Voor 'n maatje Steks, van een van de vage sites waar ik op zit:
![]()
Opinion | Even if You Think Discussing Aliens Is Ridiculous, Just Hear Me Out (Published 2021)
How would contact with U.F.O.s and other civilizations change ours?www.nytimes.com
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor 'n maatje Steks, van een van de vage sites waar ik op zit:
![]()
Opinion | Even if You Think Discussing Aliens Is Ridiculous, Just Hear Me Out (Published 2021)
How would contact with U.F.O.s and other civilizations change ours?www.nytimes.com
Yep, maar ik heb vertrouwen. Het krachtveld dat de 70 jaar durende UFO deceptie heeft mogelijk gemaakt gaat ons ook vrij maken

Waarom maken ze geen contact met ons? Omdat ze 1000x intelligenter zijn?![]()
Wie zijn 'ons' ? En wie zegt dat er nog geen contact gemaakt is?Waarom maken ze geen contact met ons? Omdat ze 1000x intelligenter zijn?![]()
Ze wachten tot we zelfstandig warp drive technologie hebben ontwikkelt.Waarom maken ze geen contact met ons? Omdat ze 1000x intelligenter zijn?![]()
Omdat de onderlinge afstanden daarvoor veel te groot zijn.Waarom maken ze geen contact met ons? Omdat ze 1000x intelligenter zijn?![]()