Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Vergelijking waarvan? Leven met principes zodat je geen tv en beton overal om je heen hebt en niet in eentje in een ziekenhuiskamer hoeft te sterven?

Nee de bureaucraten zullen wel weten wat goed voor ze/ons is.

Wel benieuwd naar de IFR onder hen, of een meer natuurlijke levensstijl scheelt.
Hoe gaan de Amish uitsterving voorkomen als er...bijvoorbeeld een meteoriet met zeg10km doorsnee op de aarde gaat botsen?

Henk Otten had weer een ideetje, een extra bijdrage van ongevaccineerden die op de IC komen. Toegegeven, de comeback dat overgewicht niet besmettelijk is klinkt leuk, maar dat de IC vollicht met vetkwabben en aangespoelde walvissen geeft wel degelijk een grotere druk op de zorg.

Tijd voor een Tummy Tax voor iedereen die een publieke functie heeft. Bruls en Otten kunnen samen een groot gat in de zorgkosten opvullen.

Henk Otten had weer een ideetje, een extra bijdrage van ongevaccineerden die op de IC komen. Toegegeven, de comeback dat overgewicht niet besmettelijk is klinkt leuk, maar dat de IC vollicht met vetkwabben en aangespoelde walvissen geeft wel degelijk een grotere druk op de zorg.

Tijd voor een Tummy Tax voor iedereen die een publieke functie heeft. Bruls en Otten kunnen samen een groot gat in de zorgkosten opvullen.
Moeten ze wel de jaarlijkse check in de zomer doen, aangezien ik in de winter ook “chubby” word 😕

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.489

Leuk natuurlijk, maar gevaccineerden zijn ook gewoon nog steeds besmettelijk. Zijn argument slaat dus kant noch wal.

• #7.490

Gaat harder en harder met het aandeel gevaccineerden. Zoals te verwachten was natuurlijk. Eerst 30%, Kuipers praat nu over 50%, maar hier is het al 70%. Op naar de 90% en dan kan het ongevaccineerden argument ook de prullenbak in.

• #7.492
Dat betekent dat de vaccinatiegraad flink gestegen is de laatste maanden.
De vaccinatiegraad is niet hard gestegen de laatste maanden.

In 3 maanden tijd 130% stijging van de verhouding van het aantal gevaccineerde patiënten. In 3 maanden tijd is het aantal gevaccineerde in de risicogroepen amper gestegen, die vaccinatiegraad was al hoog. Je vaccin werkt gewoon niet zo goed als ze dachten.

En sinds de invoering van 2G denkt men opeens onaantastbaar te zijn voor covid.

Laatst bewerkt:
Leuk natuurlijk, maar gevaccineerden zijn ook gewoon nog steeds besmettelijk. Zijn argument slaat dus kant noch wal.
Overbodige toevoeging, het gaat over Henk Otten.

Mogelijk bedoelt hij dat de kans dat een ongevaccineerde op de IC komt groter is dan een ongevaccineerde. Dat is, all things being equal, nog steeds zo. Dit geldt evengoed voor mensen met veel buikvet, als ik Faber moet geloven dan dragen mensen met meer buikvet ook meer virus bij ze en zijn ze daarmee besmettelijker.

Nu wil ik niet stigmatiseren, maar voor de zekerheid Ten Broeke, Bruls en Otten in quarantaine tot ze een gezond VP hebben, geeft me een geruststellend gevoel.

De vaccinatiegraad is niet hard gestegen de laatste maanden.

In 3 maanden tijd 130% stijging van het aantal gevaccineerde patiënten. In 3 maanden tijd is het aantal gevaccineerde in de risicogroepen amper gestegen, die vaccinatiegraad was al hoog. Je vaccin werkt gewoon niet zo goed als ze dachten.

En sinds de invoering van 2G denkt men opeens onaantastbaar te zijn voor covid.
T/m begin september is de vaccinatiegraad flink gestegen en na een infectie lig je niet direct op de ic. Als de verhouding nu constant blijft is dat gewoon volgens verwachting.

Dat velen zich te veel vrijheden toe-eigenen door de vaccins geef ik direct toe.

• #7.495
Overbodige toevoeging, het gaat over Henk Otten.

Mogelijk bedoelt hij dat de kans dat een ongevaccineerde op de IC komt groter is dan een ongevaccineerde. Dat is, all things being equal, nog steeds zo. Dit geldt evengoed voor mensen met veel buikvet, als ik Faber moet geloven dan dragen mensen met meer buikvet ook meer virus bij ze en zijn ze daarmee besmettelijker.

Nu wil ik niet stigmatiseren, maar voor de zekerheid Ten Broeke, Bruls en Otten in quarantaine tot ze een gezond VP hebben, geeft me een geruststellend gevoel.
Ik weet zeker dat ik als ongevaccineerde minder kans heb om op de IC terecht te komen dan Bruls of Otten.

Ik weet zeker dat ik als ongevaccineerde minder kans heb om op de IC terecht te komen dan Bruls of Otten.
Maar jij hebt dan ook je VP laten dalen! :thumb:

Zeker weten doe je dat, volgens mij, nooit, maar de kans zal een stuk kleiner zijn.

Misschien kunnen we jou bij dit project betrekken als ervaringsdeskundige. Dan doen we tikkertje en jij bent hem, moeten de kandidaten wel rennen.

• #7.497
Maar jij hebt dan ook je VP laten dalen! :thumb:

Zeker weten doe je dat, volgens mij, nooit, maar de kans zal een stuk kleiner zijn.

Misschien kunnen we jou bij dit project betrekken als ervaringsdeskundige. Dan doen we tikkertje en jij bent hem, moeten de kandidaten wel rennen.
Lol ik ben nooit zo dik geweest. Mijn VP is max 25-30 geweest. :roflol:
Wat nog steeds fucking dik is, daar niet van.

• #7.498
Ik word hier gewoon gefatshamed. Schandalig.

T/m begin september is de vaccinatiegraad flink gestegen en na een infectie lig je niet direct op de ic. Als de verhouding nu constant blijft is dat gewoon volgens verwachting.

Dat velen zich te veel vrijheden toe-eigenen door de vaccins geef ik direct toe.
De vaccinatiegraad is gestegen onder de jongeren, die belanden niet in het ziekenhuis. Onder de risicogroepen was de vaccinatiegraad al hoog.

Desondanks stijgt de verhouding. Je vaccin werkt niet goed.

Terug
Naar boven