MuscleMeat

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

• Topic Starter Topic Starter
fucking hell

Dit soort gassies zouden ze 10 jaar dwangarbeid in de goelag moeten laten doen.

• Topic Starter Topic Starter

Dit soort betutteling "naar aanleiding van een klacht", is kenmerkend voor de verwording tot "slappe hap&gekwetsten" maatschappij.
Aan de andere kant zijn dit soort posters dan blijkbaar weer geen probleem?
1672085216420.png

Maar een drag queen die pijples geeft aan een schoolklas? Dat gaat dusdanig ver dat ik daar nu toch wel eens concreet bewijs van wil zien.

Dit soort betutteling "naar aanleiding van een klacht", is kenmerkend voor de verwording tot "slappe hap&gekwetsten" maatschappij.
1672085216420.png

Maar een drag queen die pijples geeft aan een schoolklas? Dat gaat dusdanig ver dat ik daar nu toch wel eens concreet bewijs van wil zien.
Kijkwijzer gaat niet over reclameborden en lesstof op scholen.

1672085216420.png

Ik vermoed een hyperbool of samentrekking naar aanleiding van ons voorland, de V.S.

Kijkwijzer gaat niet over reclameborden en lesstof op scholen.

Kijk, Pietje Belhamel,

Ik begrijp dat kijkwijzer gaat om het beschermen van de tere zieltjes van onze kijkbuiskindertjes (en ook jouw zieltje, natuurlijk :p)

Probeerde het eigenlijk wat breder te trekken binnen de maatschappelijke context, want zo zit er nogal een discrepantie tussen wat publiek geaccepteerd wordt en wat niet.

Als je me nou eens -vanuit je helicopter- zou uitleggen hoe dat zit, in plaats van me met weer met details om de oren te slaan ;)

Mario Been?

Bedoel je dan ultieme puriteinse preutsheid aan de ene kant en -letterlijk- breinshockerend ultrageweld aan de andere kant?
Wat ik bedoel is dat iedereen die drag queen story hour voor basisschoolleerlingen een goed idee vindt wat mij betreft dood neer mag vallen en dat ik iedereen die daar sex ed aan wil toevoegen een heel slecht einde gun. Dat is deugen ten koste van anderen, iets smerigers bestaat niet!

Dan maar conservatief en reactionair: het alternatief is beangstigend.

Wat ik bedoel is dat iedereen die drag queen story hour voor basisschoolleerlingen een goed idee vindt wat mij betreft dood neer mag vallen en dat ik iedereen die daar sex ed aan wil toevoegen een heel slecht einde gun. Dat is deugen ten koste van anderen, iets smerigers bestaat niet!

Dan maar conservatief en reactionair: het alternatief is beangstigend.

Hier sluit ik mij volledig bij aan!

Als wij het eens zijn over dit soort onderwerpen ben ik vooral verdrietig.

Ok, achteraf bezien zit ik toch weer "facepalmend" achter mijn toetsenbord.

Ik zit me hier dood te ergeren aan het quasi intellectuele gebral dat je voortdurend te berde brengt.
Het wordt de hoogste tijd dat je eens met goede, onderbouwde en inhoudelijke argumenten op de proppen komt, voordat ik ook maar een schijn van consensus kan opbrengen t.a.v. je rücksichlos geroeptoeter.

Hopelijk beurt dit je weer wat op, prettige dag verder.

Terug
Naar boven