Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Het staat je vrij je daarbij aan te sluiten. Ik sla wel over :p
Hoewel er best wel veel valt te zeggen over hoe de Westerse mens soms teveel afdwaalt van zijn natuur is dit een beetje een variant op de mythe van de Nobele Wilde.

• Like
Waarderingen: Pren
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.463
Kben benieuwd welke groep gemiddeld gelukkiger is.

• #7.465
Leven in zo'n gemeenschap is een warme deken die ook heel verstikkend kan zijn.

Gemiddeld is het wellicht veel beter, maar als je nu net de pech hebt niet gemiddeld te zijn?
Tja geen enkele samenleving is perfect natuurlijk. Bepaalde dingen zoals bijv.bcriminaliteit zal je daar niet vinden. Als je last hebt van homo dan lijkt het mij wel kut idd om in zo'n gemeenschap te zitten. Maar je kan altijd proberen ze wat inclusiever te maken ;).

• #7.468
Zijn de amish per se ignorant? Ik denk dat ze bijv. meer verbonden zijn met de natuur dan wij hier in Nederland. Wij weten misschien heel veel, maar wat hebben zij aan die kennis?

Ik denk dat ze hetzelfde over ons zouden kunnen zeggen als ze onze facebook generaties zien. Het verschil is dat hun jeugd waarschijnlijk niet depri thuis zit met een burnout.

Tja geen enkele samenleving is perfect natuurlijk. Bepaalde dingen zoals bijv.bcriminaliteit zal je daar niet vinden. Als je last hebt van homo dan lijkt het mij wel kut idd om in zo'n gemeenschap te zitten. Maar je kan altijd proberen ze wat inclusiever te maken ;).
Zie het al helemaal voor wanneer de buurtdoktor daar de diagnose stelt; nou meneer u lijdt gewoon aan homo.

Het staat je vrij je daarbij aan te sluiten. Ik sla wel over :p
There's 3 things the amish don't like:
Government they won't get involved with the government,
public education they won't send their children to education,
and they don't like the health system, they rip us off.
3 things we feel like we're fighting against all the time

Ik dacht even ik ben Amish!

It's a worse thing to quit working than dieing.

Oh nee toch niet!

geen plan, geen visie en kijvende wijven

• #7.477
  • #7.480

Geeft me toch een gerust gevoel wanneer ook @apfelstrudel (gedwongen) is gevaccineerd die gekke wap
:trollfacex:
Een Duitser die denkt iets te kunnen verplichten voor alle Europeanen.

Einmal und nie wieder.

Terug
Naar boven