- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
voor mij doen nie
, zuip nie zo gek veel meer, en coke doe ik al helemaal bijna nooit,maar soms laat ik me toch iets meer gaan dan anders
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, zuip nie zo gek veel meer, en coke doe ik al helemaal bijna nooit,maar soms laat ik me toch iets meer gaan dan anders

Snap eigenlijk niet dat jullie allemaal zoveel zuipen. De volgende dag heb ik altijd zo'n grote kater dat ik heel de dag op de bank hang en (bijna) kotsen heel de tijd. 9 van de 10 keer heb ik spijt dat ik heb gezopen. Hebben jullie dan nooit last van katers?
Als ik geen last van katers zou hebben zou er denk ik ook super veel drank doorheen gaan, dus is het toch nog ergens goed voor![]()
Snap eigenlijk niet dat jullie allemaal zoveel zuipen. De volgende dag heb ik altijd zo'n grote kater dat ik heel de dag op de bank hang en (bijna) kotsen heel de tijd. 9 van de 10 keer heb ik spijt dat ik heb gezopen. Hebben jullie dan nooit last van katers?
Als ik geen last van katers zou hebben zou er denk ik ook super veel drank doorheen gaan, dus is het toch nog ergens goed voor![]()

haha, nou ik drink weer elke zaterdag flink stevig door. Heb het de laatste tijd zo druk met werken/huis/trainen, dat ik zaterdags mij weer lekker vol laat lopen. En de trainingen gaan super!!!
1 keertje in de week moet kunnen na al dat harde werken. laat het gewoon niet uit de hand lopen
Elke keer dan denk ik weer.
ik drink niet meer.
ik doe het niet meer.
En de volgende keer.
**** daar ga ik weer.
en drink nog meer dan de vorige keer.

Kreeg op mijn verjaardag nog een ‘ESBD-kit’ eerste slaapplek bij dronkenschappen.
(kotsemmer, schoonmaakspul, luchtverfrisser, handschoenen, ehbodoosje).