AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ben benieuwd als onze terrassen vol zullen zitten nu ze de drank prijs verhogen

De was de afgelopen tijd zo, ik ben benieuwd of de besmettingen in de buitenlucht nu nog steeds zo schaars blijven.
FatalGreenFallowdeer-size_restricted.gif

We hebben in ieder geval met zijn allen mazzel dat we te maken hebben met een enorm slim virus.

Als je in het park gaat chillen met vrienden ben je een crimineel, heb je schijt aan de zorg en ben je indirect een moordenaar.

Nu kunnen we gelukkig met diezelfde vrienden als in het park lekker zuipen op het terras en vindt iedereen het geweldig.

Helaas waait er nog wel Corona door de sportscholen op het moment... gelukkig over een paar weken niet meer waardoor die dan weer open kunnen.

Ik kan het zo snel niet meer vinden, maar ik las laatst een artikel dat het aantal coronabesmettingen in kruipkelders nog een factor 10 lager ligt dan in de buitenlucht. Is het dan een goed idee om daar de komende tijd met zijn allen te gaan rondhangen?

Ik vond het wel fijn dat ik zojuist om 10 voor 10 niet zo haastig en zonder dat drukkende gevoel naar huis kon lopen. Dankjewel Rutte, ik zal je niet teleurstellen met dit gegeven vertrouwen. Als we ook weer zonder mondkapjes mogen zal ik daar over 4 jaar zeker aan denken. Het kan nog Mark!

Ik kan het zo snel niet meer vinden, maar ik las laatst een artikel dat het aantal coronabesmettingen in kruipkelders nog een factor 10 lager ligt dan in de buitenlucht. Is het dan een goed idee om daar de komende tijd met zijn allen te gaan rondhangen?
Jij zonder WiFi verbinding met een slot erop waar ik de sleutel van heb. Ik zeg doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.797
Goedgekeurd door Dr Fritzl van het OMT.

Wat krijgen mensen als, Kuipers en Gommers eigenlijk voor zo optreden bij een Beau, Nieuwsuur etc.?

Terug
Naar boven