XXL Nutrition

Het grote "ik minder met alcohol" topic

  • Topic starter Loo
  • Startdatum
  • Reacties 589
  • Weergaven 25K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

hoe bedoel je?

Blowde vroeger elke dag en tegenwoordig af en toe, maar echt dat gevoel als je 't voor 't eerst doet dat je echt helemaal zit te spacen heb ik absoluut niet meer, of ik moet echt een jaar niet geblowed hebben.
 
Je bedoeld Defqon?

lijkt me geen dance feest he, en als je zomaar kaartje over hebt kan je die met gemak voor 200€ kwijt

het was zaterdag echt fkin dood in de stad, waarschijnlijk doordat iedereen zich de dag ervoor bij voetbal heeft bezat
en het bier leek ook niet te werken bij mij.. was 4uur thuis, kon beter gewoon gelijk half 2 naar huis gaan
 
Dit weekend weer een vage avond gehad . Het begon na mijn werk . Paar vrienden die me kwamen bezoeken , was in mijn element . Paar pinten en wat leffe blonde gedronken .
Vertrokken naar een leuk café wat verder . Blijkt dat me maat daar die avond werkt en die klootzak heeft me een paar keer getrakteerd op whiskey .
Wat later , het wordt steeds gezelliger , beginnen ze met Tequila-shots . Ik flink doorzuipen . Vanaf dit punt herinner ik me niets meer tot op het moment dat ik wakker word naast een griet die ik niet ken . Ik heb een grote schaafwonde op mijn rug en ik ben naakt . Overal heb ik blauwe plekken . Ik zeg tegen haar 'ik neem een douche , tot nog eens . ' Na de douche ga ik naar beneden en mijn kleren liggen op de grond naast een uitgelopen 2-literfles cola en mijn schoenen zijn doordrongen van het bier .

Heb me 't schijnt behoorlijk misdragen . Op een bepaald moment heb ik wat ruzie staan maken met mocro's en heb ik dingen gezegd in de zin van : 'Wollah Tabonimek Couscous Mohammed Jihaad ' .
Grietje zag me volgens mijn maten al 'n tijd zitten . Ik heb blijkbaar tegen haar gezegd : 'Je wilt me . Ik zie het in je ogen . Laten we gaan nken . Kom we zijn weg .' Normaal gezien zou ik zoiets nooit zeggen . Ik weet ook altijd nog wat er is gebeurd . Dit keer was ik echt far out duidelijk . Tijd om weer eens wat te milderen ivm alcohol .
 
niks anders dan respect als je haar gedoet hebt.
 
agh jah 3 keer per maand matig zuipen (paar shotjes whiskey ofzo)
en 1x per maand helemaaaaaaaaaal de tyfus inzuipen :D:D en dirrect ernaa een dikke portie binnen werken
heb altijd honger als k bezopen ben :P
 
Dit weekend weer een vage avond gehad . Het begon na mijn werk . Paar vrienden die me kwamen bezoeken , was in mijn element . Paar pinten en wat leffe blonde gedronken .
Vertrokken naar een leuk café wat verder . Blijkt dat me maat daar die avond werkt en die klootzak heeft me een paar keer getrakteerd op whiskey .
Wat later , het wordt steeds gezelliger , beginnen ze met Tequila-shots . Ik flink doorzuipen . Vanaf dit punt herinner ik me niets meer tot op het moment dat ik wakker word naast een griet die ik niet ken . Ik heb een grote schaafwonde op mijn rug en ik ben naakt . Overal heb ik blauwe plekken . Ik zeg tegen haar 'ik neem een douche , tot nog eens . ' Na de douche ga ik naar beneden en mijn kleren liggen op de grond naast een uitgelopen 2-literfles cola en mijn schoenen zijn doordrongen van het bier .

Heb me 't schijnt behoorlijk misdragen . Op een bepaald moment heb ik wat ruzie staan maken met mocro's en heb ik dingen gezegd in de zin van : 'Wollah Tabonimek Couscous Mohammed Jihaad ' .
Grietje zag me volgens mijn maten al 'n tijd zitten . Ik heb blijkbaar tegen haar gezegd : 'Je wilt me . Ik zie het in je ogen . Laten we gaan nken . Kom we zijn weg .' Normaal gezien zou ik zoiets nooit zeggen . Ik weet ook altijd nog wat er is gebeurd . Dit keer was ik echt far out duidelijk . Tijd om weer eens wat te milderen ivm alcohol .

:roflol:
 
Zaterdag ook weer cultuurverschilletje mee gemaakt, namelijk naar een club geweest die OpenBar heet, wat inhoudt 16 euro betalen en onbeperkt drinken. Maar goed natuurlijk gigantisch druk bij de bar, dus ik dacht ik bestel gewoon 2 ( was max) pure wodke elke keer. Leuk natuurlijk alleen vertelden mijn vrienden dat ik volgende keer als ik dronken ben niet terug moet beuken als ik in zo`n tent ben en door een menigte moet. Aangezien ze me opeens moesten weg trekken voor een grote groep brazilianen van schijnbaar niet hele goede komaf :o.
Maar goed over twee weken weer in nederland, maar goed dan weer de welkom terug feesten en hopelijk nederland kampioen, gaat dus weer niet goed met dat minderen. Ach ja als het moet dan moet het he :D
 
Op een bepaald moment heb ik wat ruzie staan maken met mocro's en heb ik dingen gezegd in de zin van : 'Wollah Tabonimek Couscous Mohammed Jihaad ' .


Maatje van me heeft dit ook gehad. Hij riep ook dronken naar dat tuig, achteraf hebben ze hem met een groepje verrot getrapt. Een maand ziekenhuis
Je wilt me . Ik zie het in je ogen . Laten we gaan nken . Kom we zijn weg .'

:roflol: super super, moet ik onthouden
 
Blowde vroeger elke dag en tegenwoordig af en toe, maar echt dat gevoel als je 't voor 't eerst doet dat je echt helemaal zit te spacen heb ik absoluut niet meer, of ik moet echt een jaar niet geblowed hebben.


ik smoke altijd een klein beetje zodat me lichaam er niet gewend aan kan raken als je dan 2 x in de maand rookt dan space je m hard hoor :D

sowieso rook ik alleen puur zonder tabak. het effect is ook lekkerder vind ik met tabak word je zo sloom :>)
 
Dit weekend weer een vage avond gehad . Het begon na mijn werk . Paar vrienden die me kwamen bezoeken , was in mijn element . Paar pinten en wat leffe blonde gedronken .
Vertrokken naar een leuk café wat verder . Blijkt dat me maat daar die avond werkt en die klootzak heeft me een paar keer getrakteerd op whiskey .
Wat later , het wordt steeds gezelliger , beginnen ze met Tequila-shots . Ik flink doorzuipen . Vanaf dit punt herinner ik me niets meer tot op het moment dat ik wakker word naast een griet die ik niet ken . Ik heb een grote schaafwonde op mijn rug en ik ben naakt . Overal heb ik blauwe plekken . Ik zeg tegen haar 'ik neem een douche , tot nog eens . ' Na de douche ga ik naar beneden en mijn kleren liggen op de grond naast een uitgelopen 2-literfles cola en mijn schoenen zijn doordrongen van het bier .

Heb me 't schijnt behoorlijk misdragen . Op een bepaald moment heb ik wat ruzie staan maken met mocro's en heb ik dingen gezegd in de zin van : 'Wollah Tabonimek Couscous Mohammed Jihaad ' .
Grietje zag me volgens mijn maten al 'n tijd zitten . Ik heb blijkbaar tegen haar gezegd : 'Je wilt me . Ik zie het in je ogen . Laten we gaan nken . Kom we zijn weg .' Normaal gezien zou ik zoiets nooit zeggen . Ik weet ook altijd nog wat er is gebeurd . Dit keer was ik echt far out duidelijk . Tijd om weer eens wat te milderen ivm alcohol .

Monsterlijk, serieus :roflol:
 
Dit weekend weer een vage avond gehad . Het begon na mijn werk . Paar vrienden die me kwamen bezoeken , was in mijn element . Paar pinten en wat leffe blonde gedronken .
Vertrokken naar een leuk café wat verder . Blijkt dat me maat daar die avond werkt en die klootzak heeft me een paar keer getrakteerd op whiskey .
Wat later , het wordt steeds gezelliger , beginnen ze met Tequila-shots . Ik flink doorzuipen . Vanaf dit punt herinner ik me niets meer tot op het moment dat ik wakker word naast een griet die ik niet ken . Ik heb een grote schaafwonde op mijn rug en ik ben naakt . Overal heb ik blauwe plekken . Ik zeg tegen haar 'ik neem een douche , tot nog eens . ' Na de douche ga ik naar beneden en mijn kleren liggen op de grond naast een uitgelopen 2-literfles cola en mijn schoenen zijn doordrongen van het bier .

Heb me 't schijnt behoorlijk misdragen . Op een bepaald moment heb ik wat ruzie staan maken met mocro's en heb ik dingen gezegd in de zin van : 'Wollah Tabonimek Couscous Mohammed Jihaad ' .
Grietje zag me volgens mijn maten al 'n tijd zitten . Ik heb blijkbaar tegen haar gezegd : 'Je wilt me . Ik zie het in je ogen . Laten we gaan nken . Kom we zijn weg .' Normaal gezien zou ik zoiets nooit zeggen . Ik weet ook altijd nog wat er is gebeurd . Dit keer was ik echt far out duidelijk . Tijd om weer eens wat te milderen ivm alcohol .

Damn had ik maar van die dag dromen:D

En over alcohol.
Het lukt me al aardig om er van af te blijven.
Iig niet meer dronken geweest zins ik dat topic stoppen met alcohol heb geopend
 
ik smoke altijd een klein beetje zodat me lichaam er niet gewend aan kan raken als je dan 2 x in de maand rookt dan space je m hard hoor :D

sowieso rook ik alleen puur zonder tabak. het effect is ook lekkerder vind ik met tabak word je zo sloom :>)

Mja maar omdat ik vroeger dus veel geblowed heb duurt 't lang voordat ik dat effect weer zou kunnen voelen, dan moet ik misschien een jaar stoppen en binnen dat jaar rook ik echt wel af en toe een blowtje, en ik vind 't ook helemaal niet relaxed meer helemaal niet met drank dan vallen me ogen zo dicht.
 
Mja maar omdat ik vroeger dus veel geblowed heb duurt 't lang voordat ik dat effect weer zou kunnen voelen, dan moet ik misschien een jaar stoppen en binnen dat jaar rook ik echt wel af en toe een blowtje, en ik vind 't ook helemaal niet relaxed meer helemaal niet met drank dan vallen me ogen zo dicht.


ik ken het wel ik rookte ook elke dag daarna ben ik gestopt. rook nu af en toe kleine beetjes(2 a 3 hijsjes puur) tot dat ik lekker high ben dus niet knetter stoned ;) als ik high ben ben ik juist vet actief,creatief,filosofisch etc. terwijl als ik stoned ben ik juist passief en met een leeghoofd voor me uit zit te staren.

A small dose of the skunk weed, like its suppose to be:D
 
Vorige week 5 van de 7 dagen aan de alcohol geweest waarvan 4 dronken geweest.... Het bier, de vodka en de havana club vloeide zoals kolkende waterval..... deze week beperken tot zaterdag (als nederland speelt). Het goudendrankje en de wasbenzine staan al klaar :D
 
Ik drink nog een 60% van wat ik in het begin dronk op een weekend.
Dit weekend trek ik de riem weer wat aan en ga ik voor de 30% :D

Maar ohwé september, all in in Mexico wordt het drinken geblazen :p
 
Ik drink nog een 60% van wat ik in het begin dronk op een weekend.
Dit weekend trek ik de riem weer wat aan en ga ik voor de 30% :D

Maar ohwé september, all in in Mexico wordt het drinken geblazen :p


ik zou maar vast ff oefenen van te voren.
 
Vanavond met een paar maten voetbal kijken.
Nederland speelt, lekker weertje, er is bier, spanning. Alle ingrediënten aanwezig voor een leuk avondje! :rolleyes:
 
Back
Naar boven