MuscleMeat

Sticky Het grote kleding topic, show je nieuwgekochte kleding

Is wel degelijk verschil bro
Je mag mijn nieuwste Givenchy shirt wel is aanraken, je voelt gewoon kwaliteit :'(

En het is wel degelijk exclusiever... niet iedereen heeft geld om een jeans van 1000 euro te kopen

maar dat gaat mij ook te ver hoor

Mag ik dat shirt ook een keer aanraken ?

Is wel degelijk verschil bro
Je mag mijn nieuwste Givenchy shirt wel is aanraken, je voelt gewoon kwaliteit :'(

En het is wel degelijk exclusiever... niet iedereen heeft geld om een jeans van 1000 euro te kopen

maar dat gaat mij ook te ver hoor

Ik koop altijd goedkope kleertjes en ik zie nooit iemand met hetzelfde rondlopen dus dat is onzin. En ik heb geen flauw idee wat een givenchy shirtje is maar dat klinkt alsof het een merk is voor een vrouwelijke homofiele jood met handtas.

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Is niet onzinnig, is gewoon een feit -.-'

Welnee man, dat proberen die merkjes je te doen geloven.

Duur hoeft niet altijd beter te zijn, heb al 2 broeken die helemaal verkleurd zijn. (stone island)
vindt het maar een k*t kwaliteit. Broeken van 170€ per stuk...

De voornaamste reden dat ik merkkleding koop zit hem niet zozeer in het feit dat het om het logo gaat (wat bij meeste het geval is), maar toch echt wel om de pasvorm en de kwaliteit t.o.v. een shirtje of iets dergelijks gekocht bij de V&D of Primark bijvoorbeeld.

Ik koop altijd goedkope kleertjes en ik zie nooit iemand met hetzelfde rondlopen dus dat is onzin. En ik heb geen flauw idee wat een givenchy shirtje is maar dat klinkt alsof het een merk is voor een vrouwelijke homofiele jood met handtas.

Givency is whats hot on the streets, het is het ultieme swagdaddy kleding merk. Als je givenchy niet kent dan is er iets mis met jou:rolleyes:

Laatst bewerkt:

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Niet altijd, maar dit is wel vaak het geval !

Ff serieus die H&M troep was 2 je keer en dan kan je het weggooien.

Givency is whats hot the streets, het is het ultieme swagdaddy kleding merk. Als je givenchy niet kent dan is er iets mis met jou:rolleyes:

Als je geen engels kunt dan kun je het maar beter niet typen of spreken.
Swagdaddy gvd hoe gay wil je het hebben man.

Er was al wat mis met mij voor dat merkje er was.

http://www.highsnobiety.com/2012/12...int-t-shirt-collection-for-springsummer-2013/

Hier wil je toch niet dood (of levend) in gevonden worden?

Als je geen engels kunt dan kun je het maar beter niet typen of spreken.
Swagdaddy gvd hoe gay wil je het hebben man.

Er was al wat mis met mij voor dat merkje er was.

http://www.highsnobiety.com/2012/12...int-t-shirt-collection-for-springsummer-2013/

Hier wil je toch niet dood (of levend) in gevonden worden?

Mijn engels is prima lul, was gewoon "on" vergeten, met je niet swag hebbende k*tkop:mad:

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Heb ik het ergens over h&m gehad? En die winkel verkoopt volgens mij ook allemaal dure kleding.
Lol jij bent de definitie van pauper.

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

Ivo, wat betaal jij gemiddeld voor een broek een shirt en schoenen
5 eurotjes bij de albert cuyp

Ivo, wat betaal jij gemiddeld voor een broek een shirt en schoenen

Broek max 50 euro, maar had er laatst 2 voor 40. Shirt max 20 euro maar vaak een 10tje en schoenen ook max 50 euro, maar had laatst nette lederen voor 40 en Adidas sneakers voor 25. Ik geef er geen reet om en verklaar mensen die kapitalen aan een outfitje uitgeven echt voor gek.

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

Mijn engels is prima lul, was gewoon "on" vergeten, met je niet swag hebbende k*tkop:mad:

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Lol jij bent de definitie van pauper.

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

5 eurotjes bij de albert cuyp

Bij swag moet ik denken aan die mong**l van holland in de hood die zich voor deed als n*ger en zo'n enorme pet op zijn kop had en een oorbelletje in.
Dus bedankt voor het compliment onzeker mannetje dat zijn eigenwaarde probeert te halen uit merkjes.

beste is IMO gewoon goede kleding in de opruiming kopen. Heb wel eens gewoon G-Star broeken voor 25€ gekocht.

Laatst nog een paar goeie McGregor blousen/overhemden voor 40€ per stuk gehaald. Gewoon altijd opruiming kopen, dan zit je voor een dubbeltje op de eerste rang

Broek max 50 euro, maar had er laatst 2 voor 40. Shirt max 20 euro maar vaak een 10tje en schoenen ook max 50 euro, maar had laatst nette lederen voor 40 en Adidas sneakers voor 25. Ik geef er geen reet om en verklaar mensen die kapitalen aan een outfitje uitgeven echt voor gek.

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

Bij swag moet ik denken aan die mong**l van holland in de hood die zich voor deed als n*ger en zo'n enorme pet op zijn kop had en een oorbelletje in.
Dus bedankt voor het compliment onzeker mannetje dat zijn eigenwaarde probeert te halen uit merkjes.
mijn eigenwaarde is prima, met en zonder merkjes
562.jpg

HAHA,
2poe0yf.jpg
<- Hij?

Wtf ik zit te kijken op die giovanny site oid. Shirtjes van 100en euro's die er ****ing goedkoop en debiel uitzien. Wat voor mong*len dragen dat man :roflol:

Terug
Naar boven