XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Bezoekers in dit topic

1 op de 5 schijnt de lockdown heerlijk te vinden. Werd 1 op de 5 toevallig ook niet gepest op de werkvloer?
 
'Als cijfers het toelaten'...

Wordt weer een grote teleurstelling. Iets met valse hoop
 
1 op de 5 schijnt de lockdown heerlijk te vinden. Werd 1 op de 5 toevallig ook niet gepest op de werkvloer?
Ik vind t ook wel heerlijk, buiten de vrijetijdsdingen die dicht zijn. Is gewoon belachelijk hoeveel tijd ik verlies met elke dag naar school te moeten gaan. Is elke dag ong 4u dat ik bespaar, is lekker hoor.
 
Met Menno de Jong, hoogleraar klinische virologie en het hoofd van de afdeling Medische Microbiologie & Infectiepreventie van het UMC Amsterdam + OMT lid.
 
Las ergens dat, als alles volgens planning verloopt, binnensport vanaf 1 mei weer mogelijk zou zijn.
Hoop mitsen en maren en eerst nog zien, want 4e/5e/6e golf ligt natuurlijk op de loer. :suicide:

Na de laatste paar dagen met gevoelstemperatuur van -10 in een open tent zou het meer dan welkom zijn. :gek:
 
Las ergens dat, als alles volgens planning verloopt, binnensport vanaf 1 mei weer mogelijk zou zijn.
Hoop mitsen en maren en eerst nog zien, want 4e/5e/6e golf ligt natuurlijk op de loer. :suicide:

Na de laatste paar dagen met gevoelstemperatuur van -10 in een open tent zou het meer dan welkom zijn. :gek:
Nee we krijgen nog de Zimbabwaanse of Hawaïaanse variant die veel besmettelijker is dan de 1626272 bestaande varianten. Daardoor kan er 1 mei ook niks open
 
Las ergens dat, als alles volgens planning verloopt, binnensport vanaf 1 mei weer mogelijk zou zijn.
Hoop mitsen en maren en eerst nog zien, want 4e/5e/6e golf ligt natuurlijk op de loer. :suicide:

Na de laatste paar dagen met gevoelstemperatuur van -10 in een open tent zou het meer dan welkom zijn. :gek:
Gewoon interesse, maar waar las je dat binnensport vanaf 1 mei weer mogelijk zou zijn? Ben wel benieuwd of dat een bron is die wat dichter op het vuur zit en betrokken is bij dat openingsplan..
 
Gewoon interesse, maar waar las je dat binnensport vanaf 1 mei weer mogelijk zou zijn? Ben wel benieuwd of dat een bron is die wat dichter op het vuur zit en betrokken is bij dat openingsplan..

Kan het effe zo niet terug vinden, maar het was gisteravond ook gewoon op RTL-nieuws.
Je moet me maar geloven op mn mooie ogen.
 
Nee we krijgen nog de Zimbabwaanse of Hawaïaanse variant die veel besmettelijker is dan de 1626272 bestaande varianten. Daardoor kan er 1 mei ook niks open

Het is natuurlijk wachten op een variant waarbij het vaccin niet werkt en we kunnen weer opnieuw beginnen.
 
Gewoon interesse, maar waar las je dat binnensport vanaf 1 mei weer mogelijk zou zijn? Ben wel benieuwd of dat een bron is die wat dichter op het vuur zit en betrokken is bij dat openingsplan..
De nieuwe routekaart (Infographic) van het ministerie.
 
De nieuwe routekaart (Infographic) van het ministerie.

Welke ik helaas nergens kan vinden voor je, maar het was een overzicht van gisteren op Rtl nieuws.
 
Gewoon interesse, maar waar las je dat binnensport vanaf 1 mei weer mogelijk zou zijn? Ben wel benieuwd of dat een bron is die wat dichter op het vuur zit en betrokken is bij dat openingsplan..
Mijn collega had het er vanochtend ook over 1 mei...
Geloof er eerlijk gezegd geen reet van maar als het wel zo is spring ik een gat in de lucht
 
Mijn collega had het er vanochtend ook over 1 mei...
Geloof er eerlijk gezegd geen reet van maar als het wel zo is spring ik een gat in de lucht
dan komt mijn voorspelling nog uit ook.
 
Welke ik helaas nergens kan vinden voor je, maar het was een overzicht van gisteren op Rtl nieuws.

Vanaf ongeveer 06:00. Het betreft een concept plan.
 
Back
Naar boven