XXL Nutrition

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.003
Hoe is dit bepaald? En waarom ligt die pop niet gewoon op een platte plaat?
Dit lijkt geen fake te zijn Steks, ik heb de hearings bekeken vanmiddag en ze zetten zichzelf wel echt heel erg voor lul als dit later allemaal nep blijkt te zijn.

Ik heb nog een tip om geesten en Djinhs te trollen :
1694645877412.png

Ooit eens gedaan in Syrië. Die geest was helemaal de kluts kwijt en liet me verder met rust.

Neen, ze zijn onzichtbaar. Soms krijg je te zien. Ze kunnen wel bezit van je nemen en je vrije wil afnemen. Er zijn 3 levensvormen met een bewustzijn, Mensen, engelen en Djins. Ze zouden boosaardig zijn, maar naar mijn ervaringen kunnen ze een grapje wel appreciëren. Ga echter niet te ver met ze te trollen. Ooit wel eens een leuk moment gehad met een vrouwelijke Djinn maar daar mag ik niks over vertellen denk ik. Was in Soedan.
Persoonlijk denk ik dat de Engelen aliens zijn, maar de Djinns zijn hier altijd al geweest.

Heeft er hier al eens iemand geesten opgeroepen? Ik deed dat eens met 3 vrienden. 1 begon op een gegeven moment met zijn ogen te rollen en te roepen: GEEST, **** mij !!! Dacht eerste dat hij een grap maakte.
Later bleef hij echter nog vreemder doen dan normaal. Uitendelijk zit hij nu al opgesloten voor roofmoord sinds 1994.

Neen, ze zijn onzichtbaar. Soms krijg je te zien. Ze kunnen wel bezit van je nemen en je vrije wil afnemen. Er zijn 3 levensvormen met een bewustzijn, Mensen, engelen en Djins. Ze zouden boosaardig zijn, maar naar mijn ervaringen kunnen ze een grapje wel appreciëren. Ga echter niet te ver met ze te trollen. Ooit wel eens een leuk moment gehad met een vrouwelijke Djinn maar daar mag ik niks over vertellen denk ik. Was in Soedan.
Persoonlijk denk ik dat de Engelen aliens zijn, maar de Djinns zijn hier altijd al geweest.
En is Toosje het hier mee eens?

Ik vermoed dat een Djinn bezit van hem genomen had. Maar ik moet toegeven dat hij voor de sessie ook al gek was. Een beetje een twijfelgeval.

Heeft 30 jaar gekregen (eigenlijk levenslang, maar dat is hier 30 jaar), als hij ondertussen niet in de psychiatrie is zie ik hem volgend jaar waarschijnlijk weer wel opduiken.

• #1.013
On Wednesday, Julieta Fierro, researcher at the Institute of Astronomy at the National Autonomous University of Mexico, was among those to express skepticism, saying that many details about the figures “made no sense.”

En die universiteit zou de datering hebben verricht?

On Wednesday, Julieta Fierro, researcher at the Institute of Astronomy at the National Autonomous University of Mexico, was among those to express skepticism, saying that many details about the figures “made no sense.”

En die universiteit zou de datering hebben verricht?

Dat stukje is ook door een zwakzinnige geschreven.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik heb nog een tip om geesten en Djinhs te trollen :
1694645877412.png

Ooit eens gedaan in Syrië. Die geest was helemaal de kluts kwijt en liet me verder met rust.
Vaak doen Djinhs je woorden ten nadele misinterpreteren he, dus bij deze zou hij bijvoorbeeld als 'third wish' hetgeen die persoon als 3e keer in zijn hele leven ooit eens gewenst heeft kunnen referen en zo deze kettingredenatie breken en hem met het tegengestelde van die 3e wens in zijn leven iets ongunstigs aandoen.

bewijzen, bewijzen
wetenschappers...

• #1.018

9bb73ccb-85ff-4971-909a-65be5ee142ed.jpeg

Ik heb er ook 1

• #1.020

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven