Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.422

Dat je je als volwassen mannen laat aftuigen door een groep 14 tot 16 jarigen mocro's :roflol:. Man man man.

Dat je je als volwassen mannen laat aftuigen door een groep 14 tot 16 jarigen mocro's :roflol:. Man man man.
Ik woon vlakbij het politiebureau van Diemen en het lijkt erop dat het belangrijkste selectiecriterium is "geen 40kg kunnen bankdrukken".

Er moet wat mis zijn met het dna van deze jongeren. Agenten moeten altijd hun wapen bij zich hebben imo.

Er moet wat mis zijn met het dna van deze jongeren. Agenten moeten altijd hun wapen bij zich hebben imo.
Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen het met je eens zijn :roflol:

Ook agenten niet gok ik zo, altijd een wapen bij je hebben en daar rekening mee moeten houden.

Overigens lijkt het me niet echt een fijne uitkomst 'dronken agenten schieten in vrije tijd 2 tieners dood na ruzie bij het kajakken'

• #2.432
  • #2.433

En als je dan op de link drukt:
Screenshot_20230607-122750_Chrome.jpg

Haha no shit

:D
Iedereen die weleens op een festival is geweest waar je 10 lege bekers kon onleveren voor een muntje had je dit kunnen vertellen.

Die dames en heren verdienden wel hun ticket terug en honderden euro's winst, maar goed voor de sfeer zijn van die rondzwermende hyena's niet.

Ik begreep dit al niet echt.

Maar nu ik deze foto naar zie denk ik echt dat de jury blind is.

• #2.436

Die onderste is een dude.

Ik snap het wel hoor:
De uitslag is voor het eerst bepaald door een volledig vrouwelijke jury, samen met stemmende lezers.
en:
Het resultaat van de jaarlijkse verkiezing, met ook een categorie voor sportvrouwen, is diverser dan ooit.
Ze weet zelf ook wel dat het niet meer over schoonheid gaat:
,,Dat ik win, zegt iets over waar we staan.’’

Misschien kunnen we een 4 meter hoog standbeeld op gympen en in een joggingbroek oprichten voor haar....

• #2.439

"95% of kids will know they're trans when they are 3, 4, or 5 years old."

Deze mensen moeten we gewoon beginnen te ruimen. Zoals ze vroeger in Duitsland deden. Niet op basis van huidskleur, afkomst, etc, maar omdat ze een gevaar voor de samenleving vormen. Sick fucks. Dit zijn het type mensen dat kinderen indoctrineert dat ze in het verkeerde lichaam zetten waardoor die allerlei fucked up identiteitsproblemen krijgen. Misbruik van je status als vertrouwenspersoon bij kinderen. Lager kan je niet zinken.

Gewoon allemaal op een eiland ergens in Oekraïne zetten en dan
200 (2) (2).gif

"95% of kids will know they're trans when they are 3, 4, or 5 years old."

Deze mensen moeten we gewoon beginnen te ruimen. Zoals ze vroeger in Duitsland deden. Niet op basis van huidskleur, afkomst, etc, maar omdat ze een gevaar voor de samenleving vormen. Sick fucks. Dit zijn het type mensen dat kinderen indoctrineert dat ze in het verkeerde lichaam zetten waardoor die allerlei fucked up identiteitsproblemen krijgen. Misbruik van je status als vertrouwenspersoon bij kinderen. Lager kan je niet zinken.
Deze is goud:

:roflol:

Terug
Naar boven