Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Bezoekers in dit topic

Hij heeft een voorliefde voor volslanke politiek actieve vrouwen met een kenmerkend gelaat.
Ik zie geen trent, maar toch Marianne Thieme, Femke-Merel van Kooten-Arissen...

Carola is toch niet volslank?
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Ik zie geen trent, maar toch Marianne Thieme, Femke-Merel van Kooten-Arissen

Carola is toch niet volslank?
Carola is ook niet op alle foto’s slank te noemen.
 
Dat zal De Gezonde Roker geweest zijn, die is ook helemaal wild van Kajsa Ollongren.

Ja dat was de Gezonde Roker. Ook wel Peter R , Roethof en zelfs nog theDonald in het verleden.
 
Dat zal De Gezonde Roker geweest zijn, die is ook helemaal wild van Kajsa Ollongren.

Ik heb een zwak voor Carola Schouten, vooral ook vanwege haar lichte kaak-protrusie.
Haar gristelijke achterban draagt ook bij aan het effect op de een of andere verwrongen moralistische manier.

Voor in therapie geweest, maar heeft niet willen helpen, soort geilheids-dissonantie waardoor ik ongeremd de boerin op wil :o
 
Ik denk dat het dat sissende ademhalingsgeluid is -gelijk een reptiel in hoge staat van seksuele opwinding- wat hem erotisch fascineert.
Mentat , je hebt dan vast ook een zwak voor die Femke Onnozele Hals?
Misschien een beetje, toen ze nog in de Tweede Kamer zat....
 
Misschien een beetje, toen ze nog in de Tweede Kamer zat....

Nu het we er toch over over hebben: Lullian Marijnissen kan ik ook graag naar kijken en luisteren, vooral da nimweegse tongvalletje, mmmmmmmmmmm
 
Nu het we er toch over over hebben: Lullian Marijnissen kan ik ook graag naar kijken en luisteren, vooral da nimweegse tongvalletje, mmmmmmmmmmm
Lekker Freudiaas en ze heeft een zwak voor oudere mannen.

Wat ik echt slecht trek zijn al die VVD- en D66-popjes, de Bentes Beckers en Hannekes van der Werven van deze wereld. Die kunnen en/of mogen niets!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een zwak voor Carola Schouten, vooral ook vanwege haar lichte kaak-protrusie.
Haar gristelijke achterban draagt ook bij aan het effect op de een of andere verwrongen moralistische manier.

Voor in therapie geweest, maar heeft niet willen helpen, soort geilheids-dissonantie waardoor ik ongeremd de boerin op wil :o
Nu het we er toch over over hebben: Lullian Marijnissen kan ik ook graag naar kijken en luisteren, vooral da nimweegse tongvalletje, mmmmmmmmmmm
Je gaat van het ene uiterste naar het andere.
 
Meh. MinDef visbek.

Die slobbert hoogstens aan Putins kruisraket om de vrede te bewaren.
En dat bedoel ik dus, iemand die gewoon bereid is de mouwen op te stropen en te doen wat nodig is!

Niet van die dametjes die direct van HBO of uni pendelen tussen lobbygroep, persoonlijk assistent en Kamermedewerker om een plekje op de kieslijst te veroveren.

Gewoon tot je knieën, of in jouw voorbeeld, op je knieën, in de modder en gaan!
 
De eerste die mij te binnen schiet waarvoor ik wel zou betalen, zelfs beetje bijbetalen voor cum in mouth. ;)
Die zuigt het merg uit je botje.


Hoe denk je anders dat ze op die posities is gekomen.
 
Back
Naar boven