Leg eens uit, ik kan zelf voorrekenen dat de kans op buitenaardse intelligentie nul is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leg eens uit, ik kan zelf voorrekenen dat de kans op buitenaardse intelligentie nul is.
Iets met wat de boer niet kent, vreet ie niet?Juist niet, jullie mening staat vast heb ik het idee.
Dat is dan ook meteen het enigste wat we kunnen waarnemen van de oudste en allereerste "sterrenstelsels" na de oerknal omdat infrarood en een soort blauw licht(dacht ik uit mn hoofd) het enigste is wat overblijft na zo een lange reis door het universum. Al het andere licht word onderweg afgebroken. De zwakke rode stipjes die james webb waarneemt zijn de oudste van het heelal.
We kunnen nog wel meer waarnemen, de achtergrond straling, dit bekende plaatje.Dat is dan ook meteen het enigste wat we kunnen waarnemen van de oudste en allereerste "sterrenstelsels" na de oerknal omdat infrarood en een soort blauw licht(dacht ik uit mn hoofd) het enigste is wat overblijft na zo een lange reis door het universum. Al het andere licht word onderweg afgebroken. De zwakke rode stipjes die james webb waarneemt zijn de oudste van het heelal.
Sla me er niet op dood want lees dit hobbymatig en heb er geen studie voor gevolgd ofzo.
Waarneembaar staat er. Iets met huid en warmteJa want jij ben de man met de x-ray eyes of hebben we door wetenschap te bedrijven een manier gevonden om infrarood licht zichtbaar te maken?

Is stom zijn dan een exacte wetenschap?
Het vereist wel bijna evenveel inspanning.
Says the most experienced one.
Poppenkast is dat ook e. Werd vorig jaar een budget van 100.000$ vrijgemaakt zodat ze 'onderzoek' konden doen.Ben benieuwd wat NASA van de maand te melden heeft, zal wel niet veel wezen.
Daar kan je een goede camera voor kopen.Poppenkast is dat ook e. Werd vorig jaar een budget van 100.000$ vrijgemaakt zodat ze 'onderzoek' konden doen.
plus een persoon die het onderzoek moet gaan doen

Die zijn vaak duurder inclusief nevenkosten.
En die David Grusch iemand die niets weet en alles zegt, zelfs verschillende versies tijdens 1 hoorzitting.Die generaal is er nu bijvoorbeeld eentje die alles weet maar niets zegt.
Hebzucht is wel een plausibel motief voor de whistleblowers, "journalisten" en sekteleiders zoals dr Greer.Misschien dat hebzucht niet de reden van de cover up is. Misschien wil men geen massa hysterie en tracht men zich te kunnen weren wat kan komen.