Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.941
Zie niet waarom zij zich zouden moeten onderschikken aan jongeren.
Omdat ze er al een heel leven op hebben zitten. Jongeren worden nu gegijzeld. Kinderen met mondkapjes op, kinderen vaccineren. Jongeren die niet meer uit kunnen, leerachterstanden, sociale ontwikkeling die stagneert. Massale deppresies onder jongeren.. Alles om die bejaarden te redden.

f**k die bejaarden.

Dus jongeren mogen niets meer en de prostaatclub komt meerdere malen per week bij elkaar om te kaarten biljarten etc. Nee da's logisch.

Reed gister in breda. Hornbach parking vol met autos en voornamelijk opas en omas boven de 50.
1 stel had zelfs een hele bezemsteel gekocht...

Met zn 2en 1 bezemsteel halen😑😑 en wij dit op ons bord, weerstand groeit steeds meer bij mij...

Reed gister in breda. Hornbach parking vol met autos en voornamelijk opas en omas boven de 50.
1 stel had zelfs een hele bezemsteel gekocht...

Met zn 2en 1 bezemsteel halen😑😑 en wij dit op ons bord, weerstand groeit steeds meer bij mij...

Oma dacht zeker dat ze binnen mocht parkeren, met d'r bezemsteel

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.945
Er loopt net een gast langs met een winkelwagen vol wc papier.

It has begun!
20211218_135008(0).jpg

Kwas net te laat. Was alleen wc papier en paar pakken keukenrol :roflol:.

Laatst bewerkt:
Was net in de stad niemand houd 1.5mtr afstand iedereen heeft er schijt aan

Haha, moet hier dan toch weer om lachen: https://nos.nl/liveblog/2409949-spo...rentie-winkeliers-woest-om-dreigende-sluiting

- Kabinet besluit halsoverkop een spoedconferentie in te lassen, vlak voor de kerstvakantie.
- Lekt dat mogelijk/waarschijnlijk alles op slot gaat.
- Voorziet niet dat iedereen nu nog snel even kerstinkopen gaat doen en roept mensen op om dat niet te doen.

Blinde paniek, aldaar. Dat is duidelijk.

Edit: zie net dit voorbijkomen: https://www.at5.nl/artikelen/212567...7NAUUBdnf0Ba3UBgoNx78yNPvHJiao2yDCVhpuEFLn8-E

Had niet verwacht me ooit nog eens te kunnen vinden in een mening van mevr. Halsema. Gekke tijden!

Heb toevallig nu corona, maar het voelt beetje alsof je die persoon bent van my 600lbs life op tlc. Trap op en af en ben al meteen buiten adem en kan dan rustig 3 uur slapen om ff bij te komen. Opstaan na 7/8uur geslapen te hebben en dan nog steeds je zo moe voelen alsof je heel de nacht hebt doorgehaald.

Voor de rest standaard verkoudheid klachten; snotneus, hoesten, spierpijn etc

En dat er nu een lockdown komt is tactisch van de overheid aangezien ze roepen “iedereen krijgt steun” is onzin. Je hebt pas recht als je omzet verlies hebt van 30%. Nu ze alles 1 2 of 3 weken sluiten gaat niemand ineens 30% omzet verlies hebben, dat krijg je pas na maanden. Dus met andere woorden win-win situatie van de overheid, alles dicht en de rekening betaal je zelf als ondernemer.

Heb toevallig nu corona, maar het voelt beetje alsof je die persoon bent van my 600lbs life op tlc. Trap op en af en ben al meteen buiten adem en kan dan rustig 3 uur slapen om ff bij te komen. Opstaan na 7/8uur geslapen te hebben en dan nog steeds je zo moe voelen alsof je heel de nacht hebt doorgehaald.

Voor de rest standaard verkoudheid klachten; snotneus, hoesten, spierpijn etc
Voor mij geldt hetzelfde, als astmapatiënt ben ik bekend met die symptomen, maar ik kan begrijpen dat wanneer je nog niet eerder zo snel buiten adem bent geweest dat het wel wat beangstigend kan zijn.

Voor mij geldt hetzelfde, als astmapatiënt ben ik bekend met die symptomen, maar ik kan begrijpen dat wanneer je nog niet eerder zo snel buiten adem bent geweest dat het wel wat beangstigend kan zijn.
Gisteren squaten ik 150kg voor reps easyyyyy, vandaag trap af vanuit de slaapkamer op de bank en ben al doodmoe. Klachten komen zo ontzettend snel en heftig dat had ik totaal niet verwacht.

AAAHH!!! SPORTSCHOLEN DICHT?!?!?!

Terug
Naar boven