AndroidHealthClinic

Het grote alien en multi-dimensionale universum topic.

  • Topic starter inVorm
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 51K
  • Volgers 28

Bezoekers in dit topic

Dit betekend natuurlijk niet dat het aliens zijn, maar wel dat deze tech veel geavanceerder is dan de conventionele tech qua voortstuwing.
Dat, of het menselijk brein en onze apparatuur zijn makkelijk te misleiden.
 
Dat, of het menselijk brein en onze apparatuur zijn makkelijk te misleiden.
Ja dat is ons brein sowieso. Maar getrainde wetenschapper (zoals bijvoorbeeld astronauten) die vreemde shit zien vliegen in de ruimte geloof ik wel.

Los van het feit dat zo iemand hier flink voot heeft getraind, hij riskeert zijn carriëre en geloofwaardigheid.

En dan heb je nog radarbeelden i.c.m. videobeelden en ooggetuigen verslagen. Dus 3 verschillende soorten bevestigingne van een incident. Zullen ze alle 3 iets zien wat er niet is? Statistisch niet mogelijk.
 
Ik zie alleen maar politiek gezwets en onbetrouwbare ooggetuigen verslagen een geen harde bewijzen.

Gedragen de “believers” zich niet als de onderzoekers uit 1800?
Steks, het bewijs staart je in het gezicht aan. Vertel mij nu eens wanneer is het bewijs er voor jou?

Dit is echt een heel goed en leuk gesprek, Joe Rogan met een ex-navy Ace die verteld hoe een carriere van 5000 vlieguren zijn gedefinieerd in 5 minuten.
Context voor het gesprek: De man heeft getuigt voor leden van het congres, 4 live getuigen bergen met radar data en de UFO is vastgelegd op FLIR. Gesprek is de moeite waard, ook omdat Lt. Fravor echt een hele toffe gast is om naar te luisteren.

*edit* staat alleen nog op spotify, dit gesprek met Lex Fridman is beter alleen duurt 4.



Steks, ik kan jou geest niet openenen e, je moet dat zelf willen. Uss Nimitz Encounters.
 
Vanaf 02:20

Dit betekend natuurlijk niet dat het aliens zijn, maar wel dat deze tech veel geavanceerder is dan de conventionele tech qua voortstuwing.
Een stofje op de sensor van de lens, en dan het contrast omhoog gooien, ziet er net zo uit
 
Een stofje op de sensor van de lens, en dan het contrast omhoog gooien, ziet er net zo uit
Hoe verklaar je dat er dan radarbeelden zijn en dat de piloten het ook zagen?
Hoe doet het vliegtuig een 'lock-on' op een stofje?

Impossibru!
 
Steks, het bewijs staart je in het gezicht aan. Vertel mij nu eens wanneer is het bewijs er voor jou?
Bewijs voor wat? Dat er een groot aantal zaken zijn die we niet kunnen verklaren? Daar ben ik van overtuigd.
 
Een stofje op de sensor van de lens, en dan het contrast omhoog gooien, ziet er net zo uit
Eensch, en geloof maar dat er een haarscherpe video is in het bezit van de VS. Vergeet niet dat er tegenwoordig satelietten zijn die de porrien van een golfbal kunnen tellen. Die data is er gewoon en wordt allemaal achter gehouden maar we zullen zien wat het UAP rapport ons over een aantal maanden gaat brengen. Wel is duidelijk dat het onderwerp sinds 2017 zeer serieus wordt genomen.
 
Als we het dan automatisch toekennen aan buitenaards leven zijn we dus geen stap verder gekomen sinds we al het onverklaarbare toekenden aan goden en magie.
 
Als we het dan automatisch toekennen aan buitenaards leven zijn we dus geen stap verder gekomen sinds we al het onverklaarbare toekenden aan goden en magie.
Ja ben ik het mee eens, voor mij staat 'alien' voor vreemd, niet van de ons bekende aarde en/of beschaving afkomend.

uitenaards leven is leven waarvan de oorsprong buiten de Aarde ligt. Er is ook wel sprake van buitenaardse wezens, ruimtewezens of aliens (via het Engels van het Latijnse alienus, oorspronkelijk "van iemand anders".
 
Hoe verklaar je dat er dan radarbeelden zijn en dat de piloten het ook zagen?

Hoe doet het vliegtuig een 'lock-on' op een stofje?

Impossibru
Niet.

Ik zag het filmpje, en dat zwarte vlekje ziet er gewoon precies hetzelfde uit als een stofje op de sensor (iets wat je na verloop van tijd -zeker in een stoffige ruimte- altijd krijgt als er een zoom op de camera zit). Een vuiltje blijft (net als dat filmpje) gewoon op dezelfde plek zitten.

T is net als met geesten. Met een lange sluitertijd is het kinderspel om een spookfoto te maken
 

Bovenstaand onderwerp perfect verwoord door deze in mijn ogen verlichte gast.

 
 
Recent interview New York Post met ex-leidinggevende AATIP (Pentagon program). Luis brengt een aantal interssante onderwerpen op, oa de nauwe bandbreedte waarin wij als mensen het Universum waarnemen.


Recent artikel in de New Yorker. Alleen interssant voor mensen die zich weinig ingelezen hebben.


Voormalig Senator Harry Reid die toegang ontzegt is toen hij het 'crashed material' wilde bekijken dat in het bezit is bij Lockehead Martin.

 


Uitleg over de infrarrood beelden.

 

En part 2 van het New York Post interview

 
Laatst bewerkt:
 
Back
Naar boven