apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Je bedoelt dat interview dat @Steks had gepost? Ja geen idee, heb t niet gekeken.Volgens mij ga jij me in het Rusland-topic nog uitleggen wat Baudet totaal anders heeft bedoeld met wat hij letterlijk en in context heeft gezegd?
Ik heb me door dat hele interview heengeworsteld, want volgens jou was dat citaat allemaal NOS en NPO66-propaganda, maar eigenlijk hebben ze bij de Staatsmedia nog de mildere citaten gekozen. Baudet roept van alles en wordt hier enorm op het schild gehezen, als de grote held en bevrijder, maar als je kijkt wat hij zegt en hoe hij zich heeft omringd met ja-knikkers en bewonderaars en de oren sluit voor alle vragen en kritiek. Terwijl zijn enige trucje is dat hij zich afzet tegen de rest.
Ik hoorde hem in het interview ook zeggen dat de uitgaven voor ontwikkelingshulp flink omhoog moeten, hoeveel van zijn achterban staat daar werkelijk achter, zelfs als uitruil voor grenzen dicht?
Jij "vraagt" mij om me in Baudet te verdiepen en het viel me wel zo enorm tegen, het is nog triester dan het beeld in de Staatsmedia. Het is maar goed voor Baudet dat hij niet al te serieus wordt genomen en teveel aandacht krijgt, dan blijft er helemaal niets van over.
Oekraïne-referendum heeft ie goed gedaan en tot de PS-verkiezingen leek het heel wat. Ik ben vooral enorm teleurgesteld in Baudet, daarmee ook een beetje in zijn fans en in jou en dat doet een beetje pijn.
Geef maar citaten. In de media wordt iedereen, waaronder hij, die tegen het mainstream narratief zijn, neergezet als putinlovers, putinvriendjes, nsb'ers, staatsgevaarlijk, etc.
Geef maar wat 'enge' citaten.