AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Bezoekers in dit topic

Ook gewoon zeggen dat we zogenaamd de hele zomer konden doen wat we wilden. Het waren maar 3,5 maand. Juli, augustus en september want oktober was horeca alweer dicht. Daarnaast konden we niet eens doen wat we wilden want er waren de gehele zomer gewoon restricties. En dan ook nog zeggen we zijn pas 4 maanden in lockdown. Sinds vorig jaar al 8 maanden + de overige maanden genoeg restricties. Lol elke dag is er één teveel met dit waanzinnige beleid.
 
Ik vind het toch frappant dat mensen toch continue blijven herhalen dat we het afgelopen jaar niks kunnen, niks mogen, dit is pertinent onjuist.
Volgens mij heeft iedereen de hele zomer kunnen doen en laten wat hij/zij wilde. We zijn net/pas/al 4 maanden in "lockdown". Lockdown tussen "" gezien er genoeg voorbeelden zijn van landen waar er veel striktere regels gelden en we stiekem best nog veel wel kunnen doen.
Toch frappant dat mensen denken dat we afgelopen zomer konden doen en laten wat hij/zij wilde, de laatste evenementen waren in 2019. Wat wel open was kon alleen onder strikte voorwaarden en natuurlijk alleen met de niet-werkende muilkorf.

Dat hele "ja maar in andere landen is het erger" argument is een drogreden.
Kunnen we voortaan tegen zwervers zeggen dat ze niet zo moeten zeuren, in Afrika hebben ze geen Leger des heils.
 
Toch frappant dat mensen denken dat we afgelopen zomer konden doen en laten wat hij/zij wilde, de laatste evenementen waren in 2019. Wat wel open was kon alleen onder strikte voorwaarden en natuurlijk alleen met de niet-werkende muilkorf.

Dat hele "ja maar in andere landen is het erger" argument is een drogreden.
Kunnen we voortaan tegen zwervers zeggen dat ze niet zo moeten zeuren, in Afrika hebben ze geen Leger des heils.
Wat klaag je nou. Je mag blij zijn dat je niet in Noord-Korea woont.
 
Een beetje laat, maar toch.

Vandaag (8 april) zijn er 7.833 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 1.439 meer dan de vorige waarde. Dat zijn er 4 meer dan vorige week, de stijging is dan misschien wel gestagneerd, maar een daling is niet ingezet. Ik ben benieuwd wat het afgelopen paasweekend heeft opgeleverd.
 
Een beetje laat, maar toch.

Vandaag (8 april) zijn er 7.833 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 1.439 meer dan de vorige waarde. Dat zijn er 4 meer dan vorige week, de stijging is dan misschien wel gestagneerd, maar een daling is niet ingezet. Ik ben benieuwd wat het afgelopen paasweekend heeft opgeleverd.
En de ziekenhuisopnames?
 
Ook gewoon zeggen dat we zogenaamd de hele zomer konden doen wat we wilden. Het waren maar 3,5 maand. Juli, augustus en september want oktober was horeca alweer dicht. Daarnaast konden we niet eens doen wat we wilden want er waren de gehele zomer gewoon restricties. En dan ook nog zeggen we zijn pas 4 maanden in lockdown. Sinds vorig jaar al 8 maanden + de overige maanden genoeg restricties. Lol elke dag is er één teveel met dit waanzinnige beleid.
Maaaaaaar... we doen het wel samen. Nog even volhouden!
 
Een beetje laat, maar toch.

Vandaag (8 april) zijn er 7.833 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 1.439 meer dan de vorige waarde. Dat zijn er 4 meer dan vorige week, de stijging is dan misschien wel gestagneerd, maar een daling is niet ingezet. Ik ben benieuwd wat het afgelopen paasweekend heeft opgeleverd.
Hoog! En dat terwijl het pas donderdag is. Zou zaterdag zo maar richting de 9.000 kunnen gaan
 
Een beetje laat, maar toch.

Vandaag (8 april) zijn er 7.833 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 1.439 meer dan de vorige waarde. Dat zijn er 4 meer dan vorige week, de stijging is dan misschien wel gestagneerd, maar een daling is niet ingezet. Ik ben benieuwd wat het afgelopen paasweekend heeft opgeleverd.
Die versoepelingen over 13 dagen kan je dan wel vergeten.
 
Versoepelingen, mondkapje, crisis, avondklok, afstand, maatregelen...kan die woorden niet meer uitstaan. Sommige mensen kunnen ze ook zo ongelooflijk serieus en welgemeend uitspreken. Vooral "mondkapje" wekt de nodige irritatie.
 
bekpamper mag ook idd.
 
Versoepelingen, mondkapje, crisis, avondklok, afstand, maatregelen...kan die woorden niet meer uitstaan. Sommige mensen kunnen ze ook zo ongelooflijk serieus en welgemeend uitspreken. Vooral "mondkapje" wekt de nodige irritatie.
Had het zelfde, maar na dat 2e kamer theater ben ik nu op een punt dat ik er rustig op een afstandje naar kan kijken en hard om moet lachen.
 
Beter is mond-neusmasker als je ziet hoe sommigen 'm dragen, zo half op de kin hangend.

ratio3x2_2300.jpg
 
Viel mij op dat Marokkaanse jongeren in de supermarkt dat ding op hun kin dragen, maar buiten op hun scootertje doen ze hem normaal op. Kan iemand een instructievideo in het Marokkaans afdraaien in de moskee? Ze hebben hebben het namelijk nog niet helemaal begrepen. :trollface:
 
Beter is mond-neusmasker als je ziet hoe sommigen 'm dragen, zo half op de kin hangend.

ratio3x2_2300.jpg
Moeten wel nog een beetje kunnen ademhalen!!!!!11!!!!!1!!!!1!!!
 
Back
Naar boven