- Waardering
- 1.874
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou je nog 1 tip kunnen geven?Punten voor creativiteit, maar dat is minder druk en niet meer ruimte.
Het eindigt op 'erassenopen'.
Tuurlijk, buk maar, dan steek ik een parasol in je hol en klap m open!

Verkeerde kant dude, hij waait al wegTuurlijk, buk maar, dan steek ik een parasol in je hol en klap m open!
Voel je 'm?
Nee heb hem nog nietTuurlijk, buk maar, dan steek ik een parasol in je hol en klap m open!
Voel je 'm?
Turken terug naar eigen land, whut? Racist.Hoe had je nu in Amsterdam meer ruimte kunnen creëren?
Het begint met een T?
De was de afgelopen tijd zo, ik ben benieuwd of de besmettingen in de buitenlucht nu nog steeds zo schaars blijven.![]()
Buiten verspreidt corona zich nauwelijks. Is het openen van de terrassen dan überhaupt een risico?
De kans op besmetting is buiten zo klein, dat terrassen virustechnisch prima open kunnen. Maar de vrees is dat mensen na zo’n versoepeling andere maatregelen ook minder goed gaan naleven.www.trouw.nl
De was de afgelopen tijd zo, ik ben benieuwd of de besmettingen in de buitenlucht nu nog steeds zo schaars blijven.
Ook dat is niet meer ruimte, maar minder druk.
Je hoopt van niet natuurlijk.De was de afgelopen tijd zo, ik ben benieuwd of de besmettingen in de buitenlucht nu nog steeds zo schaars blijven.
Jij zonder WiFi verbinding met een slot erop waar ik de sleutel van heb. Ik zeg doen.Ik kan het zo snel niet meer vinden, maar ik las laatst een artikel dat het aantal coronabesmettingen in kruipkelders nog een factor 10 lager ligt dan in de buitenlucht. Is het dan een goed idee om daar de komende tijd met zijn allen te gaan rondhangen?
Denk om je hart.Jij zonder WiFi verbinding met een slot erop waar ik de sleutel van heb. Ik zeg doen.
Die is prima. Maar je vergelijking slaat nergens op.
Goedgekeurd door Dr Fritzl van het OMT.Ik kan het zo snel niet meer vinden, maar ik las laatst een artikel dat het aantal coronabesmettingen in kruipkelders nog een factor 10 lager ligt dan in de buitenlucht. Is het dan een goed idee om daar de komende tijd met zijn allen te gaan rondhangen?
Nee, ik lees een uitspraak van iemand die blijkbaar niets snapt van statische modellen. Dat geeft ook niet, daar benader je als goede bestuurder de juiste adviseurs voor.