AndroidHealthClinic

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

• Topic Starter Topic Starter
Net zo dom als de meerderheid van de stemmers dus.
Er zit weinig logica en verstand in je laatste posts.
Er zit echter wel veel haat, afkeer en dedain in.

Chapeau steks. Ik snap nu wel waarom je zo'n fan van Sander Schimmelpenninck bent.

Als er één ding voor mij de laatste tijd wel weer heel duidelijk is geworden:
Fascisme zit in de mens in het algemeen en zéker ook bij diegenen die continu expliciet anderen daarvan beschuldigen!
Ik weet niet wie het zei, maar:
"De lijn tussen goed en kwaad loopt niet tussen verschillende mensen, maar dwars door ieders hart."

Het doet wel pijn dat je me beticht van steun aan Claudia de Breij, dat is echt wel naar en vals.
Hoezo? Claudia is een echte powervrouw met gevoel voor humor. Haar conference was ook geniaal.
"De lijn tussen goed en kwaad loopt niet tussen verschillende mensen, maar dwars door ieders hart."
Dat was Claudia de Breij. Die vrouw is een literair hoogtepunt. Een woordkunstenaar.

1666870889191.jpg

Mensen kunnen hun boodschappen amper nog betalen en dan komen ze met de conclusie dat mensen steeds duurzamer kiezen.

In Somalië zijn ze vast ook erg duurzaam.

Volgens mij heeft @Gremlin eens wat gepost over het tot uiting komen van extremisme en hoe dat zich verhoudt tussen rechts en links. Dat spreekt imo wel boekdelen en zijn gewoon feiten waar je niet omheen kunt.

met coke kan je ((bijna) alles :spaz:

Terug
Naar boven