XXL Nutrition

Het grote "ik minder met alcohol" topic

Bezoekers in dit topic

Ik ben de laatste die een relletje tegen houdt, maar idd stoppen straks gaat er een slotje op dan moet ik een nieuwe maken.

OT;

Vrijdagavond, weekend. Ik heb het gevoel dat ik niks ga drinken dit weekend, vorig weekend was een absoluut dieptepunt erger dan dat kan het bijna niet worden.

Stop dan ook met zuipen of minder! want ik vind dit een beetje een: "kijk mij rof veel alcohol naarbinnen werken en bruut feesten met wijven, terwijl ik weet dat dit niet goed voor mij is" topic worden:D
 
Gister 6 biertjes gedronken en toen naar huis gegaan, nog ff goed gegeten voor het slapen gaan, en naar bed gegaan, gaat de goeie kant op.
 
Gister 6 biertjes gedronken en toen naar huis gegaan, nog ff goed gegeten voor het slapen gaan, en naar bed gegaan, gaat de goeie kant op.

Dat is toch prima zo. Gewoon lekker een paar biertjes kunnen drinken, niet bezopen thuiskomen, gewoon goed eten en vandaag weer knallen!
 
Gister 6 biertjes gedronken en toen naar huis gegaan, nog ff goed gegeten voor het slapen gaan, en naar bed gegaan, gaat de goeie kant op.

als je goed eet na het zuipen is de schade feitelijk nihiel.
Alcohol op zich is echt niet zo katabool, als je goed veel vocht drinkt erna en zorgt dat je goed eet dan is er niks aan de hand.

Probleem is meestal dat je zo wasted bent dat je met een lege maag in bed ligt. Of erger, je belandt ergens waar jack shit te eten is.
 
als je goed eet na het zuipen is de schade feitelijk nihiel.
Alcohol op zich is echt niet zo katabool, als je goed veel vocht drinkt erna en zorgt dat je goed eet dan is er niks aan de hand.

Probleem is meestal dat je zo wasted bent dat je met een lege maag in bed ligt. Of erger, je belandt ergens waar jack shit te eten is.

Daarom slaap ik ook gewoon het liefst thuis, je word wakker, je kan niet even de koelkast opentrekken of iets dergelijks.

En nog erger, je kan je tanden niet poetsen, noem maar op, ik ga wel lekker naar me eigen paleisje.
 
Alcohol zorgt ervoor dat je trager hersteld
 
Welnee, het breekt spier af.

Ik heb altijd gedacht dat het gewoon trager herstelde.
Dit heb ik er over gevonden.

Alcohol kan in verschillende situaties leiden tot spierafbraak (rhabdomyolyse). Bijvoorbeeld bij combinatie van alcohol en forse lichaamsinspanning (sport), na excessief bier drinken, bij langdurig gebruik (meer dan 3 jaar) van meer dan 10 consumpties per dag. De spierafbraak kan plotseling optreden of ook ongemerkt sluipend gaan. Het kan zowel zeer doen als pijnloos zijn. In dramatische situaties ziet men dat men de spieren uitplast. Groet, Martin Sijes
 
In dramatische situaties ziet men dat men de spieren uitplast.

yeah...sure...
 
Het weekend was weer behoorlijk hard. Vrijdag op tijd begonnen met een flesje bier in het park in het zonnetje. Daarna met de metro naar Oranienburgerstrasse, dikke vuur show gekeken en aardig wat halve liters weg getikt onder het genot van wat stevige techno.

Zaterdag naar coctail bar geweest en daarna lekker los gegaan in Club Maria am Ostbahnhof, wederom flink aan de pils. Nu lekker uitgaren, was weer geslaagd.
 
Gisteren na mijn werk pinten gedronken met wat vrienden . Daarna vertrokken naar een feest in een of ander bos . Bleek een hippybijeenkomst te zijn . Flink verder gezopen en wat mensen lastig gevallen . Toen bleek dat er nog erg weinig vrouwen waren , zijn we vertrokken naar Brussel . In Brussel in 1 of ander jazzcafé gezeten en ons flink misdragen . Terug in Mechelen aangekomen , naar mijn stamcafé gegaan . Bleek daar de vriendin van me maat de keet te sluiten . Het was inmiddels 8 uur . Nog een tijd dicht tegen haar aangezeten en geile praat verkocht en ze deed lekker mee . Ze moest nog nbaar huis en ik woon op 200 m van die keet , dus ik stel haar voor de avond bij mij af te sluiten . Ze zegt : 'Je bent ladderzat . Alsof jij kan presteren . ' Ik zeg van niet en zeg 'moet dat dan ?' Ze zegt 'je weet dat ik met je maat samen ben . ' Ik zeg :'ik ga naar huis , 't is een k*tavond geweest .' K*thoer.
 
Gisteren na mijn werk pinten gedronken met wat vrienden . Daarna vertrokken naar een feest in een of ander bos . Bleek een hippybijeenkomst te zijn . Flink verder gezopen en wat mensen lastig gevallen . Toen bleek dat er nog erg weinig vrouwen waren , zijn we vertrokken naar Brussel . In Brussel in 1 of ander jazzcafé gezeten en ons flink misdragen . Terug in Mechelen aangekomen , naar mijn stamcafé gegaan . Bleek daar de vriendin van me maat de keet te sluiten . Het was inmiddels 8 uur . Nog een tijd dicht tegen haar aangezeten en geile praat verkocht en ze deed lekker mee . Ze moest nog nbaar huis en ik woon op 200 m van die keet , dus ik stel haar voor de avond bij mij af te sluiten . Ze zegt : 'Je bent ladderzat . Alsof jij kan presteren . ' Ik zeg van niet en zeg 'moet dat dan ?' Ze zegt 'je weet dat ik met je maat samen ben . ' Ik zeg :'ik ga naar huis , 't is een k*tavond geweest .' K*thoer.

Zit je niet teveel bij die marrokaantjes in Mechelen ? Je taal begint er een beetje op te lijken :o
 
Gisteren na mijn werk pinten gedronken met wat vrienden . Daarna vertrokken naar een feest in een of ander bos . Bleek een hippybijeenkomst te zijn . Flink verder gezopen en wat mensen lastig gevallen . Toen bleek dat er nog erg weinig vrouwen waren , zijn we vertrokken naar Brussel . In Brussel in 1 of ander jazzcafé gezeten en ons flink misdragen . Terug in Mechelen aangekomen , naar mijn stamcafé gegaan . Bleek daar de vriendin van me maat de keet te sluiten . Het was inmiddels 8 uur . Nog een tijd dicht tegen haar aangezeten en geile praat verkocht en ze deed lekker mee . Ze moest nog nbaar huis en ik woon op 200 m van die keet , dus ik stel haar voor de avond bij mij af te sluiten . Ze zegt : 'Je bent ladderzat . Alsof jij kan presteren . ' Ik zeg van niet en zeg 'moet dat dan ?' Ze zegt 'je weet dat ik met je maat samen ben . ' Ik zeg :'ik ga naar huis , 't is een k*tavond geweest .' K*thoer.

hahaha wat een nacht. 8 uur nog in de kroeg man??? Damn gelukkig gaan ze bij ons eerder dicht! Mooie afsluiter wel "het is een k*tavond geweest" :D
 
weekend 31 mei

Schandalig, echt schandalig. Ik heb er geen andere woorden voor.

22.00 nog vol goede moed een bak cruesli gegeten.
23.00 naar party 1.
24.00 3 dubbele baco's op. Allemaal gekregen trouwens, niks zelf besteld.

En toen begon de ellende. Ik dacht slim te zijn en over te stappen op de g.
Maatje van me deed ook mee, en ongeschreven regel van uitwisselen van dope is dan dat hij mij ook wat aanbiedt, in dit geval sos.
Nee! zei ik vol overtuiging, want ik weet dat de handrem er dan af gaat en de boel in de zesde versnelling gaat.
Nog wat g'tjes verder was het inmiddels 01.30.
Tijd voor party 2.

02.00 aankomst bij party 2, baco'tje met een g'tje erin. Nu begint hij er goed in te klappen.
Kom ik diezelfde gozer weer tegen. Hij wil een g'tje van me.
"loop ff naar buiten joh dan nemen we ff 1 nakkie".
"is goed ik loop wel ff mee" zeg ik met m'n domme hasses. Eigenlijk nog steeds met de bedoeling om niks te nemen.
Maar voor ik het wist verdwijnen er een paar flinke scheppen wit goud in m'n neusgat, om na enkele minuten vrij te komen in m'n bloedbaan.

En een half uur later was elke vorm van rationeel denken en handelen verdwenen en maakte deze plaats voor een schaamteloze geilheid.
G vloeide in de volgende uren rijkelijk, afgewisseld door baco. Vrouwen alom, ik wisselde de een met de ander af. Spanningen bouwden zich op, want de een vindt het niet leuk als je met de ander praat. Maar m'n kortheid was een goed excuus voor onacceptabel gedrag. Ze kennen me langer dan vandaag.
Uiteindelijk zes uur s'ochtends thuis, het was al licht buiten en de vogeltjes fluiten al.

Spijt? Nu nog niet. Over een paar uur wel denk ik.

WEEKEND 7 JUNI

Ik had me echt voorgenomen om niks te drinken. Daarom niet m'n stamkroeg ingegaan, maar rustig een 1 op 1 date met een chick.
Van te voren de situatie uitgelegd, dat ik minder met alcohol en niet van plan was om te drinken. Dat had ik nooit moeten doen. Die viezerd bestelde iedere keer bacardi, als ik naar de wc was, als ze naar de bar liep. "ach, een paar kan geen kwaad" dacht ik nog. WRONG!!!! Was net genoeg om door te zetten.
Efin, redelijk bijtijds thuis (03.30) en nog een kommetje brinta gegeten thuis.
Wel ****ing wasted en zondag pas rond 16.00 m'n bed uit.

Volgend weekend wordt bijna onmogelijk om nuchter te blijven; vrijdag speelt NL en zaterdag heb ik een superdik feestje met allemaal bekenden(...)
Ik zie wel hoe het loopt.
 
In het weekend moet je gewoon kunnen zuipen hoor, je bent jong geniet van het leven.
Ik kan heel goed tegen alcohol, ik word ook nooit echt dronken dat ik alles zie draaien ofzoiets, dus ik ben altijd vrij bewust bij wat ik doe, maar een goeie tip, als je drinkt, drink rustig, bij mij gaat het op een gegeven moment ook als limonade naar binnen, maar als je rustig drinkt word je heel langzaam aangeschoten etc en bij de tijd dat je lam ben is het feest allang afgelopen, gewoon telkens kleine slokjes nemen, gewoon weinig over de avond kunnen verdelen dus.
 
Back
Naar boven