MuscleMeat

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

  • Topic starter inVorm
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 51K
  • Volgers 28

Bezoekers in dit topic

Wat als ze onzichtbaar zijn? :angstig:
 
Omdat de onderlinge afstanden daarvoor veel te groot zijn.
Alleen een beperkte menselijke geest kijkt naat het universum en denkt in grote afstanden. Ik denk dat alle punten in ruimte en tijd met elkaar verbonden zijn.
 
Alleen een beperkte menselijke geest kijkt naat het universum en denkt in grote afstanden. Ik denk dat alle punten in ruimte en tijd met elkaar verbonden zijn.
Die 2 staan los van elkaar... Iets teveel naar pop-interpretaties van quantum entanglement gekeken zeker, net zoals mijn broer?
 
Wat als ze onzichtbaar zijn? :angstig:
Waarom zouden ze niet onzichtbaar zijn? We kunnen het zelf bijna en zitten nog een geschatte 5-20k jaar verwijdert van interster-transport, laat staan intergalactisch transport, wat we van dit soort beschavingen verwachten.
 
Waarom zouden ze niet onzichtbaar zijn? We kunnen het zelf bijna en zitten nog een geschatte 5-20k jaar verwijdert van interster-transport, laat staan intergalactisch transport, wat we van dit soort beschavingen verwachten.
Meen je dit, 5000 tot 20.000 jaar verwijderd van interstellair transport? Maak hier maar binnen 3 generaties van. Weet niet hoe oud jij bent maar garandeer je dat ik nog doorbraken op dit gebied ga meemaken, zeker nu dit onderwerp gepushed wordt om serieus genomen te worden door de wetenschap.

Leuke site voor je naast popular mechanics om is op rond te neuzen.

 
Meen je dit, 5000 tot 20.000 jaar verwijderd van interstellair transport? Maak hier maar binnen 3 generaties van. Weet niet hoe oud jij bent maar garandeer je dat ik nog doorbraken op dit gebied ga meemaken, zeker nu dit onderwerp gepushed wordt om serieus genomen te worden door de wetenschap.

Leuke site voor je naast popular mechanics om is op rond te neuzen.

Futurisme is niet echt wetenschap, eerder gebrabbel.
Als we binnen 3 generaties al de helft van de verwachte 75k jaar tijdspanne kunnen afscheren is dit al sterk. En ik volg Forward dat als je er niet binnen de 50 jaar kan geraken, het zinloos is.
 
Futurisme is niet echt wetenschap, eerder gebrabbel.
Als we binnen 3 generaties al de helft van de verwachte 75k jaar tijdspanne kunnen afscheren is dit al sterk. En ik volg Forward dat als je er niet binnen de 50 jaar kan geraken, het zinloos is.
We zullen zien, ik wens je een goede gezondheid en lang leven toe.
 
We zullen zien, ik wens je een goede gezondheid en lang leven toe.
Nou, als ik in mijn leven stabiel interplanetair transport zie ben ik al tevreden. Ik wil best op Mars sterven.
Interstellair binnen de 100 jaar is gewoon onzin voor de boekjes te vullen.
 
Nou, als ik in mijn leven stabiel interplanetair transport zie ben ik al tevreden. Ik wil best op Mars sterven.
Interstellair binnen de 100 jaar is gewoon onzin voor de boekjes te vullen.
In 1897 waren wetenschappers het unaniem eens dat iets dat zwaarder is als lucht niet kan vliegen.

1903


ik vind dat jouw bewustzijn in gevangenschap verkeerd.
 
In 1897 waren wetenschappers het unaniem eens dat iets dat zwaarder is als lucht niet kan vliegen.

1903


ik vind dat jouw bewustzijn in gevangenschap verkeerd.
In 1897 bestond moderne astrofysica nog niet en zaten we letterlijk nog op het niveau van Spinoza 300 jaar ervoor. Dus who cares what wetenschappers toen dachten over fysica, die vergelijking gaat niet op met moderne wetenschap.
 
In 1897 bestond moderne astrofysica nog niet en zaten we letterlijk nog op het niveau van Spinoza 300 jaar ervoor. Dus who cares what wetenschappers toen dachten over fysica, die vergelijking gaat niet op met moderne wetenschap.
Kijk en zeg me dat dit niet waar is.

 
Kijk en zeg me dat dit niet waar is.

Sorry, geen interesse in random conspiracy filmpjes op youtube. Ik heb er nog een stuk of 100 in mijn backlog van andere wappies.
 
Sorry, geen interesse in random conspiracy filmpjes op youtube. Ik heb er nog een stuk of 100 in mijn backlog van andere wappies.
Dat je dit zegt zegt zoveel over jou jongen, succes met de toekomst hoop voor je dat het niet teveel zeer doet als je kaartenhuis van werkelijkheid instort.
 
Dat je dit zegt zegt zoveel over jou jongen
Klopt, dat ik mijn meningen meestal op rationele bronnen baseer, in plaats van meneer Greer die zich als een phd voordoet. Eergisteren raadde iemand me nog Kent Hovind aan, vandaag Greer, krijg ik in de loop van de week nog Icke en is de cirkel dan rond? Want de "jij wil mijn favoriete bullshit op youtube niet bekijken en dat zegt veel over je"-line begint een beetje belachelijk te worden. En dat mongoloïde esoterische toontje er altijd bij...
 
Laatst bewerkt:
On topic :)

Klopt, dat ik mijn meningen meestal op rationele bronnen baseer, in plaats van meneer Greer die zich als een phd voordoet. Eergisteren raadde iemand me nog Kent Hovind aan, vandaag Greer, krijg ik in de loop van de week nog Icke en is de cirkel dan rond?
Ja jij bent zo enorm rationeel dat je thuis in een hoekje gaat zitten piepen voor een virus met een mortaliteit van rond de 0,17% Kijk je uit dat je niet verkouden wordt deze winter de Epsilon variant komt er aan.

Btw voor mij zijn Greer (MD) en Sheenan helden!
 
IFR's zijn dynamisch en situationeel...
Have fun met je pseudowetenschap.
 
 

1627201377454.png
 
Wat als ik een alien ben...

1627204299413.png


... maar ik heb het niet door?
 
Back
Naar boven