Dat, of het menselijk brein en onze apparatuur zijn makkelijk te misleiden.Dit betekend natuurlijk niet dat het aliens zijn, maar wel dat deze tech veel geavanceerder is dan de conventionele tech qua voortstuwing.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat, of het menselijk brein en onze apparatuur zijn makkelijk te misleiden.Dit betekend natuurlijk niet dat het aliens zijn, maar wel dat deze tech veel geavanceerder is dan de conventionele tech qua voortstuwing.
Ja dat is ons brein sowieso. Maar getrainde wetenschapper (zoals bijvoorbeeld astronauten) die vreemde shit zien vliegen in de ruimte geloof ik wel.Dat, of het menselijk brein en onze apparatuur zijn makkelijk te misleiden.
Steks, het bewijs staart je in het gezicht aan. Vertel mij nu eens wanneer is het bewijs er voor jou?Ik zie alleen maar politiek gezwets en onbetrouwbare ooggetuigen verslagen een geen harde bewijzen.
Gedragen de “believers” zich niet als de onderzoekers uit 1800?
Vanaf 02:20
Dit betekend natuurlijk niet dat het aliens zijn, maar wel dat deze tech veel geavanceerder is dan de conventionele tech qua voortstuwing.
Hoe verklaar je dat er dan radarbeelden zijn en dat de piloten het ook zagen?Een stofje op de sensor van de lens, en dan het contrast omhoog gooien, ziet er net zo uit
Bewijs voor wat? Dat er een groot aantal zaken zijn die we niet kunnen verklaren? Daar ben ik van overtuigd.Steks, het bewijs staart je in het gezicht aan. Vertel mij nu eens wanneer is het bewijs er voor jou?
Eensch, en geloof maar dat er een haarscherpe video is in het bezit van de VS. Vergeet niet dat er tegenwoordig satelietten zijn die de porrien van een golfbal kunnen tellen. Die data is er gewoon en wordt allemaal achter gehouden maar we zullen zien wat het UAP rapport ons over een aantal maanden gaat brengen. Wel is duidelijk dat het onderwerp sinds 2017 zeer serieus wordt genomen.Een stofje op de sensor van de lens, en dan het contrast omhoog gooien, ziet er net zo uit
100% eensch!Bewijs voor wat? Dat er een groot aantal zaken zijn die we niet kunnen verklaren? Daar ben ik van overtuigd.
Als we het dan automatisch toekennen aan buitenaards leven zijn we dus geen stap verder gekomen sinds we al het onverklaarbare toekenden aan goden en magie.
Ja ben ik het mee eens, voor mij staat 'alien' voor vreemd, niet van de ons bekende aarde en/of beschaving afkomend.Als we het dan automatisch toekennen aan buitenaards leven zijn we dus geen stap verder gekomen sinds we al het onverklaarbare toekenden aan goden en magie.
Niet.Hoe verklaar je dat er dan radarbeelden zijn en dat de piloten het ook zagen?
Hoe doet het vliegtuig een 'lock-on' op een stofje?
Impossibru
![]()
Mysterieuze ’ufo-baas Pentagon’ kondigt groot nieuws aan
Eindelijk gaat de Amerikaanse overheid informatie delen over „het bestaan van ufo’s”. Deze zomer zal een explosief document worden gepubliceerd.www.telegraaf.nl
Bovenstaand onderwerp perfect verwoord door deze in mijn ogen verlichte gast.