Fitness Seller

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat doet zij dan met die kinderen. De baby klas van 0-2 is eigenlijk niet zo spectaculair aangezien de meeste paar slaapjes doen overdag en alleen eten/ poepen. Soms roepen ze nog wat of kruipen ze rond maar meer zit er niet in. En dacht dat er per 4 babys 1 medewerker moet zijn en bij de klas 0-4 was dat per 5 kinderen, want de ons zit ene dag 0-2 en andere dag 0-4 zodat ie ook tussen de wat oudere kindjes zit en daar wat mee optrekt.
Zijn doet BSO bij meerdere vestigingen die ook een babygroep hebben. Sinds ze zelf moeder is is ze gaan letten op hoe het daar aan toe gaat. Baby's die 15 mins janken voordat iemand ingrijpt is dagelijks aan de orde. Dat doe ik mijn kind niet aan, voel ik mij niet lekker bij.
 
  • Like
Waarderingen: ak
En dacht dat er per 4 babys 1 medewerker moet zijn en bij de klas 0-4 was dat per 5 kinderen
Ja, maar vanwege personeelstekort worden deze regels dagelijks op vrijwel elke groep geschonden. M'n vriendin staat soms in haar eentje op een groep van 11, wat dus echt totaal niet mag. Maja personeelstekort. Je kan moeilijk alle kinderem weigeren.

Maar misschien is dat in jouw regio niet aan de orde en wel goed geregeld. Hier iig niet.

En er gebeuren ook redelijk wat incidenten die ouders niet te weten komen. Zo was een collega van m'n vriendin in de winter rond 17:00 (toen het dus donker was) 2 kinderen vergeten buiten. Die waren 10 mins alleen buiten..
 
klinkt top, mijn kleine moet vanaf sep naar de opvang. heb net aan alleen de maandag kunnen krijgen verder is het ramvol.
 
  • Like
Waarderingen: ak
En er gebeuren ook redelijk wat incidenten die ouders niet te weten komen. Zo was een collega van m'n vriendin in de winter rond 17:00 (toen het dus donker was) 2 kinderen vergeten buiten. Die waren 10 mins alleen buiten..
M'n vriendin heeft dit trouwens aangekaart bij de leidinggevende en die wilde er niks van weten. De desbetreffende collega, een hoofddoekje, speelt de slachtofferkaart. M'n vriendin moest in gesprek met haar leidinggevende.

De wereld op zijn kop, fuck de deugende Randstad.

En nu is weer gezeik omdat m'n vriendin ham deed op een pizza (ze gingen pizza's maken) en ze geen rekening wilde houden met de religieuze dieetwensen van Fatma. Binnenkort moet ze weer op gesprek. Krankzinnig zijn ze geworden. Maja m'n vriendin gaat niet buigen, dus dat wordt een leuk kort gesprek.
 
M'n vriendin heeft dit trouwens aangekaart bij de leidinggevende en die wilde er niks van weten. De desbetreffende collega, een hoofddoekje, speelt de slachtofferkaart. M'n vriendin moest in gesprek met haar leidinggevende.

De wereld op zijn kop, fuck de deugende Randstad.

En nu is weer gezeik omdat m'n vriendin ham deed op een pizza (ze gingen pizza's maken) en ze geen rekening wilde houden met de religieuze dieetwensen van Fatma. Binnenkort moet ze weer op gesprek. Krankzinnig zijn ze geworden. Maja m'n vriendin gaat niet buigen, dus dat wordt een leuk kort gesprek.
Baan kansen genoeg zou je zeggen :roflol:
 
Komt allemaal door de privatisering, misschien moet de overheid zich er maat weer meer mee bemoeien.
 
Komt allemaal door de privatisering, misschien moet de overheid zich er maat weer meer mee bemoeien.
Spuit 11 entered the chat.
 
Misschien dat het moeilijk te geloven is, maar het is eigenlijk momenteel de keuze waar ze plek hebben. Veel basisscholen zitten komende jaren al vol en als je er dus niet ruim op tijd bij bent mag je dus naar een school waar je eigenlijk liever niet je kinderen heen stuurt.

Zelfde verhaal als de kinderopvang, het is niet wanneer JIJ je papa dag wilt maar eerder wanneer het de kinderopvang uitkomt en jij je maar moet aanpassen. Doe je dit niet, geen probleem letterlijk voor jou 37293 andere kinderen. Moesten onze kleine al aanmelden voor de kinderopvang toen me vriendin 8 weken zwanger was en dan nog konden we niet zelf kiezen welke dag je wilt, gewoon aanpassen….

En om het helemaal af te maken me kleine is 6 maanden en moesten we nu al opgeven om on 2025 zijn zwem diploma te halen. 😀
Denk dat het een beetje regio gebonden is. Zowel de basisschool voor mijn middelste zoon als de peuter opvang was geen probleem. Al is de peuteropvang voorbereiding voor groep 1 in onze gevallen. Beide zijn paar maandjes van te voren opgegeven en konden vrijwel meteen terecht.
Zwemles is een ander verhaal. Maar hier hebben ze op sommige basisscholen nog schoolzwemmen.
 

Basisschool De Verbinding uit Nijmegen is volledig genderneutraal. “Wij willen proberen te voorkomen dat het vanzelfsprekend is dat je onderscheid maakt tussen jongens en meisjes”, geeft schoolleider Manon Prévoo aan. De bedoeling van De Verbinding is dat de leerlingen later genderneutraliteit gaan verspreiden over de middelbare scholen. Dat meldt VOS/ABB.


Waren er hier laatst niet mensen die claimden dat dit niet in Nederland gebeurde?
1657806662451.png
 
Grafiekjes spreken voor zich toch...

1657876248267.png

Uiterst rechts in de linkerrij staat Denemarken, met het strengste beleid van de gehele EU. Die zullen daar wel blijven, terwijl alles links ervan de komende jaren nog verder zal toenemen in absolute zin.
 
Ik weet ook niet waarom, wanneer en hoe :D
Maat je bent wel bekend met de verhouding gerapporteerde t.o.v. daadwerkelijk gepleegde overvallen?
 
Back
Naar boven