Fitness Seller

Sticky Het grote pics & vids topic

Als een spotter je goed helpt maak je zeker een beurt. een maximale beurt.. Erg fijn om verder te komen als zonder spotter. Het is geen goede rep dat klopt. Maar je wordt er wel sterker van ;)

Als een spotter je goed helpt maak je zeker een beurt. een maximale beurt.. Erg fijn om verder te komen als zonder spotter. Het is geen goede rep dat klopt. Maar je wordt er wel sterker van ;)

+1 Hij telt niet, maar het kost je zeker wel kracht.

+1 Hij telt niet, maar het kost je zeker wel kracht.
klopt.maar het gaat er ook om (bij mij) dat ik ga streven na meer,ik heb em dan nu gedaan met spotter,
ik wil hoger met gewicht en dit helpt hierbij wel,
soort extra motivtie :P

Je hoeft niet te maxen of forceren om sterker te worden. Vergeet niet dat filmpje te posten morgen.

Je hoeft niet te maxen of forceren om sterker te worden. Vergeet niet dat filmpje te posten morgen.
nee klopt maar ik bedoel het ook gevoelsmatig,

niet met kracht

het zit ook tussen je oren namelijk:rolleyes:

Ik maak morgen een video,
blijf altijd ziek om te zien als iemand ''opwarmt'' met 140 K

Wat is er gevoelsmatig positief aan het tillen van een gewicht waarvan je zelf weet dat het te zwaar is en je dus eigelijk faalt. Wil je jezelf leren falen?

Wacht op de video.

Wat is er gevoelsmatig positief aan het tillen van een gewicht waarvan je zelf weet dat het te zwaar is en je dus eigelijk faalt. Wil je jezelf leren falen?

Wacht op de video.
onzin

:D
heb je faalangst
over half jaartje druk ik die 140 gewoon

---------- Toegevoegd om 11:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

gab wat doe je zenuwachtig over die video?
Je doet of is 8x180kg compleet onmogelijk?
haha
het is toch echt mogelijk, 200 5*ook :P

Laatst bewerkt:
180x8 vlakke bank goed uitgevoerd is iets speciaals. Het is bijvoorbeeld meer dan Benni Magnusson op zn laatste wedstrijd en bijna de helft van wat Kennely deed in zn road to the Arnold. Een hele dikke claim dus en bullshit voor mij tot ik het filmpje gezien heb.

Laatst bewerkt:
180x8 vlakke bank goed uitgevoerd is iets speciaals. Het is bijvoorbeeld meer dan Benni Magnusson op zn laatste wedstrijd en bijna de helft van wat Kennely deed in zn road to the Arnold. Een hele dikke claim dus en bullshit voor mij tot ik het filmpje gezien heb.

Tuurlijk, maar niet onmogelijk.. In mijn oude sportschool was ook iemand die 8x160, 8x170, 6x190, 3x200, 1x220 drukte, RAW, zonder rare arch, aan een BW van ong. 90kg, alleen niet helemaal naturel. Maarja, diegene is ook meerdere malen Nederlands kampioen bankdrukken geweest..

Dat neemt niet weg dat zoiets een hele goede prestatie is.. onmogelijk is het alleen niet.

je kent die jongen niet eens.
hij jongen is echt een BEEEST,

die pakt een auto (golf 3) bij de trekhaak met blote handen en tilt em 180 graden rond!

in 6 reps ong

no joke

je snapt niet wat hij bedoeld denk ik.

jawel
wat ik wil duidelijk maken is dat die jongen is echt supersterk is,
als ik zeg hij drukt 180 *8 (goed uitgevoerd) is dat gewoon zo

en helemaal naturel!!

is een vriend van mij ,iksnap niet dat mensen dan zeggen dat het niet kan of wat dan ook,je kent em niet eeens haha.

We hebben die jongen zo vaak gezegd doe iets met je kracht doe mee aan wedstrijden of doe iets!
want het is echt niet normaal,
hij kan gewoon meedoen aan de sterkste man wedstrijden
Die jongen is bakker! en denkt aan nix anders als zijn werk,hij werkt dag en nacht en sport interesseert hem niet behalve als die in de gym is.

ik ken hem al heel erg lang.
hij kent echt zijn eigen krachten niet
als je em opnaait word ie echt helemaal gek,hij breekt gewoon een aluminium lantaarnpaal af en belt daarna zelf gewoon de politie.

jammer dat hij verder nix doet met zijn kracht:(

Laatst bewerkt:
jawel
wat ik wil duidelijk maken is dat die jongen is echt supersterk is,
als ik zeg hij drukt 180 *8 (goed uitgevoerd) is dat gewoon zo

en helemaal naturel!!
is een vriend van mij ,iksnap niet dat mensen dan zeggen dat het niet kan of wat dan ook,je kent em niet eeens haha

niemand hier heeft gezegd dat het niet kan..
alleen dat het wel heel sterk is want dan zou je zo met de top van de bankdrukkers meekunnen bijv

niemand hier heeft gezegd dat het niet kan..
alleen dat het wel heel sterk is want dan zou je zo met de top van de bankdrukkers meekunnen bijv
JUIST!
lees mijn vorige post,

die jongen is geboren in de verkeerde lichaam zeggen we altijd..

Lantaarnpalen afbreken? Golf optillen voor 6 reps? Helemaal waus worden? Bakker? mmmmkay!

Lantaarnpalen afbreken? Golf optillen voor 6 reps? Helemaal waus worden? Bakker? mmmmkay!

Haha Flinke verhalen he;)
nix van gelogen

die dingen die ik doe deed hij echt alleen maar als je em deed opnaaien met: dat lukt je nooit haha:p:p

dit wordt een discussie van epic proporties.
filmpje van het afbreken van de lantaarnpaal ajb.

Terug
Naar boven