Mooie prestatie van een bedrijf waar hij CEO van is geworden, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kheb nog nooit iemand op deze manier "I give my heart to you" zien groeten.Zelfs iets simpels als een groet ter verering kan hij niet zelf verzinnen.
Formuleer je vraag dan beter.Mooie prestatie van een bedrijf waar hij CEO van is geworden, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.
Daar is met dit publiek geen eer aan te behalen.
Doe nou eens niet zo uit de hoogte junguh. Hij gaf toch antwoord? Ik vond t geen verkeerd antwoord op jouw vraag
Mijn vraag ging toch over een persoon, niet over een bedrijf.Doe nou eens niet zo uit de hoogte junguh. Hij gaf toch antwoord? Ik vond t geen verkeerd antwoord op jouw vraag
Mijn vraag ging toch over een persoon, niet over een bedrijf.
Klopt en van één van de vele versies die er te vinden zijn heb ik een filmpje geplaatst.Er zijn complete tijdlijnen te vinden met zijn carrièreverloop.
Tesla is kut.De enige conclusie is dat hij vroeger op handen werd gedragen door de mensen die nu een hekel aan hem hebben.
Ik ben een OG, want 'k had al vanaf het begin een hekel aan Tesla! 😤
Als het een vraag is die (ook) aan mij gericht is, dan is mijn antwoord dat Musk prima vergeleken worden met mensen als Henry Ford, James Watt, J.D. Rockefeller, Thomas Edison en/of Graham Bell. Allemaal hadden ze stuk voor stuk een vermogen om bestaande technologieën te verbeteren, nieuwe markten te creëren en wereldwijde veranderingen te stimuleren. Maar maar mensen als Einstein streven ernaar fundamentele natuurwetten te begrijpen en nieuwe kennis te creëeren.Maar wat is nu de conclusie dat er geen positieve filmpjes zijn gemaakt over Musk en alleen maar negatieve
Oh gaat het daar nog over. Ja dan moet ik jou (helaas) gelijk geven.Als het een vraag is die (ook) aan mij gericht is, dan is mijn antwoord dat Musk prima vergeleken worden met mensen als Henry Ford, James Watt, J.D. Rockefeller, Thomas Edison en/of Graham Bell. Allemaal hadden ze stuk voor stuk een vermogen om bestaande technologieën te verbeteren, nieuwe markten te creëren en wereldwijde veranderingen te stimuleren. Maar maar mensen als Einstein streven ernaar fundamentele natuurwetten te begrijpen en nieuwe kennis te creëeren.
Dat is imo hét verschil tussen visionaire ondernemers en theoretische genieën.
Ja ik dacht ook dat het hierover ging. De geitenwollen woke r**ards waren fan van Musk want milieu etc.De enige conclusie is dat hij vroeger op handen werd gedragen door de mensen die nu een hekel aan hem hebben.
Ik ben een OG, want 'k had al vanaf het begin een hekel aan Tesla! 😤
Oh gaat het daar nog over. Ja dan moet ik jou (helaas) gelijk geven.

Die woke r**ards had hij dan mooi weten te bespelen.Ja ik dacht ook dat het hierover ging. De geitenwollen woke r**ards waren fan van Musk want milieu etc.
Nu hij MAGA is en zich met politiek bemoeit is hij ineens slecht.

Zo moeilijk is dat ooo niet, kijk alleen al naar hoeveel mensen gevaccineerd zijn.Die woke r**ards had hij dan mooi weten te bespelen.![]()