- Waardering
- 4.316
- Lengte
- 2m01
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 april willen ze blijkbaar gaan rellen, geen grap
Als iemand met een lang koksmes staat te zwaaien ga ik niet de held uithangen. Sneu voor die kerel en zijn familie.Het zal vast een combinatie van alles zijn, maar je wilt op zo'n moment toch actie ondernemen?
KIjken of er nog slachtoffers gemaakt worden, een hopeloze poging doen voor eerste hulp, jezelf en andere in veiligheid brengen als dat nodig is, 112 bellen, informatie over dader(s) zien te vinden, ect.
Ik zou echt handen en ogen tekort hebben in zo'n moment (denk ik). Uiteindelijk weet je natuurlijk nooit wat je zou doen tot je er staat, maar wat je zegt inderdaad, bizar om te zien dit..
Wat noem jij de held uithangen?Als iemand met een lang koksmes staat te zwaaien ga ik niet de held uithangen. Sneu voor die kerel en zijn familie.
Dat is wat inflatie met een mens kan doen.Het zal vast een combinatie van alles zijn, maar je wilt op zo'n moment toch actie ondernemen?
KIjken of er nog slachtoffers gemaakt worden, een hopeloze poging doen voor eerste hulp, jezelf en andere in veiligheid brengen als dat nodig is, 112 bellen, informatie over dader(s) zien te vinden, ect.
Ik zou echt handen en ogen tekort hebben in zo'n moment (denk ik). Uiteindelijk weet je natuurlijk nooit wat je zou doen tot je er staat, maar wat je zegt inderdaad, bizar om te zien dit..
t*ring wat een actie.

Schuld van de overheid.
Het zal vast een combinatie van alles zijn, maar je wilt op zo'n moment toch actie ondernemen?
Wat noem jij de held uithangen?
Zo snel mogelijk jezelf en anderen weg krijgen en 112 bellen is in zo'n geval ook een vorm van 'de held uithangen'. Ik zou echt niet zeggen dat je meteen ergens tussen moet springen ofzo.
Ik heb het echt niet over zelf richting het gevaar stappen, al zou ik dat zelf misschien wel eerder doen, maar toegegeven ik heb geen kind en jij wel, dus is de afweging voor mij makkelijker.
Maar hier zie je letterlijk iemand er naast zitten en gewoon niks doen. Bystander effect tot de max...

Die dader staat er nog pik. Snap wel dat hij rustig blijft zitten.
Misschien is z'n tel leeg of niet meegenomen. Bloed terugduwen werkt ook niet best. Dan kun je net zo goed je koffie opdrinken. Zonde als die ook koud wordt.
Het zal vast aan mij liggen mij ik blijf echt niet op mijn reet zitten in zo'n situatie.
Die jonge zit gewoon ff lekker van zijn caramel frappacino met soyamelk te genieten na een lange dag te hebben geprotesteerd voor transrechten. Dat dan uitgerekend op dat moment een blank iemand voor zijn neus moet sterven is best egoïstisch.Tenzij je al eens zo'n situatie hebt meegemaakt en daarmee weet wat jouw instinctief gedreven reactie is, kun je dit niet weten. Maar ik heb wel hetzelfde, gevoelsmatig is blijven zitten geen optie. Lijkt wel een alternatieve realiteit om dat te doen, bizarre situatie in elk geval.
Tenzij je al eens zo'n situatie hebt meegemaakt en daarmee weet wat jouw instinctief gedreven reactie is, kun je dit niet weten. Maar ik heb wel hetzelfde, gevoelsmatig is blijven zitten geen optie. Lijkt wel een alternatieve realiteit om dat te doen, bizarre situatie in elk geval.
Vergeet niet te betalen en wat fooi achter te laten.Het zal vast aan mij liggen mij ik blijf echt niet op mijn reet zitten in zo'n situatie.
Ziek, ik snap dit ook echt niet. Dat je verstijfd oke, adrenaline kan zo werken. Maar filmpjes maken voor je tiktok/instagram/etc, verdomme dan gaat je geloof in de mensheid toch zo het riool inHoe de f**k kan je daar serieus blijven zitten en je koffie drinken of whatever terwijl er iemand doodgaat letterlijk 3 meter naast je.
Ik kan daar met mijn hoofd echt niet bij.
Ziek, ik snap dit ook echt niet. Dat je verstijfd oke, adrenaline kan zo werken. Maar filmpjes maken voor je tiktok/instagram/etc, verdomme dan gaat je geloof in de mensheid toch zo het riool in