XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Mooi die integratie 👍

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.284
Arabisch lijkt me wel wat voor die kleine.

• #2.285
Aragorn uit Lord of the Rings is tegenwoordig blacka.

• #2.286

Vanaf eind augustus wordt het bestrijden van desinformatie een wettelijke verplichting voor internetplatforms. „Je kunt rennen, maar je kunt je niet verstoppen”, aldus Europees commissaris Thierry Breton

Vanaf 25 augustus zal het Europese ministerie van de waarheid bepalen welke mening wel- en welke mening niet gewenst is online.

Commie bastards

• #2.291
Die vind ik nog wel plausibel, hoewel Tolkien zelf al streng onderscheid maakte tussen witte mensen die "fair" of "swarthy" zouden zijn. Zwarte James Bond zou ik ook niet erg vinden.
Aragorn is beschreven in de boeken als iemand met "a pale skin".

Kweetnie, maar een n*ger vind ik dan niet erg plausibel. Waarom moet alles geblackwashed worden? Waarom schrijven ze niet hun eigen verhalen met eigen zwarte characters? Waarom moeten bestaande verhalen en figuren steeds vaker gekaapt worden om te pleasen. Zeer slechte ontwikkeling, met name voor de zwarte bevolking.

Aragorn is beschreven in de boeken als iemand met "a pale skin".

Kweetnie, maar een n*ger vind ik dan niet erg plausibel. Waarom moet alles geblackwashed worden? Waarom schrijven ze niet hun eigen verhalen met eigen zwarte characters? Waarom moeten bestaande verhalen en figuren steeds vaker gekaapt worden om te pleasen. Zeer slechte ontwikkeling, met name voor de zwarte bevolking.
Er zijn ook lichte n*gers, zelfs albino's.

• #2.294
Lekker belangrijk, er is nu Lord of the Rings Magic the Gathering. :thumb:
Ik vind het best belangrijk aangezien het een groeiende trend is. Het gaat ook niet meer alleen om fictieve personen, zie bijv. die nieuwe serie op Netflix (van de vrouw van Will Smith) waarin Cleopatra opeens blacka is. Het is ronduit geschiedsvervalsing, om n*gers te pleasen.

En je fucked niet met Aragorn.

Ze moeten met hun smerige linkse woke vingertjes afblijven van alle epische fictieve helden.

• #2.295
Er zijn ook lichte n*gers, zelfs albino's.
1685534566411.jpg

Ik vind het best belangrijk aangezien het een groeiende trend is. Het gaat ook niet meer alleen om fictieve personen, zie bijv. die nieuwe serie op Netflix (van de vrouw van Will Smith) waarin Cleopatra opeens blacka is. Het is ronduit geschiedsvervalsing, om n*gers te pleasen.

En je fucked niet met Aragorn.

Ze moeten met hun smerige linkse woke vingertjes afblijven van alle epische fictieve helden.

Een snelle google search levert op dat MtG vrij woke is geworden en o.a. ook non-binaire karakters heeft. Het is dus niet één fictief persoon, dan is het wel een kwalijke zaak.

Terug
Naar boven