Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

IMG-20220911-WA0003.jpg
IMG-20220911-WA0004.jpg
IMG-20220911-WA0005.jpg

Zieke wereld🤮

We leven in de omgekeerde wereld. Apfel hoe maak ik een slide naar een ander Universum?

Coffey, door de ongekozen premier van Groot Brittanie neergezet als 'health minister'

1663429715353.png

, door de ongekozen premier van Groot Brittanie neergezet als 'health minister'
De premier van het VK is verkozen in het Lagerhuis door de kiezers uit haar district en als premier dooor leden van de Tories.

Ze is meer verkozen dan de premier van bijvoorbeeld Frankrijk of Nederland.

De premier van het VK is verkozen in het Lagerhuis door de kiezers uit haar district en als premier dooor leden van de Tories.

Ze is meer verkozen dan de premier van bijvoorbeeld Frankrijk of Nederland.

Is ook niet gek toch, ik moet de eerste waardevolle alternatieven nog zien, die zich verkiesbaar stellen. In welk land dan ook. Politiek zoals we het kennen is gewoon een verloren zaak, het dient de democratie en al jarenlang de burgers niet meer. Het is kiezen uit eindeloos veel kwaden. Ergens dus best knap dat we steeds de meest slecht denkbare opties uiteindelijk voorgeschoteld krijgen, of anders gezegd; macht maakt corrupt. Eigenlijk zou je niet herkozen moeten kunnen worden, maar dit lost slecht een marginaal deel op, wel krijg je daarmee iets meer smaken te proeven en hopelijk ook wat minder slechte opties op den duur. Om nog maar niet te spreken over onze rode potloodjes en het stemmen tellen.

Hier rust democratie.

• Topic Starter Topic Starter
We leven in de omgekeerde wereld. Apfel hoe maak ik een slide naar een ander Universum?

Coffey, door de ongekozen premier van Groot Brittanie neergezet als 'health minister'

1663429715353.png
Teveel coffey is niet gezond.

DMT werkt goed, al is het helaas maar tijdelijk.

Staat hoog op de 'to do list'

Art Loop GIF by Psyklon

Wat een ontzettende kansloze actie weer van onze overheid. Mensen zijn te retarded om niet hun telefoon aan te raken tijdens het rijden, dus moeten anderen het nu voor je doen? En hoe weet men dat je achter het stuur zit. Oja dan moet je iedereen dus appen.

En waarom praat die blanke op 00:14 als een Turk.

Net zoals dat vervelende stemmetje op de radio die de hele dag tettert dat je korter moet douchen…
Dat dus.

Tief allemaal ff een eind op, ik moet helemaal niets. Ik bepaal zelf wel hoe lang ik douche, hoeveel stroom ik verbruik, of en hoeveek vlees ik eet en hoevaak ik vlieg.

Die betutteling is helemaal doorgeslagen. We worden behandeld alsof we kleine kinderen zijn.

Dat dus.

Tief allemaal ff een eind op, ik moet helemaal niets. Ik bepaal zelf wel hoe lang ik douche, hoeveel stroom ik verbruik, of en hoeveek vlees ik eet en hoevaak ik vlieg.

Die betutteling is helemaal doorgeslagen. We worden behandeld alsof we kleine kinderen zijn.
Voor mensen zo als jij zou dat prijsplafond dan ook niet moeten gelden. :grinny:

Terug
Naar boven