- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan!

Prima ballerina.
Het doet wel pijn dat je me beticht van steun aan Claudia de Breij, dat is echt wel naar en vals.

Een mentat die pijn ervaart.....misschien dat ik toch maar blijf wonen op deze planeet![]()
Massa verder van het centrum is wel lastiger te versnellen.Rond heeft wel de vorm van de minste weerstand, handig bij pirouettes!
Massa verder van het centrum is wel lastiger te versnellen.
I assumed it's gender, my bad.
Pak aan Rusland!!!!!![]()
‘Diesel verdwijnt straks mogelijk bij lokale tankstation’
De kans is groot dat er bij sommige tankstations in Nederland straks geen diesel meer te krijgen is als gevolg van nieuwe Europese sancties tegen Rusland. „Er ontstaat nu al schaarste, dat zie je aan de dure dieselprijzen aan de pomp”, zegt Ewout Klok, voorzitter van Belangenvereniging...www.limburger.nl
Ja maar de Russen hebben ook last van dezelfde inflatie!!!!!

En waarom was dit nu de grootste fout in zijn leven? Sta net klaar dit ook te doen maar wacht nog even af op reactie.
En waarom was dit nu de grootste fout in zijn leven? Sta net klaar dit ook te doen maar wacht nog even af op reactie.
Iedereen weet toch dat je moet dippen.En waarom was dit nu de grootste fout in zijn leven? Sta net klaar dit ook te doen maar wacht nog even af op reactie.
Avec beaucoup de plaisir.
Thanks, kan ik hier al reeds mee beginnen.
Hij is de grip op de realiteit in rap tempo aan het verliezen. Wat een dwaas.

Natte droom