apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Danku! En gaat die laatste tweet van hem waarin hij het zelf deelt nou samen met een opheffing van alle beperkingen op verspreiding en advertenties, of blijven die?![]()
GeenStijl: What is a Woman gratis te zien, soort van: Twitter beperkt(e) zichtbaarheid vanwege 'misgendering'
Je kan de docu tot vanavond laat gratis kijken, MAARRR...www.geenstijl.nl
Ik heb hem gekeken en het was wel aardig.![]()
GeenStijl: What is a Woman gratis te zien, soort van: Twitter beperkt(e) zichtbaarheid vanwege 'misgendering'
Je kan de docu tot vanavond laat gratis kijken, MAARRR...www.geenstijl.nl
🤦♂️Is dit de wraak van de natuur, in de vorm van een van de machtigste zeezoogdieren, op de mens?
🤦♂️omdat de doelen waarop ze schieten te veel op echte dieren zouden lijken.

Ik ben benieuwd hoe de Rotterdammers dat beeld gaan noemen.![]()
Rotterdamse vrouwen vol lof over nieuw beeld van jonge, zwarte vrouw bij Centraal Station
Op het Stationsplein in Rotterdam is vrijdagmiddag het reusachtige bronzen beeld van een jonge, zwarte vrouw onthuld. Nadat het doek over het beeld werd weggehaald, volgde een groot applaus uit het publiek. Veel aanwezige vrouwen vertellen dat ze zich herkennen in het beeld.www.rijnmond.nl
Insinueren dat een vrouw kracht uitstraalt omdat het zwart is en de meest multi culti stad van Nederland zich daarmee kan identificeren
Ik weet niet wat erger is die groene trol uit de hoofdstad of die gekke marokkaan in Rotterdam.
Wanneer wordt Silvana Simons burgermeester van Den Haag eigenlijk?![]()

Wtf....![]()
Schieten op nepdieren verboden
Het jaarlijkse boogschietevenement bij Kasteel Doorwerth mag niet meer doorgaan. Volgens organisator Dutch Bowhunting Clan is er geklaagd, omdat de doelen waarop ze schieten te veel op echte dieren zouden lijken.www.gld.nl
🤦♂️
In Amstelveen hadden we ook zo'n standbeeld op het Stadsplein maar die hebben ze uiteindelijk weer weggehaald (verplaatst).![]()
Rotterdamse vrouwen vol lof over nieuw beeld van jonge, zwarte vrouw bij Centraal Station
Op het Stationsplein in Rotterdam is vrijdagmiddag het reusachtige bronzen beeld van een jonge, zwarte vrouw onthuld. Nadat het doek over het beeld werd weggehaald, volgde een groot applaus uit het publiek. Veel aanwezige vrouwen vertellen dat ze zich herkennen in het beeld.www.rijnmond.nl
Insinueren dat een vrouw kracht uitstraalt omdat het zwart is en de meest multi culti stad van Nederland zich daarmee kan identificeren
Ik weet niet wat erger is die groene trol uit de hoofdstad of die gekke marokkaan in Rotterdam.
Wanneer wordt Silvana Simons burgermeester van Den Haag eigenlijk?![]()
Met een boot?In Amstelveen hadden we ook zo'n standbeeld op het Stadsplein maar die hebben ze uiteindelijk weer weggehaald (verplaatst).
Bedankt om dit ranzige en pijnlijke beeld in mijn hoofd te planten. Ik ben zeer grafisch ingesteld en dat is geen voordeel hierbij :')Ben wel benieuwd hoe die baby uit zijn penis komt dan, bewijs dat eerst maar eens.