Fitness Seller

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

hangt af van het model, maar moet wel zeggen dat gstar een enorm saaie indruk geeft.

Ja met 1001 modellen kun je dat over elk merk wel zeggen. Als ik naar de broeken van D&G kijk, dan kan ik weinig saaiers bedenken eerlijk gezegd :p

ter illustratie, vind dit toch wel een aardig broekje, model 3301.

image1xl.jpg

hangt af van het model, maar moet wel zeggen dat gstar een enorm saaie indruk geeft.

Vind die broeken van Cheap Monday wel vet, zijn ook niet duur en gewoon een effen kleur.
Die skinny sweatpants zijn ook hard, kan ze alleen nooit vinden in winkels

Dus omdat je geen pauper wilt zijn laat je maar een gayish broekje in elkaar naaien? :D
awhh punnie
op je teentjes getrapt?

wat is er gay aan? alleen omdat broekzakken leer zijn? :roflol:

Balmain <3

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

voor mensen met ekte doekoes, goedkoopste zijn rond de 800 euro:o

awhh punnie
op je teentjes getrapt?

Balmain <3

Haha nee bro, als je goed leest schreef ik al eerder dat ik het een coole broek vind. Maar mij net iets te ;)

awhh punnie
op je teentjes getrapt?

Balmain <3

en in de zara hadden ze een gelijkaardig model zoals dat eerste voor nog geen 10e van de prijs. :trollface:

Wie weet hoe die maten van Gold Gym tanktops vallen? Ben 1,73 77kg 13/14%. Vaak heb ik een L maar geen idee of dat ook met die Gold Gym's is

Wie weet hoe die maten van Gold Gym tanktops vallen? Ben 1,73 77kg 13/14%. Vaak heb ik een L maar geen idee of dat ook met die Gold Gym's is

vallen groot uit, denk dat je met een S het beste bent (wat ik zie bij andere, van jouw lengte/gewicht)

awhh punnie
op je teentjes getrapt?

Balmain <3

Lol hoe onzeker moet je wel niet zijn als je 800 euro betaald voor een broek?

awhh punnie
op je teentjes getrapt?

Balmain <3

CEO 10k per dag?

vandaag nog even levi´s jeans gehaald. Maar heb echt moeite met goede maat te vinden.

Bovenste broek vind ik persoonlijk spuuglelijk. Die tweede broek is sick. Bovendien heb ik dat geld helemaal niet om een broek van 800,- euro te kopen hehe. Ik hou het bij mijn PME LEGEND collectie.

Iemand enig idee wat betreft chille zomerschoenen? Ik vind Lanvin's wel mooie schoenen, helaas in iets wat te hoge mooiboy, hangjongeren, wannabe miljonairs, kijk mij is geld spenderen gehalte. Zonde van al die 'top merken' die zo te koop worden gegooid door bepaalde stereotypes die ze massaal dragen.

Bovenste broek vind ik persoonlijk spuuglelijk. Die tweede broek is sick. Bovendien heb ik dat geld helemaal niet om een broek van 800,- euro te kopen hehe. Ik hou het bij mijn PME LEGEND collectie.

Iemand enig idee wat betreft chille zomerschoenen? Ik vind Lanvin's wel mooie schoenen, helaas in iets wat te hoge mooiboy, hangjongeren, wannabe miljonairs, kijk mij is geld spenderen gehalte. Zonde van al die 'top merken' die zo te koop worden gegooid door bepaalde stereotypes die ze massaal dragen.

Ik heb ook lanvins.
zijn fijne schoenen en goede kwaliteit

Nike rosherun, all stars?

ten eerste heb ik deze jeans niet
en ten tweede sommige mensen willen exclusive kleding daarom moet je duur kopen

Ten eerste dat zei ik toch ook niet.
Ten tweede dat is ongeveer net zo onzinnig als beweren dat dure kleding van betere kwaliteit is.

Ten eerste dat zei ik toch ook niet.
Ten tweede dat is ongeveer net zo onzinnig als beweren dat dure kleding van betere kwaliteit is.

Is wel degelijk verschil bro
Je mag mijn nieuwste Givenchy shirt wel is aanraken, je voelt gewoon kwaliteit :'(

En het is wel degelijk exclusiever... niet iedereen heeft geld om een jeans van 1000 euro te kopen

maar dat gaat mij ook te ver hoor

Terug
Naar boven