apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Mensen die denken dat dit werkt tegen climate change zijn next level r**ards.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ergste is dat ik ook de optie open hield dat @Fallingout het meende.Vergeef me, het was nog vroeg en ik ben geen ochtendmens.
Hadden we in Nederland, waarschijnlijk Amsterdam, niet een mislukt experiment met van die peperdure moszuilen?Mensen die denken dat dit werkt tegen climate change zijn next level r**ards.
Hadden we in Nederland, waarschijnlijk Amsterdam, niet een mislukt experiment met van die peperdure moszuilen?
Uiteraard zijn er fans:
You're darn right:Oh dat begrijp je helemaal verkeerd. Belasting verhogen, is nooit een probleem.
Die paar stukjes mos doen helemal niks significants t.o.v. een paar hectare bos. Laat staan regenwouden. Linkse luchtfietserij.Waarschijnlijk heeft hij wel gelijk wat betreft het verschil in “efficiëntie”.
Regenwouden nemen netto juist heel weinig CO2 op. Er is alleen veel opgeslagen.Die paar stukjes mos doen helemal niks significants t.o.v. een paar hectare bos. Laat staan regenwouden. Linkse luchtfietserij.
Die dingen moeten gefabriceerd worden, komt plastic en misschien glas aan te pas, onderhouden worden, zit verlicting in, etc etc. Zal wel weer 20 jaar duren voordat je CO2 breakeven bent.
Daarom kappen ze het ook, zodat ze weer kunnen opnemen.Regenwouden nemen netto juist heel weinig CO2 op. Er is alleen veel opgeslagen.
't Zegt genoeg dat er maar vier weken op een jaar voor nodig zijn.

Is het hypocriet, of voeren ze overal door dat het verschil tussen "gezonde" en "ongezonde" voeding geen harde lijn is?Dit is ook super hypocriet. Btw verlaging op groente en fruit kan niet, want het is lastig om te bepalen wat daar wel en niet valt. Ondertussen wordt de frisdrank overal maar opgeplakt. Nuance en nauwkeurigheid is kennelijk alleen vereist bij een verlaging van de belasting.

Ik hoop dat je eens tijd weet te vinden om dat verhaal aan te horen. Hij kan het veel beter verwoorden dan ik en ik ben het voor 99% met hem eens.
“Eigenlijk heb ik altijd al overgewicht gehad. Toen ik ongeveer 11 jaar was, woog ik al rond de 100 kilo. Niet omdat ik zo extreem veel at, maar ook omdat ik aanleg heb om dik te worden. Overgewicht komt veel voor in mijn familie.”
Ze is pas 21, weegt 248 kilo en krijgt dagelijks 7500 calorieën binnen. Lisa is een feedee, ofwel: iemand die graag aankomt voor haar vriend. “Mijn lunch bestaat uit 2 borden friet, met daarbij 6 gefrituurde snacks. En een hele fles cola.”
21 en in een scootmobiel zitten om dat je moddervet bent door het vreten van ongezonde suiker- en vetbommen...Gezondheidsproblemen
Door Lisa’s overgewicht, kan ze sommige dingen niet meer. “Mijn schoenen dichtmaken kan ik niet. Ook heb ik geen baan meer. Een tijd geleden werkte ik in een cafetaria, maar ik kon niet meer hele dagen staan.
Voor de rest kan ik mij prima verplaatsen. Door middel van een aantal hulpmiddelen, zoals mijn scootmobiel, kan ik langere afstanden afleggen.
"Overgewicht komt veel voor in mijn familie." GohNoem het een vooroordeel of een gevoel, maar iets zegt me dat de porties bij Lisa thuis wat groter waren dan gemiddeld...
![]()
Lisa (21) weegt 248 kilo: ‘Mijn lunch? 2 borden friet, 6 gefrituurde snacks en een hele fles cola’
Ze is pas 21, weegt 248 kilo en krijgt dagelijks 7500 calorieën binnen. Lisa is een feedee, ofwel: iemand die graag aankomt voor haar vriend. “Mijn lunch bestaat uit 2 borden friet, met daarbij 6www.nieuwslive.nl
21 en in een scootmobiel zitten om dat je moddervet bent door het vreten van ongezonde suiker- en vetbommen...

“en ze gooiden snoep naar me”