apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vanaf eind augustus wordt het bestrijden van desinformatie een wettelijke verplichting voor internetplatforms. „Je kunt rennen, maar je kunt je niet verstoppen”, aldus Europees commissaris Thierry Breton
Aragorn uit Lord of the Rings is tegenwoordig blacka.
Aragorn uit Lord of the Rings is tegenwoordig blacka.
Aragorn is beschreven in de boeken als iemand met "a pale skin".Die vind ik nog wel plausibel, hoewel Tolkien zelf al streng onderscheid maakte tussen witte mensen die "fair" of "swarthy" zouden zijn. Zwarte James Bond zou ik ook niet erg vinden.
Er zijn ook lichte n*gers, zelfs albino's.Aragorn is beschreven in de boeken als iemand met "a pale skin".
Kweetnie, maar een n*ger vind ik dan niet erg plausibel. Waarom moet alles geblackwashed worden? Waarom schrijven ze niet hun eigen verhalen met eigen zwarte characters? Waarom moeten bestaande verhalen en figuren steeds vaker gekaapt worden om te pleasen. Zeer slechte ontwikkeling, met name voor de zwarte bevolking.
Gelijk een mooi voorbeeld van discriminatie vanuit hun kant.
Ik vind het best belangrijk aangezien het een groeiende trend is. Het gaat ook niet meer alleen om fictieve personen, zie bijv. die nieuwe serie op Netflix (van de vrouw van Will Smith) waarin Cleopatra opeens blacka is. Het is ronduit geschiedsvervalsing, om n*gers te pleasen.Lekker belangrijk, er is nu Lord of the Rings Magic the Gathering.![]()
Ook niet zo vreemd, Obama is 50% wit.
Ik vind het best belangrijk aangezien het een groeiende trend is. Het gaat ook niet meer alleen om fictieve personen, zie bijv. die nieuwe serie op Netflix (van de vrouw van Will Smith) waarin Cleopatra opeens blacka is. Het is ronduit geschiedsvervalsing, om n*gers te pleasen.
En je fucked niet met Aragorn.
Ze moeten met hun smerige linkse woke vingertjes afblijven van alle epische fictieve helden.
25% blank.
I know
. Daarom altijd prachtig als men hem zwart noemt.