Zenzation
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.530
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 20%
Ja joh.Elke winkel die me weigert om deze onzin mag de glazenboer gaan bellen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja joh.Elke winkel die me weigert om deze onzin mag de glazenboer gaan bellen.
Wat dacht je van gewoon thuis zitten, dan heb je de garantie dat je niemand besmet.Ze zouden inderdaad een 1G regel moeten toepassen, iedereen testen voor toegang, dan weet je (bijna) zeker dat er niemand met corona binnen is.
Dus je geeft toch toe dat corona dodelijk is.Helaas zijn mijn soort mong*len een uitstervend ras 😔

Ja maar de meeste besmettingen vinden toch thuis plaats?Wat dacht je van gewoon thuis zitten, dan heb je de garantie dat je niemand besmet.
Hahaha nee. Ik las dat corona ook niks deed met de aow leeftijd helaas dus niet dodelijk genoeg 😔
Wat niet is kan nog komenHahaha nee. Ik las dat corona ook niks deed met de aow leeftijd helaas dus niet dodelijk genoeg 😔
Stoer hoorElke winkel die me weigert om deze onzin mag de glazenboer gaan bellen.
En dat met de hoogste vaccinatiegraad![]()
Niet eerder zoveel besmettingen: RIVM meldt 16.364 positieve tests
Nog nooit zijn zoveel mensen positief getest op het coronavirus als afgelopen etmaal. Tussen gisterochtend en vanochtend kwamen er 16.364 meldingen binnen bij het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Het oude record dateert van 20 december, toen 12.997 besmettingen aan het licht...www.ad.nl
🤣

Danku
Dat mag je natuurlijk altijd zelf weten, maar alles kan imo ook gewoon open als je iedereen test.Wat dacht je van gewoon thuis zitten, dan heb je de garantie dat je niemand besmet.
De piek qua besmettingen wordt pas half december verwacht. En dan krijg je de feestdagen nog. Ziekenhuisopnames lopen altijd een week of drie achter ten opzichte van de besmettingen.Ondanks meer besmettingen zie wel degeljik verschil in het aantal ziekenhuisopnames (IC en geen IC) voor en na vaccinatie.
![]()
Die piek komt inderdaad later, maar vergelijk de gegevens vanaf juli met voorgaande periodes en je zit de daling.Piek in ziekenhuisbezetting en IC komt natuurlijk altijd later dan de piek in t aantal besmettingen, maar met name die IC opnames zullen wel lager blijven dan in eerdere pieken. Alsnog blijft t toch teleurstellend dat er ook nu alweer vrij veel mensen in het ziekenhuis / op de IC liggen
Vergelijk de piek van aantal besmettingen omstreeks juli (+/-11000) met de het aantal opnames (+/- 240IC, 500 buiten IC) vercus de piek van november (+/-11000) met de het aantal opnames (+/- 600IC, 2100 buiten IC).Ik hoorde net iets over maximale groepsgrootte. Weet iemand hoeveel? Zal wel betekenen dat je in veel sportscholen straks weer moet reserveren?
De piek qua besmettingen wordt pas half december verwacht. En dan krijg je de feestdagen nog. Ziekenhuisopnames lopen altijd een week of drie achter ten opzichte van de besmettingen.
Die piek qua bedden is nu al bijna even hoog, en blijft dus nog wel even stijgen. Als jij dit plaatje gebruikt om aan te tonen dat 't vaccin zo lekker werkt, dan zie jij iets wat ik niet zie
Daarbij: er zijn geen 1400 bedden meer hé. Er zijn er nog maar 300 beschikbaar
Het vaccin werkt prima. Jammer van de 2 miljoen ongevaccineerden die nu meer dan de helft van de ziekenhuisbedden bezet houden.Ik hoorde net iets over maximale groepsgrootte. Weet iemand hoeveel? Zal wel betekenen dat je in veel sportscholen straks weer moet reserveren?
De piek qua besmettingen wordt pas half december verwacht. En dan krijg je de feestdagen nog. Ziekenhuisopnames lopen altijd een week of drie achter ten opzichte van de besmettingen.
Die piek qua bedden is nu al bijna even hoog, en blijft dus nog wel even stijgen. Als jij dit plaatje gebruikt om aan te tonen dat 't vaccin zo lekker werkt, dan zie jij iets wat ik niet zie
Daarbij: er zijn geen 1400 bedden meer hé. Er zijn er nog maar 300 beschikbaar dus het kan niet veel hoger dan dit
Het remt wel, maar zal het niet stoppen.Al was iedereen wel gevaccineerd, dan lag de ic nu ook vol met 175 mensen.
Ze moeten gewoon afstappen van het idee dat het vaccin de verspreiding stopt. En zorgen dat er op een andere manier minder mensen besmet raken.
Het remt wel, maar zal het niet stoppen.
Heb je voorstellen?