Nette schoenen, die ga ik binnenkort even passen. Lanvin's zijn 4x zo duur als deze schoenen; scheelt dus toch weer wat geld. Alhoewel ik Lanvin's toch wel een beduidend stuk mooier vind.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is wel degelijk verschil bro
Je mag mijn nieuwste Givenchy shirt wel is aanraken, je voelt gewoon kwaliteit :'(
En het is wel degelijk exclusiever... niet iedereen heeft geld om een jeans van 1000 euro te kopen
maar dat gaat mij ook te ver hoor
Is niet onzinnig, is gewoon een feit -.-'Ten eerste dat zei ik toch ook niet.
Ten tweede dat is ongeveer net zo onzinnig als beweren dat dure kleding van betere kwaliteit is.
Is wel degelijk verschil bro
Je mag mijn nieuwste Givenchy shirt wel is aanraken, je voelt gewoon kwaliteit :'(
En het is wel degelijk exclusiever... niet iedereen heeft geld om een jeans van 1000 euro te kopen
maar dat gaat mij ook te ver hoor
Ik koop altijd goedkope kleertjes en ik zie nooit iemand met hetzelfde rondlopen dus dat is onzin. En ik heb geen flauw idee wat een givenchy shirtje is maar dat klinkt alsof het een merk is voor een vrouwelijke homofiele jood met handtas.

Ik koop altijd goedkope kleertjes en ik zie nooit iemand met hetzelfde rondlopen dus dat is onzin. En ik heb geen flauw idee wat een givenchy shirtje is maar dat klinkt alsof het een merk is voor een vrouwelijke homofiele jood met handtas.
---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------
Welnee man, dat proberen die merkjes je te doen geloven.
Ff serieus die H&M troep was 2 je keer en dan kan je het weggooien.Ik koop altijd goedkope kleertjes en ik zie nooit iemand met hetzelfde rondlopen dus dat is onzin. En ik heb geen flauw idee wat een givenchy shirtje is maar dat klinkt alsof het een merk is voor een vrouwelijke homofiele jood met handtas.
---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------
Welnee man, dat proberen die merkjes je te doen geloven.
Givency is whats hot the streets, het is het ultieme swagdaddy kleding merk. Als je givenchy niet kent dan is er iets mis met jou![]()
Ff serieus die H&M troep was 2 je keer en dan kan je het weggooien.
Ff serieus die H&M troep was 2 je keer en dan kan je het weggooien.
Heb ik het ergens over h&m gehad? En die winkel verkoopt volgens mij ook allemaal dure kleding.
Als je geen engels kunt dan kun je het maar beter niet typen of spreken.
Swagdaddy gvd hoe gay wil je het hebben man.
Er was al wat mis met mij voor dat merkje er was.
http://www.highsnobiety.com/2012/12...int-t-shirt-collection-for-springsummer-2013/
Hier wil je toch niet dood (of levend) in gevonden worden?

Lol jij bent de definitie van pauper.Heb ik het ergens over h&m gehad? En die winkel verkoopt volgens mij ook allemaal dure kleding.
5 eurotjes bij de albert cuypIvo, wat betaal jij gemiddeld voor een broek een shirt en schoenen
Ivo, wat betaal jij gemiddeld voor een broek een shirt en schoenen
Mijn engels is prima lul, was gewoon "on" vergeten, met je niet swag hebbende k*tkop
---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------
Lol jij bent de definitie van pauper.
---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------
5 eurotjes bij de albert cuyp
mijn eigenwaarde is prima, met en zonder merkjesBroek max 50 euro, maar had er laatst 2 voor 40. Shirt max 20 euro maar vaak een 10tje en schoenen ook max 50 euro, maar had laatst nette lederen voor 40 en Adidas sneakers voor 25. Ik geef er geen reet om en verklaar mensen die kapitalen aan een outfitje uitgeven echt voor gek.
---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------
Bij swag moet ik denken aan die mong**l van holland in de hood die zich voor deed als n*ger en zo'n enorme pet op zijn kop had en een oorbelletje in.
Dus bedankt voor het compliment onzeker mannetje dat zijn eigenwaarde probeert te halen uit merkjes.
Bij swag moet ik denken aan die mong**l van holland in de hood die zich voor deed als n*ger en zo'n enorme pet op zijn kop had en een oorbelletje in.
Dus bedankt voor het compliment onzeker mannetje dat zijn eigenwaarde probeert te halen uit merkjes.
Wtf ik zit te kijken op die giovanny site oid. Shirtjes van 100en euro's die er ****ing goedkoop en debiel uitzien. Wat voor mong*len dragen dat man![]()