MuscleMeat

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Nee ik vind dat een mooie style en ik heb volgende week een sollicitatiegesprek voor een stageplek bij een advocatenkantoor, dus leek het me wel gepast om me op die manier te kleden.

Wil je serieus genomen worden of wil je gewoon de clown van het kantoor worden? Het is dan 'maar' een stageplek maar je gaat niet naar de hockeyclub met je vrindjes of naar de poloclub. Doe kleding aan voor de situatie niet alsof je naar een informele bijeenkomst gaat.

Ook niet overdressed gaan. In een strak Italiaans maatpak aankomen op zo'n kantoor terwijl de meesten waarschijnlijk toch in een confectiepak lopen of misschien bespoke tailored is ook overdone.

Nee ik vind dat een mooie style en ik heb volgende week een sollicitatiegesprek voor een stageplek bij een advocatenkantoor, dus leek het me wel gepast om me op die manier te kleden.

Van uitkering naar de advocatenwereld? U go gurl!

wat zijn relaxte webshops voor een beetje plain t-shirts enzo te halen?

wow 40 euro voor een tanktop lol

Jij bent echt een gekke boi punjab. :p

Weet ik toch :D
Deze prints zie je nergens in de winkels en wat je van ver haalt zit lekker in dit geval :p

Hoe zijn de maten?

Yes meestal wel

Ik heb meestal XXL, en zie dat ze bijna allemaal maar tot xl gaan. Vind ik een beetje tricky

Hoe zit dat met extra kosten voor invoerrechten enzo bijv.?

Terug
Naar boven