Er zal wel een flink gat vallen in het leven van Steks en Mentat.+1!
Als ik vanaf de 19e weer kan gymmen stop ik ook met het neurotisch checken van die kut cijfers elke dag.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zal wel een flink gat vallen in het leven van Steks en Mentat.+1!
Als ik vanaf de 19e weer kan gymmen stop ik ook met het neurotisch checken van die kut cijfers elke dag.![]()
Hoezo? Het maakt mij weinig uit of de sportscholen weer open zijn of niet en mijn werk heeft besloten t/m augustus geen versoepelingen door te voeren in hun beleid. Voor mij zal er pas merkbaar iets veranderen bij de volgende versoepelingen ergens in juni.Er zal wel een flink gat vallen in het leven van Steks en Mentat.
Hallo Steks. Mijn reactie was een grapje. Groet.Hoezo? Het maakt mij weinig uit of de sportscholen weer open zijn of niet en mijn werk heeft besloten t/m augustus geen versoepelingen door te voeren in hun beleid. Voor mij zal er pas merkbaar iets veranderen bij de volgende versoepelingen ergens in juni.
Daarnaast blijven de cijfertjes gewoon binnenstromen.
Dank voor je bezorgdheid, maar ik denk en hoop dat voor mij juist het tegendeel waar is.Er zal wel een flink gat vallen in het leven van Steks en Mentat.
De afgelopen 24 uur is het aantal covidpatiënten in de Nederlandse ziekenhuizen met nog eens 135 gedaald. Dat zei voorzitter Ernst Kuipers van het Landelijk Netwerk Acute Zorg in een briefing in de Tweede Kamer.
🤞🤞🤞🤞🤞🤞
Misschien beantwoord dit je vraagDenken jullie dat sportscholen open ook betekend dat contact/vechtsporten ook weer beoefend kunnen worden? Toen vorig jaar op 1 juli de gyms open gingen mochten we meteen ook weer BJJ'en
Teamsport lijkt mij nog iets anders dan boksen of worstelen met een trainingspartner, bijvoorbeeld als je kijkt naar de duur van de nabijheid.
Denk dat het hierover gaat. Wel knap hoe ze zelfs voetbal weten te bureaucratiserenTeamsport lijkt mij nog iets anders dan boksen of worstelen met een trainingspartner, bijvoorbeeld als je kijkt naar de duur van de nabijheid.
En heb je al het gevoel dat je Microsoft producten moet gaan kopen?
god***domme, nu je het zegtEn heb je al het gevoel dat je Microsoft producten moet gaan kopen?
BSD op je arm?
Of je laat mensen in dezelfde categorieën samen trainen, moeilijk gedoe van een belangenclubje.Denk dat het hierover gaat. Wel knap hoe ze zelfs voetbal weten te bureaucratiseren
![]()
ik weet niet wat dat is
SNSik weet niet wat dat is
jij met je afkortingen altijd
Odvdaeedwdnw.SNS
Blauw Scherm des Doods of Blue Screen of Death, vaak ook als BSoD.