XXL Nutrition

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

Infrarood kunnen wij prima waarnemen.
Dat is dan ook meteen het enigste wat we kunnen waarnemen van de oudste en allereerste "sterrenstelsels" na de oerknal omdat infrarood en een soort blauw licht(dacht ik uit mn hoofd) het enigste is wat overblijft na zo een lange reis door het universum. Al het andere licht word onderweg afgebroken. De zwakke rode stipjes die james webb waarneemt zijn de oudste van het heelal.

Sla me er niet op dood want lees dit hobbymatig en heb er geen studie voor gevolgd ofzo.

Dat is dan ook meteen het enigste wat we kunnen waarnemen van de oudste en allereerste "sterrenstelsels" na de oerknal omdat infrarood en een soort blauw licht(dacht ik uit mn hoofd) het enigste is wat overblijft na zo een lange reis door het universum. Al het andere licht word onderweg afgebroken. De zwakke rode stipjes die james webb waarneemt zijn de oudste van het heelal.

Sla me er niet op dood want lees dit hobbymatig en heb er geen studie voor gevolgd ofzo.
We kunnen nog wel meer waarnemen, de achtergrond straling, dit bekende plaatje.
IMG_3512.png

Zijn microgolf (net als in een magnetron) met een golflengte van ca 2mm. Die golflengte is zo groot als gevolg van de uitdijende ruimte.

• Topic Starter Topic Starter
1691338582649.png

1691352325478.png

Ben benieuwd wat NASA van de maand te melden heeft, zal wel niet veel wezen.

Laatst bewerkt:
Misschien dat hebzucht niet de reden van de cover up is. Misschien wil men geen massa hysterie en tracht men zich te kunnen weren wat kan komen.

Misschien dat hebzucht niet de reden van de cover up is. Misschien wil men geen massa hysterie en tracht men zich te kunnen weren wat kan komen.
Hebzucht is wel een plausibel motief voor de whistleblowers, "journalisten" en sekteleiders zoals dr Greer.

Terug
Naar boven