XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Eerlijk, dat programma is geweldig. M'n vriendin kijkt 't ook en inmiddels wil ik 't meekijken.

Het is maar goed dat de overheid zoveel verkloot, want met succes kunnen ze ook niet omgaan.

• Like
Waarderingen: Pren
Het is maar goed dat de overheid zoveel verkloot, want met succes kunnen ze ook niet omgaan.

Het was even afwachten voordat we het eerste achterlijk wapenfeit van deze 'D66-drone-kloon mochten aanschouwen.
Dat duurde "gelukkig" niet al te lang, aldus dit debiele voorstel.

Puur om mensen de trein uit te jagen en/of het diegenen die er van afhankelijk financieel moeilijk of onmogelijk te maken.

Het was even afwachten voordat we het eerste achterlijk wapenfeit van deze 'D66-drone-kloon mochten aanschouwen.
Dat duurde "gelukkig" niet al te lang, aldus dit debiele voorstel.

Puur om mensen de trein uit te jagen en/of het diegenen die er van afhankelijk financieel moeilijk of onmogelijk te maken.
Voor zover ik begrepen heb is Koolmees, in de basis, een intelligente en capabele man.

Het is mij onduidelijk of er voor de NS echt andere mogelijkheden zijn.

Voor zover ik begrepen heb is Koolmees, in de basis, een intelligente en capabele man.

Het is mij onduidelijk of er voor de NS echt andere mogelijkheden zijn.
Natuurlijk zijn er andere mogelijkheden, maar dan moet je dat wel ook WILLEN.
Zoals gewoonlijk gaat NS weer voor de minst gebruiksvriendelijke optie.
Dit zijn overigens ook consequenties die voortkomen uit hun monopolie-positie!

Met de huidige koers die de NS vaart, staat alles in het teken van de cijfers.
Dit terwijl het beleid veel meer gericht zou zijn om mensen in de trein te krijgen en niet eruit te jagen.

Op dit moment is de NS de beste propagandist voor autogebruik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.829
mw.gif

In de basis, hmmm, jaja, zal vast maar dit is puur "baseless".

Geen idee in hoeverre meer treinen een optie is, je moet ze wel kunnen bemensen en het spoor zit al snel vol.

Als je de smartass wil uithangen, de NS gaat niet over de rails dat is ProRail.
We doen namelijk net alsof er een soort van markt is en of dat zinvol is, een soort neoliberaal sprookje. Dat was die privatiseringsgolf in de Paarse kabinetten, daar had Fortuyn ook al eea op aan te merken.

Geen idee in hoeverre meer treinen een optie is, je moet ze wel kunnen bemensen en het spoor zit al snel vol.

Als je de smartass wil uithangen, de NS gaat niet over de rails dat is ProRail.
We doen namelijk net alsof er een soort van markt is en of dat zinvol is, een soort neoliberaal sprookje. Dat was die privatiseringsgolf in de Paarse kabinetten, daar had Fortuyn ook al eea op aan te merken.
Maar de oplossingen zijn toch altijd zo makkelijk en het loopt toch alleen maar in de soep door incompetente bestuurders?

Maar de oplossingen zijn toch altijd zo makkelijk en het loopt toch alleen maar in de soep door incompetente bestuurders?
De oplossing dat het in de spits dan maar duurder moet worden, vind ik nu juist te makkelijk. Ook als je ziet dat het zomaar de mensen zal raken die weinig opties hebben of dat het nog drukker wordt op de weg, maar daar kunnen we ze met duurder rekeningrijden in de spits weer terugjagen.

Zo wordt het vanzelf onbetaalbaar om een gewone baan te hebben.

Van hetzelfde kaliber dat de Gemeente Amsterdam mensen uit de auto wil hebben en dus gaat bezuinigen op het openbaar vervoer. Voor het gemak doen ze nog even een experiment met het afsluiten van een doorgaande weg: dan zitten de mensen die in de auto zitten in ieder geval langer in de auto.

• #2.835
2018: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!

2019: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!

2020: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!

2021: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!

2022: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!

2023: We kunnen de capaciteit niet aan, tickets worden 30% duurder.

Fucking r**ards :roflol:

2018: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!

2019: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!

2020: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!

2021: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!

2022: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!

2023: We kunnen de capaciteit niet aan, tickets worden 30% duurder.

Fucking r**ards :roflol:
Volgens mij was het tijdens de corona-jaren niet zo druk in de trein...

• #2.837
Volgens mij was het tijdens de corona-jaren niet zo druk in de trein...
Ik bedoel, ze roepen al jaren dat we meer het OV en de trein moeten pakken. Auto wegdoen. Goed voor klimaat, bla bla bla.

Maar investeren in capaciteit doen ze niet. Niet voldoende iig.

Links wensdenken vs de realiteit.

Ik bedoel, ze roepen al jaren dat we meer het OV en de trein moeten pakken. Auto wegdoen. Goed voor klimaat, bla bla bla.

Maar investeren in capaciteit doen ze niet. Niet voldoende iig.

Links wensdenken vs de realiteit.
Je punt was duidelijk en staat, ondanks de nuancering, fier overeind.

In beginsel ben ik heel erg voor het meer richten van steden op mensen en de mensenlijke schaal ipv bv auto's. Dan heb je wel goedwerkend en betrouwbaar openbaar vervoer nodig.

Dit heeft trouwens niets te maken met de 15-minute city. De inspiratie zit meer in ideeën over stedenbouw, planning en architectuur.

Als ik nu hoor dat het Ambulance-personeel in het Sodom aan de Aemstel druk is met omrijden en het verplaatsen van bloembakken, dan vraag ik me af: wat mag zo'n experiment eigenlijk kosten? Een vraag die dan niet alleen over geld gaat.

Gut nee, je mééééént het :nowai:

Terug
Naar boven