MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

lachen, halve reps maar vast een monster pomp

partial reps

half the rom, half the man

Half Rom's...moest meteen denken aan die Combine Test waar ze 220pond moeten benchen voor reps en ze dan 35-40 halve ROMs doen :P

Puur borst zulke reps!

Justin Harris ... beescht

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

Ik heb nog trainingsdvd van die kerel samen met Steve Kuclo, zieke dogcrap trainingen !

omgekeerd eilandje?
explain...

omgekeerd eilandje?
explain...

insider joke. TGA en ik kenden een autistisch verstandelijk gehandicapte irritante man, die had een omgekeerd eilandje. Hij was ons rolmodel mbt powerlifting, en eigenlijk elk aspect van het leven.

Een omgekeerd eilandje=een rand met haar op je kop, en dan zo'n kalende bovenkant. een eilandje van kaalheid omringt door haar zeg maar.

insider joke. TGA en ik kenden een autistisch verstandelijk gehandicapte irritante man, die had een omgekeerd eilandje. Hij was ons rolmodel mbt powerlifting, en eigenlijk elk aspect van het leven.

Een omgekeerd eilandje=een rand met haar op je kop, en dan zo'n kalende bovenkant. een eilandje van kaalheid omringt door haar zeg maar.

hahahaahah :D zo ****ing droge zin dit :D

Ah ok, thankx :)
En ja, ****ing droge zin lol

ziekelijk sterk weer! GEweldig!

Had ze ook al gezien, wat een gek :p Ben benieuwd wat hij dit jaar nog gaat tonen.

echt super techniek heeft hij ook! en echt zo'n typische oostblok ruimte :D

Goed om te zien dat Misha weer op niveau is en zelfs beter!

Ziekelijk man... ziet er ook een stuk zwaarder uit als voorheen !

Terug
Naar boven