XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.381
Hoe het begon:
Screenshot_20230603-101011_Chrome.jpg

Een dag later:

• Haha
Waarderingen: Vonk
Laatst bewerkt:
  • #2.387

Is dit de wraak van de natuur, in de vorm van een van de machtigste zeezoogdieren, op de mens?
🤦‍♂️
Ja, alle zeezoogdieren zijn ontzettend boos op de mens vanwege de tyfusherrie die die windmolens op zee produceren.

1673251464523.jpg

*Sollicitant bij de Volkskrant die bezig is met de toelatingstest.

Laatst bewerkt:
  • #2.388
omdat de doelen waarop ze schieten te veel op echte dieren zouden lijken.
🤦‍♂️

Insinueren dat een vrouw kracht uitstraalt omdat het zwart is en de meest multi culti stad van Nederland zich daarmee kan identificeren :emo:

Ik weet niet wat erger is die groene trol uit de hoofdstad of die gekke marokkaan in Rotterdam.

Wanneer wordt Silvana Simons burgermeester van Den Haag eigenlijk? :dunno:

Insinueren dat een vrouw kracht uitstraalt omdat het zwart is en de meest multi culti stad van Nederland zich daarmee kan identificeren :emo:

Ik weet niet wat erger is die groene trol uit de hoofdstad of die gekke marokkaan in Rotterdam.

Ik ben benieuwd hoe de Rotterdammers dat beeld gaan noemen. :)

• #2.393

In Amstelveen hadden we ook zo'n standbeeld op het Stadsplein maar die hebben ze uiteindelijk weer weggehaald (verplaatst).

Terug
Naar boven