- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Hooooooooi! Eerste keer dat ik reageer in dit topic. Sommige kennen mij misschien wel en mij uitgaanssT, zoals Loo. Zuipen, zuipen, zuipen, scheef gaan, whatever. Comateus raken door allerlei benevelende, verdovende middelen. Elke week opnieuw, 1, 2, 3 of 4 keer per week. Gevolg: na een paar jaar zo uit te gaan, vet, belemmering groei, ****ed up trainingen. Eén keertje per week gaat nog wel, maar als je je meerdere keren lam zuipt, je kent het. Sinds kort ben ik weer beginnen joggen, ik heb altijd al een goede conditie gehad, mede door en voor het voetbal. Dat wil ik zo houden, ik wil er niet alleen goed uit zien en sterk zijn. Ik wil ook een atleet zijn die een sprintje kan trekken en een uur flink doorlopen, of een intervalsport zonder problemen beoefenen. Sinds 30 mei heb ik samen met een maatje een 4-weken durende alcoholstop ingelast. Tot nu toe gaat het prima, al twee weekends niks gedronken, nog twee te gaan.
Daarna ga ik me weer lekker lam zuipen, maar ik blijf verder aan mijn conditie werken en ga 's nachts geen frieten meer proberen vreten. De maandag na de 4 weken stop vertrek ik namelijk naar Bodrum.

, Maar Nederland heeft idd gewonnennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!
Na jaren van blessures operatie rechterschouder,verleden jaar de linkerschouder/revalideren enz enz (lange lange weg)
Lijkt het er nu eindelijk is op dat ik weer eens echt kan gaan trainen welliswaar rustig aan qua gewicht maar toch!
Toen ik dus niet kon trainen dronk ik veel,heel veel......
Daar ben ik dus nu radicaal mee gestopt![]()

heey deze thread leeft nog
Ik heb al 2 weken niks meer gedronken !!! Examens![]()
hardcore smartcore
ik heb expres geen fles bacardi gekocht voor vanavond.
nu zit ik te twijfelen of ik die fles g ook uit de auto ga halen voordat ik weg ga.
**** it ik laat hem toch maar liggen, beter 1 g in je auto dan 10 ergens anders.
WEEKEND 13-14 JUNI
Vrijdag
Tuinfeest met op groot projectie-scherm nederland-frankrijk. 4-1 geworden. Er stond een grote tafel vol met drank. Kansloze missie om nuchter te blijven. Vier uur thuis.
Zaterdag
Grootste gedeelte van de dag op bed gelegen. S'avonds een verjaadagsfeest. Iedereen ging daarna naar een dance-feest, maar dat kwam me wel goed uit want ik had geen kaartje dus ik kon niet mee. WRONG!!!! Iemand had een kaartje over. Dus uiteindelijk daar belandt, hier en daar een g''tje genomen. Half vijf thuis.
Zondag de hele dag op m'n nest gelegen...
ik drink helemaal geen drank. 1x in de tijd een dikke joint dat is pas genieten![]()