XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Ik was niet van plan te gaan happen :D.

Wijn verbieden in de supermarkt is toch gewoon compleet achterlijk. Of een avondklok. Volwassenen behandelen alsof het kleine kinderen zijn.
Ik denk dat ik dan juist meer bier ga drinken, mijn supermarkt heeft een redelijk assortiment speciaalbiertjes, dus zo nu en dan neem ik er eentje mee. Als dat niet meer kan ga ik groot in slaan bij een slijter en hoe meer ik in huis heb, hoe vaker ik er eentje open maak.

Ik denk dat ik dan juist meer bier ga drinken, mijn supermarkt heeft een redelijk assortiment speciaalbiertjes, dus zo nu en dan neem ik er eentje mee. Als dat niet meer kan ga ik groot in slaan bij een slijter en hoe meer ik in huis heb, hoe vaker ik er eentje open maak.
Dan lift je ook wat vaker!

SCOTUS heeft een streep gezet door veel "affirmative action" regels van universiteiten, maar de orginele Amerikaanse gedachte zit dichter bij equality of outcome dan de zogenaamde meriocratie die voor equality of oppurtunity moet doorgaan.
When it comes to a choice between the meritocratic regime that took hold beginning in the late 19th century and the weird diversocracy of more recent vintage, meritocracy is preferable, because it has some semblance of rational, non-racialized competition and is less prone to political gaming by hucksters of various stripes. But right-wingers who are cheering the Supreme Court’s affirmative-action decision must still reckon with the reality that in today’s United States, it takes an average of six generations for the advantages associated with inherited family wealth to disappear. Yes, the libs are angry today. But the nation’s Jeffersonian ghosts are angrier still.
Mooi stuk voor de liefhebber.

• Like
Waarderingen: Boca
SCOTUS heeft een streep gezet door veel "affirmative action" regels van universiteiten, maar de orginele Amerikaanse gedachte zit dichter bij equality of outcome dan de zogenaamde meriocratie die voor equality of oppurtunity moet doorgaan.

Mooi stuk voor de liefhebber.

Stel je voor dat het de Dems zou lukken een meerderheid te krijgen met "woke"-rechters, al is er mogelijk wat overlap met het artikel.

Ze zal ze niet zelf schrijven, maar lekker bezig, Femke!

Terug
Naar boven