- Waardering
- 5.195
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat had die man bizar gelijk. Nu, 20 jaar later.
Het is maar goed dat de overheid zoveel verkloot, want met succes kunnen ze ook niet omgaan.
Voor zover ik begrepen heb is Koolmees, in de basis, een intelligente en capabele man.Het was even afwachten voordat we het eerste achterlijk wapenfeit van deze 'D66-drone-kloon mochten aanschouwen.
Dat duurde "gelukkig" niet al te lang, aldus dit debiele voorstel.
Puur om mensen de trein uit te jagen en/of het diegenen die er van afhankelijk financieel moeilijk of onmogelijk te maken.
Natuurlijk zijn er andere mogelijkheden, maar dan moet je dat wel ook WILLEN.Voor zover ik begrepen heb is Koolmees, in de basis, een intelligente en capabele man.
Het is mij onduidelijk of er voor de NS echt andere mogelijkheden zijn.
Voor zover ik begrepen heb is Koolmees, in de basis, een intelligente en capabele man.
Voor zover ik begrepen heb is Koolmees, in de basis, een intelligente en capabele man.
Meer rails en meer treinen.Het is mij onduidelijk of er voor de NS echt andere mogelijkheden zijn.
Geen idee in hoeverre meer treinen een optie is, je moet ze wel kunnen bemensen en het spoor zit al snel vol.
Maar de oplossingen zijn toch altijd zo makkelijk en het loopt toch alleen maar in de soep door incompetente bestuurders?Geen idee in hoeverre meer treinen een optie is, je moet ze wel kunnen bemensen en het spoor zit al snel vol.
Als je de smartass wil uithangen, de NS gaat niet over de rails dat is ProRail.
We doen namelijk net alsof er een soort van markt is en of dat zinvol is, een soort neoliberaal sprookje. Dat was die privatiseringsgolf in de Paarse kabinetten, daar had Fortuyn ook al eea op aan te merken.
De oplossing dat het in de spits dan maar duurder moet worden, vind ik nu juist te makkelijk. Ook als je ziet dat het zomaar de mensen zal raken die weinig opties hebben of dat het nog drukker wordt op de weg, maar daar kunnen we ze met duurder rekeningrijden in de spits weer terugjagen.Maar de oplossingen zijn toch altijd zo makkelijk en het loopt toch alleen maar in de soep door incompetente bestuurders?

Volgens mij was het tijdens de corona-jaren niet zo druk in de trein...2018: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!
2019: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!
2020: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!
2021: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!
2022: Wees duurzaam, laat de auto staan en pak de trein!
2023: We kunnen de capaciteit niet aan, tickets worden 30% duurder.
Fucking r**ards![]()
Ik bedoel, ze roepen al jaren dat we meer het OV en de trein moeten pakken. Auto wegdoen. Goed voor klimaat, bla bla bla.Volgens mij was het tijdens de corona-jaren niet zo druk in de trein...
Je punt was duidelijk en staat, ondanks de nuancering, fier overeind.Ik bedoel, ze roepen al jaren dat we meer het OV en de trein moeten pakken. Auto wegdoen. Goed voor klimaat, bla bla bla.
Maar investeren in capaciteit doen ze niet. Niet voldoende iig.
Links wensdenken vs de realiteit.
We doen namelijk net alsof er een soort van markt is en of dat zinvol is, een soort neoliberaal sprookje. Dat was die privatiseringsgolf in de Paarse kabinetten, daar had Fortuyn ook al eea op aan te merken.

Of een collectief om zelfrijdende elektrische auto’s te delen ipv zelf een auto te bezitten.Dan heb je wel goedwerkend en betrouwbaar openbaar vervoer nodig.