XXL Nutrition

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Bezoekers in dit topic

Er ging een manlet van circa 1m74 op haar liggen.

:trollface:
 

Geen woorden nodig
 
  • Heart
Waarderingen: ak
Ik zag ooit een burenruzie waarbij ze met witte kolen aan het gooien waren naar elkaar. Snap nog steeds niet waar ze vandaan kwamen. 🤨
 
Boyssss. We kunnen onze sportschool abo's mooi opzeggen :roflol:

 
Camera! Camera! Nie pistolen! Dalijk zitte weer vast🤣 kijk dat is een zorgzame en verstandige moeke
Meer van dit aub, krijg er geen genoeg van!
 
  • Heart
Waarderingen: ak
7000mg gear PER WEEK

 
Er hebben gewoon serieus 3 mensen een tent opgezet in het park om in de ochtend de beste plekken te kiezen voor hun kraampje tijdens de rommelmarkt.

Soms kan ik me wel schamen om een Nederlander te zijn. Je gaat toch niet een nacht in een parkje slapen om de beste plek te hebben op een facking rommelmarkt 🤣

Maarja zo liepen er ook 06:45-07:00u al mensen de "pareltjes" op te kopen terwijl mensen aan het uitpakken waren.

Cheape Hollanders.
 
Er hebben gewoon serieus 3 mensen een tent opgezet in het park om in de ochtend de beste plekken te kiezen voor hun kraampje tijdens de rommelmarkt.

Soms kan ik me wel schamen om een Nederlander te zijn. Je gaat toch niet een nacht in een parkje slapen om de beste plek te hebben op een facking rommelmarkt 🤣

Maarja zo liepen er ook 06:45-07:00u al mensen de "pareltjes" op te kopen terwijl mensen aan het uitpakken waren.

Cheape Hollanders.
Net zoals mensen nu al een uur bij de bakker in de rij staan voor een tompoes……
 
Back
Naar boven