- Waardering
- 43.122
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 92kg
Wat dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat dan?
Vind dit een van je betere posts manIk snap wat je wilt overbreng, maar inhoudelijk snap ik dat soort filmpjes nooit zo goed. Ik begrijp de setting en het nut vaak niet, de reden waarom de ze die persoon als vragensteller hebben aangesteld en waarom belangrijke punten die de andere partij overduidelijk verkeerd ziet of omschrijft geen reactie ontlokken. Maar nogmaals ik snap je boodschap.
Dit soort posts van jou zorgen we voor dat als ik zaken lees, hoor of bekijk, ik regelmatig bedenk hoe al die informatie samenhangt. En ik mijn ogen is dat vrij in de basis vrij simpel (al praat ik mezelf zo nu en dan wel tegen). Wij mensen hebben een natuurlijke drang om dingen te categoriseren, dat maak het opslaan en verwerken van informatie mogelijk, alleen creëeren we daarmee een “mindmap” van de wereld die voor ons de werkelijkheid redelijk en in elk geval begrijpelijk omschrijft, maar uiteindelijk heel weinig tot niets met de werkelijkheid van doen heeft.
Een voorbeeld, wij hebben besloten dat er 3 primaire kleuren, secundaire kleuren en dan nog tal van schakeringen. Tussen blauw en geel zit groen, maar waar houd blauw op en begint groen en waarom hebben de Japanners oorspronkelijk geen naam verschillende namen voor blauw en groen? Kleuren zijn gewoon een manier hoe wij mensen verschillende golflengten van een elektromagnetisch spectrum interpreteren. We zouden kunnen zeggen dat blauw loopt van 400nm tot 500nm en dat daar groen begint, maar onze ogen en hersenen kunnen maken het nog moeilijker door een combinatie van meerder frequenties ook ergens op die lijn te willen plaatsen wat niet helemaal lekker gaat. Daar hebben we kleurruimtes gemaakt zoals sRGB, maar dat maakt het afbakenen en corrigeren nog lastiger.
In de biologie gaat het op heel veel (snij)vlakken ook helemaal fout, we hebben geluk dat de mensheid niet even breed geëvolueerd is de katachtigen waarbij leeuwen en tijgers lijders kunnen voortbrengen waarvan de vrouwtjes vruchtbaar zijn, of paarden ezel en zebra’s. Wat als we eerder intelligent waren geworden en we ons toe nog konden voortplanten met chimpansees of bonobo’s, of wat als de neanderthalers of floresiensis nu nog niet uitgestorven waren, wat was dan ons onze definitie van mens geweest.
Als je het zo bekijkt is imo de definitie van leven één van de makkelijkste als je de denkwijze van Nick Lane hanteert. Namelijk iets dat energie kan gebruiken om lokaal de entropie te verminderen ondanks de algemene toename van entropie in het universum. (Ik zeg niet dat dit zijn of dé definitie van leven is, ik heb dat zelf zo verwoord). Men hoeft het daar niet mee eens te zijn, het is namelijk ook maar een mindmap van een persoon die zo goed als mogelijk de werkelijkheid probeert te omschrijven.
Wel staat in mijn ogen vast dat het weinig zin heeft om te discussiëren of mensen te ondervragen of buitenaards leven zonder een definitie van leven te geven.
Dank u.
MSM en 'alternatieve media' in Nedeerland zwijgen weer zoals gewoonlijk
Allerlei 'drone' incursies in GB en de VS
kijk: https://www.youtube.com/watch?v=jS1Fa0_x-Sk
kijk: https://www.youtube.com/watch?v=X9nH-AMJKFA
Niet direct maar is echt veel over te vinden steks moet je even zelf zoeken.Op 1:50m van het eerste fimpje wordt beweerd dat het rondgaat op Social Media, heb jij daar wellicht linkjes van?
Dan kom ik blijkbaar die bubbel niet in.Niet direct maar is echt veel over te vinden steks moet je even zelf zoeken.
ah het is weer een bubbel
Blijkbaar, want ik moet best goed zoeken, maar ik heb wat gevonden in de MSM, maar nog niet de filmpjes die op Social Media de rondte zouden gaan.
Je moet het geheime vrijmetselaars teken gebruiken.
Zit ergens midden in die podcast ook een filmpje van zo'n drone die weg vliegt voor een F16Blijkbaar, want ik moet best goed zoeken, maar ik heb wat gevonden in de MSM, maar nog niet de filmpjes die op Social Media de rondte zouden gaan.
Congress heard more testimony about UFOs: Here are the biggest revelations
On Wednesday, a new slate of witnesses provided fresh testimony to Congress on UFO sightings and what the government may (or may not) know about them.eu.usatoday.comUFO reports by US troops skyrocket to over 500
The number of encounters has climbed from the 144 compiled by a top US spy agency in its 2021 report.www.bbc.com
Dit is niet waar t over gaat. Zijn de laatste 3 weken enorm veel incursies van wat ze drones noemen bij 'gevoelige' military sitesBlijkbaar, want ik moet best goed zoeken, maar ik heb wat gevonden in de MSM, maar nog niet de filmpjes die op Social Media de rondte zouden gaan.
Congress heard more testimony about UFOs: Here are the biggest revelations
On Wednesday, a new slate of witnesses provided fresh testimony to Congress on UFO sightings and what the government may (or may not) know about them.eu.usatoday.comUFO reports by US troops skyrocket to over 500
The number of encounters has climbed from the 144 compiled by a top US spy agency in its 2021 report.www.bbc.com
Prima, maar als ik dan vraag naar linkjes geef je dit als antwoord.Dit is niet waar t over gaat. Zijn de laatste 3 weken enorm veel incursies van wat ze drones noemen bij 'gevoelige' military sites
Niet direct maar is echt veel over te vinden steks moet je even zelf zoeken.
Ja ik ben bezig je kan toch zelf ook even intikken 'drone incursions news' in youtube ofzo?Prima, maar als ik dan vraag naar linkjes geef je dit als antwoord.
Iemand heweft een samenvatting voor je gemaakt SteksJa ik ben bezig je kan toch zelf ook even intikken 'drone incursions news' in youtube ofzo?