XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Er zal wel een flink gat vallen in het leven van Steks en Mentat.
Hoezo? Het maakt mij weinig uit of de sportscholen weer open zijn of niet en mijn werk heeft besloten t/m augustus geen versoepelingen door te voeren in hun beleid. Voor mij zal er pas merkbaar iets veranderen bij de volgende versoepelingen ergens in juni.

Daarnaast blijven de cijfertjes gewoon binnenstromen.

Hoezo? Het maakt mij weinig uit of de sportscholen weer open zijn of niet en mijn werk heeft besloten t/m augustus geen versoepelingen door te voeren in hun beleid. Voor mij zal er pas merkbaar iets veranderen bij de volgende versoepelingen ergens in juni.

Daarnaast blijven de cijfertjes gewoon binnenstromen.
Hallo Steks. Mijn reactie was een grapje. Groet.

Laatst bewerkt:
De afgelopen 24 uur is het aantal covidpatiënten in de Nederlandse ziekenhuizen met nog eens 135 gedaald. Dat zei voorzitter Ernst Kuipers van het Landelijk Netwerk Acute Zorg in een briefing in de Tweede Kamer.

🤞🤞🤞🤞🤞🤞

De afgelopen 24 uur is het aantal covidpatiënten in de Nederlandse ziekenhuizen met nog eens 135 gedaald. Dat zei voorzitter Ernst Kuipers van het Landelijk Netwerk Acute Zorg in een briefing in de Tweede Kamer.

🤞🤞🤞🤞🤞🤞
Animated GIF

Aantal positief geteste mensen​

6.422
182,4 lager dan het gemiddelde van de afgelopen 7 dagen (6.604,4)

Nu het aantal is gestegen tov gisteren is de manier van rapporteren ineens anders.

836 meer 😆

Vandaag (12 mei) zijn er 6.422 nieuwe positieve tests gemeld. Dat is lager dan het gemiddelde van de afgelopen 7 dagen (6.604,4).

Gister nog + of - erbij nu week gemiddelde 😆

Potverdikkie jackpot

god***domme, nu je het zegt

20210513_115922.jpg
Screenshot_20210513-115932_Gallery.jpg
BSD op je arm?
Denk dat het hierover gaat. Wel knap hoe ze zelfs voetbal weten te bureaucratiseren

E1H53MhXMAE-qdK.jpg
Of je laat mensen in dezelfde categorieën samen trainen, moeilijk gedoe van een belangenclubje.

Ik zag al een gym, waar het gevolg van de versoepelingen was dat er ook voor de groep tot 27 jaar niet meer buiten gespard kan worden bij boksen en kickboksen.

Het maken van goede regels is niet makkelijk, regels die iedere situatie proberen te dekken zijn hopeloos ingewikkeld.

Terug
Naar boven