- Waardering
- 7.443
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Ja maar het is koningsdag, dus tRaDiTIE.Net zoals mensen nu al een uur bij de bakker in de rij staan voor een tompoes……
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar het is koningsdag, dus tRaDiTIE.Net zoals mensen nu al een uur bij de bakker in de rij staan voor een tompoes……
Zijn ze dan gratis?
Nee maar blijkbaar 50% lekkerder!
De schok van niet op een draak te mogen zitten als een van de main characters zou ik ook nooit te boven komen.Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Een verkleedpartij waar honderd crewleden op staan te kijken en er camera's van vijf meter doorsnee op je gericht worden. Dat gaat toch niet in je koude kleren zitten.
![]()
Net echt!
![]()
Inderdaad, married with children lijkt mij een stuk leuker om op te nemen. Zouden die kinderen ook trauma's hebben gekregen?Het lijkt me eerlijk gezegd retesaai om een reeks als TGOT op te nemen. Constant dat groene scherm als "decor". Actiescenes die dagenlang duren omdat alles vanuit zoveel mogelijk hoeken opgenomen moet worden.

Hoe kan je nou aantonen dat je het in die auto hebt opgelopen?5,2 miljoen dollar![]()
Vrouw krijgt miljoenen van autoverzekering omdat ze soa krijgt door vrijpartij in auto
Een vrouw uit de Amerikaanse staat Missouri die beweert dat ze een seksueel overdraagbare aandoening heeft opgelopen toen ze seks had met haar toenmalige vriendje in zijn auto, heeft een…www.telegraaf.nl
Voor dat geld mag zelfs @Schwarzeneggertje mij anaal vernederen in zijn auto.
Het is een vrouw hè, bewijs maar dat het niet zo is.Hoe kan je nou aantonen dat je het in die auto hebt opgelopen?
Dat ligt er aan wat voor persoon haar broer was.Wat zou Els stemmen denk je?![]()
Els (55) vergeeft de man die haar broer om het leven bracht: ‘Het is een fijne vent met een hart van goud’
Een betrokken man met een hart van goud en een gulle, aanstekelijke lach. Zo kijkt Els van der Naalt (55) naar George: de man die haar jongere broer Fred acht jaar geleden om het leven bracht. ,,Ik heb er alles aan gedaan om te voorkomen dat het niet ook míjn leven kost.”www.ad.nl
Zijn die domme hippie wijven die denken hollands next top model te zijn en ineens zichzelf als slachtoffer gaan gedragen. Vrouwke heeft waars 2x gesquat in haar leven en denkt al een BBL kont te hebben.![]()
Danielle wil niet meer in bikini over strand: ‘Sommige mannen denken dat ze álles kunnen zeggen’
Doen alsof je aan het bellen bent, je rokje onderweg naar huis verruilen voor een joggingbroek of een andere route nemen. Straatintimidatie is een groot probleem. Niet alleen de slachtoffers, maar ook de gemeente Den Haag gaat nu de strijd aan met dit hardnekkige fenomeen.www.ad.nl
🤨
Touché.
h**r! Wollah![]()
Danielle wil niet meer in bikini over strand: ‘Sommige mannen denken dat ze álles kunnen zeggen’
Doen alsof je aan het bellen bent, je rokje onderweg naar huis verruilen voor een joggingbroek of een andere route nemen. Straatintimidatie is een groot probleem. Niet alleen de slachtoffers, maar ook de gemeente Den Haag gaat nu de strijd aan met dit hardnekkige fenomeen.www.ad.nl
🤨
Je past je al mooi aan