- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als een spotter je goed helpt maak je zeker een beurt. een maximale beurt.. Erg fijn om verder te komen als zonder spotter. Het is geen goede rep dat klopt. Maar je wordt er wel sterker van![]()
klopt.maar het gaat er ook om (bij mij) dat ik ga streven na meer,ik heb em dan nu gedaan met spotter,+1 Hij telt niet, maar het kost je zeker wel kracht.

nee klopt maar ik bedoel het ook gevoelsmatig,Je hoeft niet te maxen of forceren om sterker te worden. Vergeet niet dat filmpje te posten morgen.

onzinWat is er gevoelsmatig positief aan het tillen van een gewicht waarvan je zelf weet dat het te zwaar is en je dus eigelijk faalt. Wil je jezelf leren falen?
Wacht op de video.

hahagab wat doe je zenuwachtig over die video?
Je doet of is 8x180kg compleet onmogelijk?

+1,als ik sommige logs zieJe hoeft niet te maxen of forceren om sterker te worden. Vergeet niet dat filmpje te posten morgen.

180x8 vlakke bank goed uitgevoerd is iets speciaals. Het is bijvoorbeeld meer dan Benni Magnusson op zn laatste wedstrijd en bijna de helft van wat Kennely deed in zn road to the Arnold. Een hele dikke claim dus en bullshit voor mij tot ik het filmpje gezien heb.
180x8 vlakke bank goed uitgevoerd is iets speciaals. Het is bijvoorbeeld meer dan Benni Magnusson op zn laatste wedstrijd en bijna de helft van wat Kennely deed in zn road to the Arnold. Een hele dikke claim dus en bullshit voor mij tot ik het filmpje gezien heb.
je kent die jongen niet eens.
hij jongen is echt een BEEEST,
die pakt een auto (golf 3) bij de trekhaak met blote handen en tilt em 180 graden rond!
in 6 reps ong
no joke

jawel
wat ik wil duidelijk maken is dat die jongen is echt supersterk is,
als ik zeg hij drukt 180 *8 (goed uitgevoerd) is dat gewoon zo
en helemaal naturel!!
is een vriend van mij ,iksnap niet dat mensen dan zeggen dat het niet kan of wat dan ook,je kent em niet eeens haha
JUIST!niemand hier heeft gezegd dat het niet kan..
alleen dat het wel heel sterk is want dan zou je zo met de top van de bankdrukkers meekunnen bijv
Lantaarnpalen afbreken? Golf optillen voor 6 reps? Helemaal waus worden? Bakker? mmmmkay!