XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ik hoop dat er een duidelijke uitleg oorzaak-gevolg komt. De besmettingen groeien het snelst bij 10-14 jarige, dus schoolgaande kinderen.
Brandhaarden op school, kinderen die het mee naar huis nemen, ouders en familie die besmet raken.

Ik hoop dat er een duidelijke uitleg oorzaak-gevolg komt. De besmettingen groeien het snelst bij 10-14 jarige, dus schoolgaande kinderen.
Brandhaarden op school, kinderen die het mee naar huis nemen, ouders en familie die besmet raken.

Deze hele “uitbraak” is zodat ze ook kleine kinderen kunnen gaan injecteren met die troep van ze.

IMG-20211112-WA0002.jpg

Is er meer duidelijk??

Wat voor onzin hebben ze nu weer verzonnen? :headbang:

Geen vaccinatieplicht het is een vrije keuze.

Je raakt alleen je baan kwijt mag nergens naar binnen maar er is geen verplichting 😝

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.495
"Corona gaat niet meer weg, dit wordt de manier om er mee te leren leven" - Hugo de Jonge, net tijdens de persco.

Je QR appje gaat permanent worden. Nu covid, straks de rest eraan gekoppeld. China 2.0.

En sommigen denken nog steeds dat dit tijdelijk is en alleen om covid draait. Man man man.

Laatst bewerkt:
De enige prima zin in die hele persconferentie: "we moeten met het virus leren leven". Helaas werd die zin direct opgevolgd met: "dit (verwijzend naar 2G) is een manier om hier invulling aan te geven".

Voor mij geen booster, zo lang er 2G is. Ik houd er niet van om onder druk gezet te worden.

De enige oplossing is m.i. om de zorgcapaciteit dusdanig te verhogen, dat we ook zonder draconische maatregelen de winter kunnen doorkomen. Maakt me eigenlijk ook niet uit wat het kost.

Haha alsof ze in Nederland binnen 3 weken zo'n wet er door krijgen. Wordt gewoon een verlenging.

Deze maatregelen treffen mij ook. Ik moet voortaan wat eerder naar de supermarkt. Ik weet niet hoeveel langer ik dit trek.

De enige oplossing is m.i. om de zorgcapaciteit dusdanig te verhogen, dat we ook zonder draconische maatregelen de winter kunnen doorkomen. Maakt me eigenlijk ook niet uit wat het kost.
En als dat een vertienvoudiging zou betekenen, hoe doen we dat?

Terug
Naar boven