AndroidHealthClinic

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.727
Waarschijnlijk heeft hij wel gelijk wat betreft het verschil in “efficiëntie”.
Die paar stukjes mos doen helemal niks significants t.o.v. een paar hectare bos. Laat staan regenwouden. Linkse luchtfietserij.

Die dingen moeten gefabriceerd worden, komt plastic en misschien glas aan te pas, onderhouden worden, zit verlicting in, etc etc. Zal wel weer 20 jaar duren voordat je CO2 breakeven bent.

Die paar stukjes mos doen helemal niks significants t.o.v. een paar hectare bos. Laat staan regenwouden. Linkse luchtfietserij.

Die dingen moeten gefabriceerd worden, komt plastic en misschien glas aan te pas, onderhouden worden, zit verlicting in, etc etc. Zal wel weer 20 jaar duren voordat je CO2 breakeven bent.
Regenwouden nemen netto juist heel weinig CO2 op. Er is alleen veel opgeslagen.

You're darn right:

LOL om havermelk.

Dit is ook super hypocriet. Btw verlaging op groente en fruit kan niet, want het is lastig om te bepalen wat daar wel en niet valt. Ondertussen wordt de frisdrank overal maar opgeplakt. Nuance en nauwkeurigheid is kennelijk alleen vereist bij een verlaging van de belasting.

• #1.731
Dit is ook super hypocriet. Btw verlaging op groente en fruit kan niet, want het is lastig om te bepalen wat daar wel en niet valt. Ondertussen wordt de frisdrank overal maar opgeplakt. Nuance en nauwkeurigheid is kennelijk alleen vereist bij een verlaging van de belasting.
Is het hypocriet, of voeren ze overal door dat het verschil tussen "gezonde" en "ongezonde" voeding geen harde lijn is? :D

• #1.737
Hij is te druk bezig met een taart bakken :D.

Noem het een vooroordeel of een gevoel, maar iets zegt me dat de porties bij Lisa thuis wat groter waren dan gemiddeld...
“Eigenlijk heb ik altijd al overgewicht gehad. Toen ik ongeveer 11 jaar was, woog ik al rond de 100 kilo. Niet omdat ik zo extreem veel at, maar ook omdat ik aanleg heb om dik te worden. Overgewicht komt veel voor in mijn familie.”

Ze is pas 21, weegt 248 kilo en krijgt dagelijks 7500 calorieën binnen. Lisa is een feedee, ofwel: iemand die graag aankomt voor haar vriend. “Mijn lunch bestaat uit 2 borden friet, met daarbij 6 gefrituurde snacks. En een hele fles cola.”
Gezondheidsproblemen
Door Lisa’s overgewicht, kan ze sommige dingen niet meer. “Mijn schoenen dichtmaken kan ik niet. Ook heb ik geen baan meer. Een tijd geleden werkte ik in een cafetaria, maar ik kon niet meer hele dagen staan.

Voor de rest kan ik mij prima verplaatsen. Door middel van een aantal hulpmiddelen, zoals mijn scootmobiel, kan ik langere afstanden afleggen.
21 en in een scootmobiel zitten om dat je moddervet bent door het vreten van ongezonde suiker- en vetbommen...

Noem het een vooroordeel of een gevoel, maar iets zegt me dat de porties bij Lisa thuis wat groter waren dan gemiddeld...

21 en in een scootmobiel zitten om dat je moddervet bent door het vreten van ongezonde suiker- en vetbommen...
"Overgewicht komt veel voor in mijn familie." Goh :roflol:

Terug
Naar boven