Kom op man, ze acteren nog een tandje slechter.Die 2 zijn een stuk geloofwaardiger dan peppie en kokkie met hun bijna wekelijks corona journaal![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom op man, ze acteren nog een tandje slechter.Die 2 zijn een stuk geloofwaardiger dan peppie en kokkie met hun bijna wekelijks corona journaal![]()
Beter dan mij, ik presteer helemaal niet onder druk

Dat Peppie en kokkie niet geloofwaardig zijn oké, maar hoe is het mogelijk dat je dan in zulke figuren vertrouwd?Die 2 zijn een stuk geloofwaardiger dan peppie en kokkie met hun bijna wekelijks corona journaal![]()
Niet?Je moet nier alles geloven wat he op tv ziet, dat is allemaal in scene gezet als propaganda.
De laatste tijd hebben sommigen het hier vaak over narratief, misschien dat je het aan hun kunt vragen.Dat Peppie en kokkie niet geloofwaardig zijn oké, maar hoe is het mogelijk dat je dan in zulke figuren vertrouwd?

Handhaven heeft ps nut als de regels zinnig zijn.Hier net zo. Bejaarden zitten overdag te biljarten met een groep. Misschien daar meer handhaven ipv gyms 🤣🤣
Wat wil je handhaven? Ze waren allemaal gevaccineerd en hadden allemaal een QR-code met groen vinkje.Hier net zo. Bejaarden zitten overdag te biljarten met een groep. Misschien daar meer handhaven ipv gyms 🤣🤣
Oja even vergeten. Liggen ook bijna geen bejaarden/ouderen op de ic's.Wat wil je handhaven? Ze waren allemaal gevaccineerd en hadden allemaal een QR-code met groen vinkje.
Hoe oud is hij?Mijn zoon krijgt vanmiddag vaccinaties hoor ik net.
Maandje terug 9 geworden

Dat is wel erg jong ja. Ik dacht dat ze minimaal 12 moesten zijn.
Covid vaccinaties?Mijn zoon krijgt vanmiddag vaccinaties hoor ik net.
Gelukkig waren ze allemaal gevaccineerd. Je zou toch niet willen dat er 1 de pijp uit gaat.Oja even vergeten. Liggen ook bijna geen bejaarden/ouderen op de ic's.

Als je de definitie van neerslagkans niet kent wel ja.Soms is het inderdaad niet te bevatten hoe zwaar ze er naast kunnen zitten.