MuscleMeat

Het grote botox topic

Peiling Peiling Heb je het gedaan?

• Totaal stemmers
    13
Vroeger lagen er van die grote zakken met gesuikerde krakelingen onderin het schap op de koekjes afdeling bij de C1000. Dat waren de beste koekjes ooit. Volgens mij zijn die niet meer verkrijgbaar, maar door jou ga ik deze morgen opzoeken.
Wat jij bedoeld zijn deze. Dat is een soort bladerdeeg achtige structuur. Die zijn heel licht.
Screenshot_20250608_173743_Chrome.jpg

Die @Turouise bedoeld zijn volgens mij deze. Dat is echt een koek structuur en groter. Deze staan iig op die foto.
Screenshot_20250608_173816_Albert Heijn.jpg

Wat jij bedoeld zijn deze. Dat is een soort bladerdeeg achtige structuur. Die zijn heel licht.
Screenshot_20250608_173743_Chrome.jpg

Die @Turouise bedoeld zijn volgens mij deze. Dat is echt een koek structuur en groter. Deze staan iig op die foto.
Screenshot_20250608_173816_Albert Heijn.jpg
Ja! Die zak lijkt op degene die ik mij kan herinneren. Het is fysiek simpelweg onmogelijk slechts één zo een koekje te eten. Morgen ga ik een ronde langs de supermarkten doen. Die gesuikerde lijken een goede reserve. Dank!

Geen ervaring mee, maat ik sluit niks uit in de toekomst.
Het gaat met name over m'n fronsrimpel. Gelukkig is die nog redelijk te temmen met een microneedling behandeling zo nu en dan....
Hier idem dito. Ik stoor mij daar kapot aan. Het is ook sinds kort pas meer zichtbaar.

Ik denk ook dat als je eenmaal begint, dat je steeds meer zal doen. Ik heb wel wat wensen inmiddels. Ik zou heel graag de traangoot willen laten behandelen, alleen ben ik nogal bang voor de resultaten en ook de effecten op de lange termijn (niet alle filler lost op wat ik las en gaat ook nog wel eens migreren).

Ik overweeg binnenkort dus wel om botox te doen (frons, misschien een wenkbrauwlift) en wellicht iets om het huideigen collageen te stimuleren. Ik heb gelukkig weinig zichtbare rimpels zolang ik neutraal kijk🙃 Maar goed, de 40 is ook in zicht🤡 Overigens vind ik wat rimpels helemaal niet erg!

Tot dusver heb ik 2 jaar terug een Profhilo behandeling gehad. Het verschil is echt minimaal, de huid lijkt iets "frisser".

• Topic Starter Topic Starter
@AK ben jij al geinjecteerd?

1751190870522.png

En als hij die gasmasker elke avond gaat opzetten dan worden die lijnen helemaal lijp

Die lijnen geven wel wat karakter.

Er is op zich niks met lijnen an sich, maar als het zo prominent aanwezig is en je bent niet zo oud. Dan is het gewoon gaar imo.

Als je wellicht op leeftijd bent en je heet George Clooney misschien. Maar niet als je zo oud bent als hem, dan staat het gaar imo.

Je ziet dat normaliter niet bij iemand van zijn leeftijd zo heftig.
Nou binnenkort is hij weer helemaal strak.

Ik zie/lees/hoor ook vaak dat mensen die geen roids gebruiken het opvalt bij mensen die het wel doen en die shit hebben.

Er is op zich niks met lijnen an sich, maar als het zo prominent aanwezig is en je bent niet zo oud. Dan is het gewoon gaar imo.
Best beoordelen over meerdere high res foto's en niet in cut of bulk en gear. Lichtinval doet ook wat, dus kan meevallen.

Terug
Naar boven