Je zou het haast gaan denken, maar bewijs zoiets maar eens..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou het haast gaan denken, maar bewijs zoiets maar eens..

. Man man man.Ik woon vlakbij het politiebureau van Diemen en het lijkt erop dat het belangrijkste selectiecriterium is "geen 40kg kunnen bankdrukken".![]()
Vier agenten met zware breuken in het ziekenhuis: teambuilding van politie ontaardt in massale vechtpartij
Een enorme vechtpartij op de Lesse tussen kajakkende agenten van de zone Brussel-West en Brusselse jongeren is geëindigd met vier agenten die met ernstige verwondingen afgevoerd zijn naar het ziekenhuis. De ruzie begon toen de jongeren vrouwelijke agenten lastigvielen.www.nieuwsblad.be
Dat je je als volwassen mannen laat aftuigen door een groep 14 tot 16 jarigen mocro's. Man man man.
En dan een team uitje, teambuilding, maar ze waren niet in dienst.Ik woon vlakbij het politiebureau van Diemen en het lijkt erop dat het belangrijkste selectiecriterium is "geen 40kg kunnen bankdrukken".
Doen ze ook niet, ze zitten nu gezamenlijk in de ziektewet.En dan een team uitje, teambuilding, maar ze waren niet in dienst.
Teambuilding in eigen tijd, nooit doen.
In hun vrije tijd, als ze aan het bier gaan, lijkt me niet het beste idee.Agenten moeten altijd hun wapen bij zich hebben imo.
Ongewapend de vijand tegen komen was dat ook nietIn hun vrije tijd, als ze aan het bier gaan, lijkt me niet het beste idee.
Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen het met je eens zijnEr moet wat mis zijn met het dna van deze jongeren. Agenten moeten altijd hun wapen bij zich hebben imo.
In before....Overigens lijkt het me niet echt een fijne uitkomst 'dronken agenten schieten in vrije tijd 2 tieners dood na ruzie bij het kajakken'

Goh![]()
Extra overlast en vervuiling door statiegeldzoekers: “Het is dweilen met de kraan open”
Treurige types scheuren vuilniszakken open, kieperen containers om en breken afvalbakken open in hun zoektocht naar afgedankte blikjes en flesjes waar sinds afgelopen april statiegeld op zit. Dit zorg...www.welingelichtekringen.nl
![]()
Iedereen die weleens op een festival is geweest waar je 10 lege bekers kon onleveren voor een muntje had je dit kunnen vertellen.![]()
Extra overlast en vervuiling door statiegeldzoekers: “Het is dweilen met de kraan open”
Treurige types scheuren vuilniszakken open, kieperen containers om en breken afvalbakken open in hun zoektocht naar afgedankte blikjes en flesjes waar sinds afgelopen april statiegeld op zit. Dit zorg...www.welingelichtekringen.nl
![]()
Die onderste is een dude.Ik begreep dit al niet echt.
![]()
Romy Monteiro verkozen tot mooiste vrouw van Nederland, deze atleet is de mooiste sportvrouw
Zangeres en presentatrice Romy Monteiro (30) is door mannenblad FHM uitgeroepen tot de mooiste vrouw van Nederland 2023. De uitslag is voor het eerst bepaald door een volledig vrouwelijke jury, samen met stemmende lezers. Het resultaat van de jaarlijkse verkiezing, met ook een categorie voor...www.ad.nl
Maar nu ik deze foto naar zie denk ik echt dat de jury blind is.
![]()
Romy deelt overgebleven pikante foto’s en Ravens ‘zwarte hart’ is week en warm
Korte updates van de sterren op sociale media: wij smullen ervan. In de rubriek Showbytes struint de showredactie het web voor je af voor de gekste, mooiste en opvallendste posts van bekende Nederlanders en celebrity’s. Dit artikel wordt gedurende de dag vernieuwd.www.ad.nl
Ik snap het wel hoor:Ik begreep dit al niet echt.
![]()
Romy Monteiro verkozen tot mooiste vrouw van Nederland, deze atleet is de mooiste sportvrouw
Zangeres en presentatrice Romy Monteiro (30) is door mannenblad FHM uitgeroepen tot de mooiste vrouw van Nederland 2023. De uitslag is voor het eerst bepaald door een volledig vrouwelijke jury, samen met stemmende lezers. Het resultaat van de jaarlijkse verkiezing, met ook een categorie voor...www.ad.nl
Maar nu ik deze foto naar zie denk ik echt dat de jury blind is.
![]()
Romy deelt overgebleven pikante foto’s en Ravens ‘zwarte hart’ is week en warm
Korte updates van de sterren op sociale media: wij smullen ervan. In de rubriek Showbytes struint de showredactie het web voor je af voor de gekste, mooiste en opvallendste posts van bekende Nederlanders en celebrity’s. Dit artikel wordt gedurende de dag vernieuwd.www.ad.nl
en:De uitslag is voor het eerst bepaald door een volledig vrouwelijke jury, samen met stemmende lezers.
Ze weet zelf ook wel dat het niet meer over schoonheid gaat:Het resultaat van de jaarlijkse verkiezing, met ook een categorie voor sportvrouwen, is diverser dan ooit.
Deze is goud:"95% of kids will know they're trans when they are 3, 4, or 5 years old."
Deze mensen moeten we gewoon beginnen te ruimen. Zoals ze vroeger in Duitsland deden. Niet op basis van huidskleur, afkomst, etc, maar omdat ze een gevaar voor de samenleving vormen. Sick fucks. Dit zijn het type mensen dat kinderen indoctrineert dat ze in het verkeerde lichaam zetten waardoor die allerlei fucked up identiteitsproblemen krijgen. Misbruik van je status als vertrouwenspersoon bij kinderen. Lager kan je niet zinken.