AndroidHealthClinic

Het grote botox topic

Peiling Peiling Heb je het gedaan?

• Totaal stemmers
    13
Of het kan helpen hangt helemaal van het probleem af. Sommige mensen zweten zonder aanwijsbare reden (zoals afkoeling) overmatig op een bepaalde plek (vaak de oksels). Dan kan je dat gebied prima behandelen, en daarna loop je echt niet ineens met een (ergere) zweetnaad rond oid.

Ik wil in de eerste plaats graag weten wat de ervaring is van mensen; in hoeverre werkt het? Daarnaast ben ik benieuwd naar de manier waarop het wordt gebruikt, en in jouw geval zal dat injecteren zijn neem ik aan..?

Edit: ik ben in de afgelopen twee jaar bijna 40kg afgevallen, en probeer ervoor te zorgen dat ik een beetje strak in m'n vel blijf zitten. Daarom denk ik na over een crème met GHK-Cu..
Creme/Neusspray kunnen werken maar niet te vergelijken met injectable ivm bioavailability

IMG_7362.jpeg

Openingsdeal? Mag hopen dat ze al meerdere klinieken hebben o.i.d, voor zoiets zou ik persoonlijk liever geen proefkonijn zijn :o
Ze is er bekend in ga samen met de partner dus zal wel een combo deal zijn of nieuwe vestiging want meestal gaat ze wat dichterbij huis maar had op die datums geen tijd.

• Topic Starter Topic Starter
Seth word langzaam hetero van de test heb ik het idee.
Vreemd genoeg krijgen ze dan nog meer zin in sex met andere mannen.

Het kan mannelijk gedrag wel vergroten, maar geen effect op geaardheid.

@Seth_fit was nooit een verwijfde homo, dus vraag me of er bij anderen dan minder verwijving optreed.

Alcohol heeft mogelijk wel effect op hetero mannen dat ze lichtjes of full gay worden, sex hebben met andere mannen dan. Misschien waren ze al beetje gay?

Daar bedoel ik dit dan mee 😄

kijk: https://youtube.com/shorts/PPcQJqpnLzY?si=8Art76lqjFUqr5li

Emotioneel gedrag heeft daar niets mee te maken. 90% van mannen hier is emotioneel wrak.

Alhoewel ik hem nooit in persoon heb ontmoet dus mogelijk gedraagd hij zich zo? Betwijfel het als ik naar het postgedrag zie.

Dit zou mogelijk wel aangeleerd gedrag kunnen zijn en afhankelijk van persoonlijkheid minder of weer afwezig zijn. Hetero mannen passen hun stem ook wel aan afhankelijk van situatie.

kijk: https://youtu.be/SF7KCsvcw2g?si=898qY0EOYR3HsYSX

Dit is serieus offtopic maar mods kunnen mij toch geen punten geven.

On topic, dit is een van de betere op youtube die beoordeeld wie wat heeft gedaan, kosten en voor-en nadelen bespreekt.

Zouden die koekjes er nog liggen 28 juli?
Daarna iig niet meer

IMG_7363.jpeg
P

Daar bedoel ik dit dan mee 😄

kijk: https://youtube.com/shorts/PPcQJqpnLzY?si=8Art76lqjFUqr5li

Emotioneel gedrag heeft daar niets mee te maken. 90% van mannen hier is emotioneel wrak.

Alhoewel ik hem nooit in persoon heb ontmoet dus mogelijk gedraagd hij zich zo? Betwijfel het als ik naar het postgedrag zie.

Ja, oke. Nee.
Die gesuikerde krakelingen zijn by far de beste, als iemand iets anders beweerd liegen ze.
Vroeger lagen er van die grote zakken met gesuikerde krakelingen onderin het schap op de koekjes afdeling bij de C1000. Dat waren de beste koekjes ooit. Volgens mij zijn die niet meer verkrijgbaar, maar door jou ga ik deze morgen opzoeken.

Terug
Naar boven