XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

• Topic Starter Topic Starter
Kheb zin in de massale stroomuitvallen binnenkort.

De reactie vanuit de politiek zal zijn dat het komt omdat jullie teveel energie consumeren. De oplossing zal zijn de prijs verhogen om 'bewustzijn' over je consumptiegedrag te vergroten.

Dat het komt omdat ons stroomnet door jarenlang wanbeleid helemaal niet is voorbereid hierop. Dat iedereen die niet compleet achteelijk dit al 10 jaar geleden aan zag komen, is een complottheorie.

Wordt genieten als mensen straks hun Tesla's niet meer kunnen opladen en dat dr warmtepompen niet meer werken. Iedereen met gas blij.

De reactie vanuit de politiek zal zijn dat het komt omdat jullie teveel energie consumeren. De oplossing zal zijn de prijs verhogen om 'bewustzijn' over je consumptiegedrag te vergroten.

Dat het komt omdat ons stroomnet door jarenlang wanbeleid helemaal niet is voorbereid hierop. Dat iedereen die niet compleet achteelijk dit al 10 jaar geleden aan zag komen, is een complottheorist.

Wordt genieten als mensen straks hun Tesla's niet meer kunnen opladen en dat dr warmtepompen niet meer werken. Iedereen met gas blij.

Jij bent de Mister Hyde van mijn gedachten :cool:

Dat het komt omdat ons stroomnet door jarenlang wanbeleid helemaal niet is voorbereid hierop. Dat iedereen die niet compleet achteelijk dit al 10 jaar geleden aan zag komen, is een complottheorist.

Mijn CV-ketel werkt ook niet zonder stroom, zelf mijn gashaard heeft spanning nodig, maar dat zou met een accu-tje of de opbrengst van mijn zonnepanelen opgelost kunnen worden, koken op gas gaat gelukkig wel,

Mijn CV-ketel werkt ook niet zonder stroom, zelf mijn gashaard heeft spanning nodig, maar dat zou met een accu-tje of de opbrengst van mijn zonnepanelen opgelost kunnen worden, koken op gas gaat gelukkig wel,
Met je fornuis kan je gewoon je woning opwarmen. Is ook heel efficient en gaat bijzonder snel.

Kdoe dat best vaak eigenlijk als het heel koud is in huis. Paar minuten alle pitjes aan en het is weer lekker warm.

Kou komt niet, warmte gaat.

Laatst bewerkt:
nog niks zeker rond de Kerst, het kan nog alle kanten opgaan :kerst:

Dat het komt omdat ons stroomnet door jarenlang wanbeleid helemaal niet is voorbereid hierop. Dat iedereen die niet compleet achteelijk dit al 10 jaar geleden aan zag komen, is een complottheorie.

Ik snap wel die wens, ook weleens de vader van mijn gedachten. Maar je hebt daarmee ook het ondankbare resultaat ook meteen; het frame zal naar de burger toe zijn en het gros zal hier weer aan confirmeren. Dus ik vermoed dat het helemaal niet zo'n sterk effect zal hebben. Die teslarijders, ach prima werken ze toch gewoon een dagje extra thuis (win-win). Een beetje accu thuis kost je al snel 600,00-800,00 per kWh, een slimme. Dus als je hierop goed voorbereid wilt zijn mag je wel behoorlijk in de buidel tasten. Nog even los van het feit dat heel veel mensen dit nog niet zullen zien zitten, ergens een dik pak batterijen in of nabij huis. Maar ik gok wel dat dit keihard nodig gaat zijn als we de huidige weg voort blijven zetten.

Jij bent de Mister Hyde van mijn gedachten :cool:

Nou Jeckel is inmiddels ook volledig aangesloten bij die wens in mijn brein. Die twee zijn inmiddels een sterke eenheid, samen sterk. Ofzo.

• Haha
Waarderingen: Vonk
FkfvZp-XgAA50I5?format=jpg&name=small.jpg

De universiteit van Stanford in de Verenigde Staten heeft een lijst gemaakt met ongewenst taalgebruik. Op de lijst wordt studenten onder andere aangeraden zich niet meer "Amerikaan" te noemen. De term "US citizen" oftewel staatsburger van de VS wordt aangeraden als alternatief.

Terug
Naar boven