- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
En dat is het doel. Ik heb jou nog maar een ding te zeggen: Cojona cojona
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat is het doel. Ik heb jou nog maar een ding te zeggen: Cojona cojona
Wederom lees jij een post van mij weer eens niet goed.En dat is het doel. Ik heb jou nog maar een ding te zeggen: Cojona cojona
Het is een pseudowetenschappelijk concept, o.a. uit de alternatieve geneeskunde, de Alma Mater van dr Greer.
Een schrikbarend hoog percentage van de mensen heeft een psychische of psychiatrische aandoening. Verder kan je redeneren dat je behoorlijk bedenkelijke motieven moet hebben om een hoge militair te willen worden.Wat zijn er toch een hoop high ranking personen die door de jaren heen hetzelfde vertelden. Die hebben natuurlijk allemaal trauma opgelopen net als David Grusch.
Een hoop mensen die een nog hogere ranking hebben vertellen dat er niets van waar is.Wat zijn er toch een hoop high ranking personen die door de jaren heen hetzelfde vertelden. Die hebben natuurlijk allemaal trauma opgelopen net als David Grusch.
Stephen Hawking heeft een nieuwe kosmologie voorgesteld waarin het concept van het multiversum overbodig is en ook minder verklaart.