Op geen enkele, net als de inhoud van dat boek.En op welke feitelijke onderbouwing is die 'zeer gewaarschijnlijk' gebaseerd?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op geen enkele, net als de inhoud van dat boek.En op welke feitelijke onderbouwing is die 'zeer gewaarschijnlijk' gebaseerd?
De inhoud van dat boek dat je zelf niet eens gelezen hebt?
Net zo dom als de meerderheid van de stemmers dus.De inhoud van dat boek dat je zelf niet eens gelezen hebt?
Wat een dom gelul dit allemaal. Je zou zo bij Jinek aan tafel kunnen.
Er zit weinig logica en verstand in je laatste posts.
Ja, eens een FvD’er, altijd een FvD’er.Er zit weinig logica en verstand in je laatste posts.
Er zit echter wel veel haat, afkeer en dedain in.
Chapeau steks.

Het doet wel pijn dat je me beticht van steun aan Claudia de Breij, dat is echt wel naar en vals.Hij is gewoon boos dat zijn stem voor Amalia niets heeft uitgemaakt.
Ik weet niet wie het zei, maar:Als er één ding voor mij de laatste tijd wel weer heel duidelijk is geworden:
Fascisme zit in de mens in het algemeen en zéker ook bij diegenen die continu expliciet anderen daarvan beschuldigen!
Hoezo? Claudia is een echte powervrouw met gevoel voor humor. Haar conference was ook geniaal.Het doet wel pijn dat je me beticht van steun aan Claudia de Breij, dat is echt wel naar en vals.
Dat was Claudia de Breij. Die vrouw is een literair hoogtepunt. Een woordkunstenaar.Ik weet niet wie het zei, maar:
"De lijn tussen goed en kwaad loopt niet tussen verschillende mensen, maar dwars door ieders hart."
Ik weet niet wie het zei, maar:
"De lijn tussen goed en kwaad loopt niet tussen verschillende mensen, maar dwars door ieders hart."
Waarschijnlijk uit eigen onderzoek 😌Volgens mij heeft @Gremlin eens wat gepost over het tot uiting komen van extremisme en hoe dat zich verhoudt tussen rechts en links. Dat spreekt imo wel boekdelen en zijn gewoon feiten waar je niet omheen kunt.

Prima ballerina of prima ballerinaJa, maak de kinderen maar wijs dat je als dikke zeug prima ballerina kan worden!![]()

Correctie, denk je dat je alles kan