Fitness Seller

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Bezoekers in dit topic

  • Die van mij doet haar werk dan aan de keukentafel. :rolleyes:

    Ja dan snap ik je wel haha, hier hebben we een werk/speel kamer welke afgesloten kan worden dus prima voor ieder.
     
    Rechts doet hetzelfde met links, dit is natuurlijk niks nieuws. Je ziet het overal waar twee partijen tegenover elkaar staat, beetje elkaar zwart maken.
    Ja, alleen de ander doet het erger.
     
    Rechts doet hetzelfde met links, dit is natuurlijk niks nieuws. Je ziet het overal waar twee partijen tegenover elkaar staat, beetje elkaar zwart maken.
    Mja, rechts heeft zo geen media kanalen natuurlijk
     
    Mja, rechts heeft zo geen media kanalen natuurlijk
    Klopt, je ziet hoe hard ze Ongehoord Nederland uit het bestel proberen te werken.
     
    Wat een engek die Paternotte.

    Blijft mooi om te zien dat die Wilders na al die jaren nog steeds zoveel passie heeft en dat mooi weet te verwoorden.
    Die Paternotte. Ja dat is de nummer 3 op mijn lijst, zodra de zoemer van de Purge afgaat.
     
    Blijft mooi om te zien dat die Wilders na al die jaren nog steeds zoveel passie heeft en dat mooi weet te verwoorden.
    Die Paternotte. Ja dat is de nummer 3 op mijn lijst, zodra de zoemer van de Purge afgaat.
    Wilders ... heeft helemaal niets gedaan behalve de extremere vvd aan zich binden.
    Ideetje van Bolkestijn, en het werkt nog steeds.
     
    Wilders ... heeft helemaal niets gedaan behalve de extremere vvd aan zich binden.
    Ideetje van Bolkestijn, en het werkt nog steeds.
    Filmpje niet gekeken?
    Is echt hilarisch :roflol:
     
    Blijft mooi om te zien dat die Wilders na al die jaren nog steeds zoveel passie heeft en dat mooi weet te verwoorden.
    Die Paternotte. Ja dat is de nummer 3 op mijn lijst, zodra de zoemer van de Purge afgaat.

    Dat zou toch een leuke avond worden…
     
    • Heart
    Waarderingen: Vonk
    Back
    Naar boven