- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Voor het dramatische effect.Hoe is dit bepaald? En waarom ligt die pop niet gewoon op een platte plaat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor het dramatische effect.Hoe is dit bepaald? En waarom ligt die pop niet gewoon op een platte plaat?
Oh, ik dacht omdat het dan makkelijker te faken is.
Dit lijkt geen fake te zijn Steks, ik heb de hearings bekeken vanmiddag en ze zetten zichzelf wel echt heel erg voor lul als dit later allemaal nep blijkt te zijn.Hoe is dit bepaald? En waarom ligt die pop niet gewoon op een platte plaat?
Stammen mensen van Djins af?Ik heb nog een tip om geesten en Djinhs te trollen :
![]()
Ooit eens gedaan in Syrië. Die geest was helemaal de kluts kwijt en liet me verder met rust.
En is Toosje het hier mee eens?Neen, ze zijn onzichtbaar. Soms krijg je te zien. Ze kunnen wel bezit van je nemen en je vrije wil afnemen. Er zijn 3 levensvormen met een bewustzijn, Mensen, engelen en Djins. Ze zouden boosaardig zijn, maar naar mijn ervaringen kunnen ze een grapje wel appreciëren. Ga echter niet te ver met ze te trollen. Ooit wel eens een leuk moment gehad met een vrouwelijke Djinn maar daar mag ik niks over vertellen denk ik. Was in Soedan.
Persoonlijk denk ik dat de Engelen aliens zijn, maar de Djinns zijn hier altijd al geweest.
Nog niet over gehad eigenlijk, zij heeft wel interesse in het occulte, maar is er nu minder mee bezig.
Dan nog ben ik benieuwd naar de antwoorden op mij vragen.Dit lijkt geen fake te zijn Steks, ik heb de hearings bekeken vanmiddag en ze zetten zichzelf wel echt heel erg voor lul als dit later allemaal nep blijkt te zijn.
We zullen zien wat voor onderzoeken en antwoorden er nog volgen komende tijd.Dan nog ben ik benieuwd naar de antwoorden op mij vragen.
Dat stukje is ook door een zwakzinnige geschreven.On Wednesday, Julieta Fierro, researcher at the Institute of Astronomy at the National Autonomous University of Mexico, was among those to express skepticism, saying that many details about the figures “made no sense.”
En die universiteit zou de datering hebben verricht?
![]()
Scientists call fraud on supposed extraterrestrials presented to Mexican Congress
The specter of UFOs and little green men visited Mexico City as lawmakers heard testimony from researchers suggesting the possibility that extraterrestrials might existabcnews.go.com
Vaak doen Djinhs je woorden ten nadele misinterpreteren he, dus bij deze zou hij bijvoorbeeld als 'third wish' hetgeen die persoon als 3e keer in zijn hele leven ooit eens gewenst heeft kunnen referen en zo deze kettingredenatie breken en hem met het tegengestelde van die 3e wens in zijn leven iets ongunstigs aandoen.Ik heb nog een tip om geesten en Djinhs te trollen :
![]()
Ooit eens gedaan in Syrië. Die geest was helemaal de kluts kwijt en liet me verder met rust.