MuscleMeat

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Bezoekers in dit topic

Haha wat een dwazig wereldvreemd artikel. Geen woord over immigranten, moslims, asielzoekers of Somaliërs.

Hoe kan het toch dat die moordcijfers stijgen in Zweden? Wat is daar aan de hand? Is het populisme? Extreem rechtse boeren? Klimaatontkenners? FvD'ers? Weet iemand het?
 

Basisschool De Verbinding uit Nijmegen is volledig genderneutraal. “Wij willen proberen te voorkomen dat het vanzelfsprekend is dat je onderscheid maakt tussen jongens en meisjes”, geeft schoolleider Manon Prévoo aan. De bedoeling van De Verbinding is dat de leerlingen later genderneutraliteit gaan verspreiden over de middelbare scholen. Dat meldt VOS/ABB.


Waren er hier laatst niet mensen die claimden dat dit niet in Nederland gebeurde?
 
Geen idee hoe het precies zit met basisscholen, maar hebben ouders de keuze waar hun kind heen gaat?
Dan zou dit een mooi experiment zijn of er echt vraag is naar genderneutraliteit in de maatschappij ipv alleen maar door een paar weirdo's
 
Gaan ze daar op die basisscholen tegen kinderen zeggen dat ze geen jongen en geen meisje zijn ? Hoezo verwarring scheppen in onze kleine medemensen, de wereld is verziekt die hele woke, gender gelul, moet je je kinderen helemaal niet mee willen lastig vallen, hebben we over 15 jaar een generatie die totaal niet weet wat ze zijn of wat ze willen, we gaan naar de klote..
 
Geen idee hoe het precies zit met basisscholen, maar hebben ouders de keuze waar hun kind heen gaat?
Dan zou dit een mooi experiment zijn of er echt vraag is naar genderneutraliteit in de maatschappij ipv alleen maar door een paar weirdo's

Ja die "vrijheid" hebben we nog wel. Maar ik denk dat er genoeg debielen zijn inmiddels, die dit een geweldig idee vinden. Dus dat gaat ze vooral voeden nog meer van dit soort onzin uit te rollen. Totdat we straks die vrijheid niet meer hebben, omdat geen andere keus meer :emo:
 
Gaan ze daar op die basisscholen tegen kinderen zeggen dat ze geen jongen en geen meisje zijn ? Hoezo verwarring scheppen in onze kleine medemensen, de wereld is verziekt die hele woke, gender gelul, moet je je kinderen helemaal niet mee willen lastig vallen, hebben we over 15 jaar een generatie die totaal niet weet wat ze zijn of wat ze willen, we gaan naar de klote..
Moet iets als je tijd en welvaart teveel hebt en niks wezenlijks om je druk over te maken hebt.
 
Pragmatische dingen leren is overbodig. Het Westen gaat ten onder aan decadentie.
 
Moet iets als je tijd en welvaart teveel hebt en niks wezenlijks om je druk over te maken hebt.
De kwaliteit van het onderwijs is al schrikbarend slecht, ik hou m’n hart vast voor onze volgende generaties
 
Teveel tijd hebben is een illusie, tenzij je lui of depressief bent.
 
Geen idee hoe het precies zit met basisscholen, maar hebben ouders de keuze waar hun kind heen gaat?
Dan zou dit een mooi experiment zijn of er echt vraag is naar genderneutraliteit in de maatschappij ipv alleen maar door een paar weirdo's
Misschien dat het moeilijk te geloven is, maar het is eigenlijk momenteel de keuze waar ze plek hebben. Veel basisscholen zitten komende jaren al vol en als je er dus niet ruim op tijd bij bent mag je dus naar een school waar je eigenlijk liever niet je kinderen heen stuurt.

Zelfde verhaal als de kinderopvang, het is niet wanneer JIJ je papa dag wilt maar eerder wanneer het de kinderopvang uitkomt en jij je maar moet aanpassen. Doe je dit niet, geen probleem letterlijk voor jou 37293 andere kinderen. Moesten onze kleine al aanmelden voor de kinderopvang toen me vriendin 8 weken zwanger was en dan nog konden we niet zelf kiezen welke dag je wilt, gewoon aanpassen….

En om het helemaal af te maken me kleine is 6 maanden en moesten we nu al opgeven om on 2025 zijn zwem diploma te halen. 😀
 
Misschien dat het moeilijk te geloven is, maar het is eigenlijk momenteel de keuze waar ze plek hebben. Veel basisscholen zitten komende jaren al vol en als je er dus niet ruim op tijd bij bent mag je dus naar een school waar je eigenlijk liever niet je kinderen heen stuurt.

Zelfde verhaal als de kinderopvang, het is niet wanneer JIJ je papa dag wilt maar eerder wanneer het de kinderopvang uitkomt en jij je maar moet aanpassen. Doe je dit niet, geen probleem letterlijk voor jou 37293 andere kinderen. Moesten onze kleine al aanmelden voor de kinderopvang toen me vriendin 8 weken zwanger was en dan nog konden wie
niet zelf kiezen welke dag je wilt, gewoon aanpassen….

En om het helemaal af te maken me kleine is 6 maanden en moesten we nu al opgeven om on 2025 zijn zwem diploma te halen. 😀

Luxeproblemen, toch? :lol:
 
Misschien dat het moeilijk te geloven is, maar het is eigenlijk momenteel de keuze waar ze plek hebben. Veel basisscholen zitten komende jaren al vol en als je er dus niet ruim op tijd bij bent mag je dus naar een school waar je eigenlijk liever niet je kinderen heen stuurt.

Zelfde verhaal als de kinderopvang, het is niet wanneer JIJ je papa dag wilt maar eerder wanneer het de kinderopvang uitkomt en jij je maar moet aanpassen. Doe je dit niet, geen probleem letterlijk voor jou 37293 andere kinderen. Moesten onze kleine al aanmelden voor de kinderopvang toen me vriendin 8 weken zwanger was en dan nog konden wie
niet zelf kiezen welke dag je wilt, gewoon aanpassen….

En om het helemaal af te maken me kleine is 6 maanden en moesten we nu al opgeven om on 2025 zijn zwem diploma te halen. 😀
Je kan ook je kind niet naar de opvang brengen. I.t.t. tot onderwijs, dat verplicht is vanaf 5 jaar), is de opvang een keuze.

Kwist niet dat er zulke wachttijden zijn voor zwemles, toch maar eens ff informeren bij de lokale zwemscholen. Al ben ik van plan het grootste gedeelte van het leren zwemmen zelf te gaan doen bij die kleine.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Je kan ook je kind niet naar de opvang brengen. I.t.t. tot onderwijs, dat verplicht is vanaf 5 jaar), is de opvang een keuze.
2 dagen pw gaat ie erheen om beetje te spelen met andere kinderen. Geeft tevens ook de ruimte om zelf wat te doen aangezien bij de kinderopvang je kleine echt in goede handen is. Was er op begin wat terughoudend in en vooral me vriendin, maar uiteindelijk is het toch wel fijn en ook goed voor hem dat ie wat rondkruipt daar.
 
aangezien bij de kinderopvang je kleine echt in goede handen is
Mijn vriendin werkt in de kinderopvang. Die is het hier niet mee eens. Al verschilt het per opvang en groep (leeftijd). Babygroepen zijn over het algemeen nogal ruk.
 
  • Wow
Waarderingen: ak
Mijn vriendin werkt in de kinderopvang. Die is het hier niet mee eens. Al verschilt het per opvang en groep (leeftijd). Babygroepen zijn over het algemeen nogal ruk.
Wat doet zij dan met die kinderen. De baby klas van 0-2 is eigenlijk niet zo spectaculair aangezien de meeste paar slaapjes doen overdag en alleen eten/ poepen. Soms roepen ze nog wat of kruipen ze rond maar meer zit er niet in. En dacht dat er per 4 babys 1 medewerker moet zijn en bij de klas 0-4 was dat per 5 kinderen, want de ons zit ene dag 0-2 en andere dag 0-4 zodat ie ook tussen de wat oudere kindjes zit en daar wat mee optrekt.
 
Back
Naar boven