MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.081
Volgens mij ga jij me in het Rusland-topic nog uitleggen wat Baudet totaal anders heeft bedoeld met wat hij letterlijk en in context heeft gezegd?

Ik heb me door dat hele interview heengeworsteld, want volgens jou was dat citaat allemaal NOS en NPO66-propaganda, maar eigenlijk hebben ze bij de Staatsmedia nog de mildere citaten gekozen. Baudet roept van alles en wordt hier enorm op het schild gehezen, als de grote held en bevrijder, maar als je kijkt wat hij zegt en hoe hij zich heeft omringd met ja-knikkers en bewonderaars en de oren sluit voor alle vragen en kritiek. Terwijl zijn enige trucje is dat hij zich afzet tegen de rest.

Ik hoorde hem in het interview ook zeggen dat de uitgaven voor ontwikkelingshulp flink omhoog moeten, hoeveel van zijn achterban staat daar werkelijk achter, zelfs als uitruil voor grenzen dicht?

Jij "vraagt" mij om me in Baudet te verdiepen en het viel me wel zo enorm tegen, het is nog triester dan het beeld in de Staatsmedia. Het is maar goed voor Baudet dat hij niet al te serieus wordt genomen en teveel aandacht krijgt, dan blijft er helemaal niets van over.

Oekraïne-referendum heeft ie goed gedaan en tot de PS-verkiezingen leek het heel wat. Ik ben vooral enorm teleurgesteld in Baudet, daarmee ook een beetje in zijn fans en in jou en dat doet een beetje pijn.
Je bedoelt dat interview dat @Steks had gepost? Ja geen idee, heb t niet gekeken.

Geef maar citaten. In de media wordt iedereen, waaronder hij, die tegen het mainstream narratief zijn, neergezet als putinlovers, putinvriendjes, nsb'ers, staatsgevaarlijk, etc.

Geef maar wat 'enge' citaten.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #10.082
Jij "vraagt" mij om me in Baudet te verdiepen en het viel me wel zo enorm tegen, het is nog triester dan het beeld in de Staatsmedia
Omdat je 1 interview hebt gezien? Mkay.

Hier een stukje uit dat interview, aangehaald door die mafkees Marc van Ranst.

Wordt zelfs neergezet als een Russian asset, net als Trump toendertijd.

M.b.t. zijn uitspraak dat Putin moet winnen. Hij heeft helemaal gelijk dat Putin deze moet winnen. Ik hoop het ook.

Hij heeft he le maal gelijk.

M.b.t. zijn uitspraak dat Putin moet winnen. Hij heeft helemaal gelijk dat Putin deze moet winnen. Ik hoop het ook.

Wel een Twitter post met een kort stukje posten, maar niet de moeite nemen het gehele interview te beluisteren. :thinking:

• Wow
Geef maar citaten. In de media wordt iedereen, waaronder hij, die tegen het mainstream narratief zijn, neergezet als putinlovers, putinvriendjes, nsb'ers, staatsgevaarlijk, etc.

Je vergeet nog ultra-extreem-dom-rechts, racist, fascist, nazi en ga zo maar door.
Je kan van alles van hem vinden en het niet met hem eens zijn, maar dit soort uitingen zijn onterecht, buitenproportioneel en uit de context getrokken.

Zodanig, dat ik het alleen nog maar kan plaatsen onder primaire haat en angst, voor eenieder die weigert zich aan de kudde te conformeren.

• #10.085
Wel een Twitter post met een kort stukje posten, maar niet de moeite nemen het gehele interview te beluisteren. :thinking:
Probeer je weer een zinloos punt te maken?
Steks Paternotte was idd fout. Steks Paternothingburger is gepaster.

Als je Baudet typt in twitter is dat het eerste filmpje dat je ziet. Toevallig uit het interview dat jij plaatste.

• Haha
  • #10.086
Zomaar een greepje van posts op twitter.

Mooi uit context gehaald. Lekker framen.

Terwijl ie naast iemand met een jodenster op zijn shirt staat.

Hey een goed punt, maar volgens @Mentat een onzin referendum

Oud framepje van een hypocriet corrupt pootje.

Eensch

Lekker demoniseren

Hij heeft he le maal gelijk.

Van Baudet heb ik wel meer gezien dan één interview.

Jij begint nu over wat anderen over hem gezegd hebben, interesseert me niet zoveel, het gaat mij erom wat de man zelf heeft gezegd en dat is, @harpep, helemaal niet uit context getrokken.

Die dr. Marina is volkomen geschift en vindt een boom met opgeheven tak al extreem rechts. Marc van Ranst en Marcel Levi heb ik over gezondheidszorg hoger zitten dan Baudet, wat niet wil zeggen dat ik het altijd met ze eens ben.

Je hebt nog steeds niet uitgelegd wat Poetins KGB Pygmee bedoeld heeft met wat hij lettterlijk en in context heeft gezegd in een interview gesprek zonder kritische vragen op zijn eigen kanaal! Alleen maar rookgordijntjes over wat anderen voor nare dingen over het Grote Genie zeggen.

• #10.088
Jij begint nu over wat anderen over hem gezegd hebben, interesseert me niet zoveel, het gaat mij erom wat de man zelf heeft gezegd en dat is, @harpep, helemaal niet uit context getrokken.
Je kan moeilijk jezelf uit context plaatsen.
Je hebt nog steeds niet uitgelegd wat Poetins KGB Pygmee bedoeld heeft met wat hij lettterlijk en in context heeft gezegd in een interview gesprek zonder kritische vragen op zijn eigen kanaal.
En jij hebt nog steeds geen citaten geplaatst.

Zomaar een greepje van posts op twitter.

Mooi uit context gehaald. Lekker framen.

Terwijl ie naast iemand met een jodenster op zijn shirt staat.

Hey een goed punt, maar volgens @Mentat een onzin referendum

Oud framepje van een hypocriet corrupt pootje.

Eensch

Lekker demoniseren

Wat interesseert mij het nou wat Twitteraars over hem zeggen ik luister sporadisch nog een enkele keer naar hem en hij wordt zelf als maar slechter op tal van vlakken.

Wat vind jij trouwens van zijn visie op de Franse revolutie, een gebeurtenis die jij zowat verheerlijkt.

Je kan moeilijk jezelf uit context plaatsen.
En jij hebt nog steeds geen citaten geplaatst.
Volgens mij heb ik een en ander uit dat interview gehaald, je weet wel waarin hij letterlijk zegt wat volgens jou een frame is, maar wat nergens uit blijkt.

Vreemd hé?
Wat was er gebeurt als men deze regels had toegepast als er geen corona was geweest ?
Wat was er gebeurt als er geen maatregelen waren genomen en er wel corona was geweest.

Gelukkig leven we nog en kunnen we er nog over zeuren met z'n allen.

Dat vind ik echt gênant, volgens mij is Omtzigt hier ook kritisch over. Je zou hier toch van moeten willen leren, strl je voor dat er dingen zijn goedgegaan....
Inderdaad, wat ik ook goed vond van Omtzigt is dat hij zei dat zulke schendingen van mensenrechten door de overheid onmogelijk gemaakt moeten worden. Dat we daar op zich al van kunnen leren. Ik denk op principiele grond, ongeacht de uitkomst van onderzoeken op het effect ervan.

Inderdaad, wat ik ook goed vond van Omtzigt is dat hij zei dat zulke schendingen van mensenrechten door de overheid onmogelijk gemaakt moeten worden. Dat we daar op zich al van kunnen leren. Ik denk op principiele grond, ongeacht de uitkomst van onderzoeken op het effect ervan.
Ik hou wel van een daadkrachtige overheid. Better save than sorry.

Evaluatie en daar dan ook naar handelen is wel gewenst/ verplicht.

Terug
Naar boven