AndroidHealthClinic

Het grote "ik minder met alcohol" topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

wat betaalde je in turkije voor een biertje in discotheek??

ik weet nie eens eigenlijk, geloof ietsje duurder dan hier.
Niet te zuipen trouwens.
Ik heb alleen maar baco en cocktails genomen.

Maatje van mij ging de hele vakantie over de financieën, ik moet nog met hem verrekenen. Zal me wel kapot schikken vandaag.
 
Het was weer lachen gister. Niet echt een kater maar wel erg loom vandaag..
 
Ik kap er eventjes helemaal mee. Gisteren een fles vieux naar binnen gewerkt, en poepte vanochtend bloed. Dat ging niet helemaal goed volgens mij. Loop al de hele dag met wc papier tussen me reet, omdat ik bang ben dat het eruit loopt.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij blijft het leuk als het gewoon bij bier houdt. En het gaat ALTIJD mis als ik aan de sterke drank of zwaardere bieren ga. Dan kom ik ineens op het idee om shotjes te laten mixen. Tequilla, strohrum en wodka. Of allemaal van die andere gore troep. En uiteindelijk kan ik dan nog net lopen, stop ik me vol met kip en tonijn broodjes aan het einde van de avond en slaap ik tijdens de terugreis naar huis.

Als ik gewoon bier blijf drinken komt het allemaal wel goed. Dan raak ik leuk dronken en ben ik echt gezellig. Maar zodra de sterke drank erbij komt raak ik op een gegeven moment zo dronken. Want ik kan dan ook niet meer stoppen. Dan hebben ik één shotje gedaan en dan ga je die shit zo snel achter elkaar drinken, je merkt er immers toch niks van. En het is lachen om met je kapotgaande kop aan die bar te hangen. Dan slaat die shit ineens in als een bom en is het lights out game over. Het is dan ook gewoon niet leuk meer. Omdat ik alleen maar moe ben, loop te zwalken, honger heb en naar huis wil.

Een jaar of twee geleden stond ik minimaal tweemaal per week zo ****ed up in een discotheek. Gelukkig ben ik nu wat volwassener en houd ik het bij bier. Al glijd ik de laatste tijd weer wat af richting mijn hardcore zuipgedrag. Maar dat komt omdat ik veel zwaardere bieren drink, die zo lekker zijn, maar met 12% alcohol veel sneller dronken maken dan het normale biertje.

Man man man, wat een voorspellende gave. Ik ben potverdomme erger dan ooit. Het gaat he-le-maal nergens meer over. Ik ben in de afgelopen twee weken zeker tien keer dronken geweest (inclusief een weekendje Lowlands). Ik heb last van hartkloppingen en ik poep bloed.

Het wordt echt tijd om te stoppen.
 
Man man man, wat een voorspellende gave. Ik ben potverdomme erger dan ooit. Het gaat he-le-maal nergens meer over. Ik ben in de afgelopen twee weken zeker tien keer dronken geweest (inclusief een weekendje Lowlands). Ik heb last van hartkloppingen en ik poep bloed.

Het wordt echt tijd om te stoppen.

je poept bloed?

ik weet niet wat jouw vrienden allemaal met jou doen als je laveloos op de grond ligt, maar als ik bloed poep de volgende dag dan zou ik het toch niet helemaal vertrouwen :hahaha:

drank maakt meer kapot dan je lief is.
 
Ik zou gewoon lekker je doordeweekse dag zo volmaken dat je niet eens tijd heb om te zuipen, ik kom 4 uur thuis en dan zit ik een paar uur op me reet, dan ga ik trainen eten etc en als ik thuis kom nog ff achter pc en dan is 't tijd om weer naar bed te gaan.
 
Na het fiasco van vorige week heb ik het rustig aan gedaan. Vrijdag een biertje of 10 en zaterdag iets meer. Ik vond het eigenlijk best relaxed. En het was een stuk minder duur.
 
vrijdag heb ik me echt naar de klote geholpen,een collega van mij gaat terug naar zn geboorteland en daarom gaf ie een soort afscheidsfeest, we zijn in een bos bij een groot meer wezen bbqen met dik kampvuur, heb denk ik zo'n 15 blikjes bier op,paar shotjes sterke drank en een lijntje coke op. ik was helemaal ****ed up, ik kwam om half 3 snachts thuis maar dacht da het half 11 was, dus ik allemaal mensen bellen,maar niemand nam op en ik snapte er geen **** van en flipte helemaal door,toen toch maar gaan slapen en wer wakker met kleren en schoen nog aan . za. avond was ik nog steeds super gaar dat ik maar besloten heb om niet meer opstap te gaan:)
 
vrijdag heb ik me echt naar de klote geholpen,een collega van mij gaat terug naar zn geboorteland en daarom gaf ie een soort afscheidsfeest, we zijn in een bos bij een groot meer wezen bbqen met dik kampvuur, heb denk ik zo'n 15 blikjes bier op,paar shotjes sterke drank en een lijntje coke op. ik was helemaal ****ed up, ik kwam om half 3 snachts thuis maar dacht da het half 11 was, dus ik allemaal mensen bellen,maar niemand nam op en ik snapte er geen **** van en flipte helemaal door,toen toch maar gaan slapen en wer wakker met kleren en schoen nog aan . za. avond was ik nog steeds super gaar dat ik maar besloten heb om niet meer opstap te gaan:)

:thumbs:
 
wat betaalde je in turkije voor een biertje in discotheek??

Ik ben dit jaar ook in Turkije geweest (Gumbet/Bodrum) en ik betaalde zo'n beetje overal € 2,50 voor een halve liter pul! Viel me echt mee, want ik had verwacht dat het heel wat duurder zou wezen.


Ik ben trouwens, zo na de vakantie, weer in een "alcoholritme" gekomen. Na Turkije had ik nog 2 weken vrij en ging er elke dag genoeg bier doorheen, omdat ik voor de rest toch geen verplichtingen had. Nu ben ik weer aan het werk, maar ik merk dat de drang naar alcohol elke avond weer op komt spelen. En ja, de verleiding is te groot om er vanaf te blijven. Het is niet zo dat ik me op elke doordeweekse dag helemaal klem zuip, maar ik drink elke avond toch redelijk wat bier.
Een aantal maanden geleden had ik ook zo'n ritme te pakken, helaas. Toen ben ik, in januari/februari, in ene gestopt met drinken. Van de een op andere dag ineens gestopt met drinken en dat hield ik ook vol. Naja, zal mij benieuwen wanneer ik weer 'sterk' genoeg ben om de drank te laten staan.... :o
 
Laatst bewerkt:
hmm ik ben paar jaar geleden naat marmaris geweest en betaald toen iets van 3/4 euro voor een biertje.
 
so true...
bij mij ist altijd 5 dagen perfect leven dan 2 dagen zuipen en te weinig eten, kom ik wel droog van te staan maarja dat willen we niet eh...
 
Gister kratje+, vandaag kratje+, was goed weekend.
 
In de cut, dus alcohol volledig verbannen t/m Oktober. Maar dit topic is wel vermakelijk zeg. :D
 
Vrijdag helemaal geen alcohol gezopen.
Zaterdag 1 baco, 2 wodka 7-up, 1 rum cola. Te weinig om aangeschoten te worden dus.
Hulde voor mezelf.

Volgende week wordt weer een drama, ik heb een festival en ik ga samen met twee blondje sletjes, kansloze actie om nuchter te blijven.
 
Vrijdag helemaal geen alcohol gezopen.
Zaterdag 1 baco, 2 wodka 7-up, 1 rum cola. Te weinig om aangeschoten te worden dus.
Hulde voor mezelf.

Volgende week wordt weer een drama, ik heb een festival en ik ga samen met twee blondje sletjes, kansloze actie om nuchter te blijven.

:clap: ik stel voor dat je wat ghb in hun drinken doet, zelf redelijk nuchter blijft en ze gaat misbruiken voor je eerste trio
 
Zoals elke week, één dag tussen de 10 en 15 pintjes bier :thumbs:

Alleen volgende week zaterdag ook naar een festival (één dag) en daar zullen we wel aan de + 15 pintjes komen
 
vrijdag heb ik me echt naar de klote geholpen,een collega van mij gaat terug naar zn geboorteland en daarom gaf ie een soort afscheidsfeest, we zijn in een bos bij een groot meer wezen bbqen met dik kampvuur, heb denk ik zo'n 15 blikjes bier op,paar shotjes sterke drank en een lijntje coke op. ik was helemaal ****ed up, ik kwam om half 3 snachts thuis maar dacht da het half 11 was, dus ik allemaal mensen bellen,maar niemand nam op en ik snapte er geen **** van en flipte helemaal door,toen toch maar gaan slapen en wer wakker met kleren en schoen nog aan . za. avond was ik nog steeds super gaar dat ik maar besloten heb om niet meer opstap te gaan:)

Valt allemaal nog erg mee toch?
 
Vrijdag late shift gehad ... dus enkel wat wodka gehad. Dat viel dus eigenlijk reuze mee.
Zaterdag Hasselt terras -> anderhalf Kasteelbier (vriendin had er ook eentje besteld maar luste het niet)
Zaterdag Ouders -> Kasteelbier, Leffe, Triple Karmeliet
Zaterdag Thuis met een maat -> cocktail schuimwijn, 7 half literkes
Zondag voormiddag terras -> 2 Leffe 9
Zondag namiddag BBQ -> anderhalf fles rode wijn
Zondag avond thuis -> 2 half litertjes

Maw: ik heb mij nog eens goed laten gaan :p
 
Back
Naar boven