MuscleMeat

Sticky Het grote pics & vids topic

dit wordt een discussie van epic proporties.
filmpje van het afbreken van de lantaarnpaal ajb.
haha true story!
we naaien hem op de lantaarpaal uit te schudden!
maar die jongen word helemaal knalrood en stopt niet meer met schudden aan de lantaarnpaal,hij breekt em af!
en zegt wat moet ik nu doen!
ik zeg ja laten natuurlijk we gaan er vandoor,
zegtie nee dit kan niet ,dit is niet oke.!!
belt ie zelf de politie,hij moest iets van 2000 euro betalen haha

dit is al jaren geleden hoor.

kan die ook een blikje spinazie met 1 hand openknijpen zodat de spinazie in een boogje in z'n mond terechtkomt?

:roflol:

"Dag politie, ik heb per ongeluk een lantaarnpaal met de hand afgebroken"

Hoelang heeft hij de telefonist moeten overtuigen dat het niet om een grap ging? :D

Het schijnt dat die de CoC 3,5 met 2 vingers dicht krijgt.

slaat hij groen uit,als hij zich kwaad maakt?:dunno:
:coffeepc:

180x8 vlakke bank goed uitgevoerd is iets speciaals. Het is bijvoorbeeld meer dan Benni Magnusson op zn laatste wedstrijd en bijna de helft van wat Kennely deed in zn road to the Arnold. Een hele dikke claim dus en bullshit voor mij tot ik het filmpje gezien heb.

Mikediesel,Jan Wagenaar Jimmy laureys allemaal jongens die dat toch ook kunnen?
Hell ik denk zelfs dat uberbeast Sven uit Raalte een eind komt.

Maar goed,nu er ook al beweerd word dat hij lantaarnpaaltjes afknakt en golfjes in de rondte gooit is een filmpje wel op z'n plaats

Heettie niet toevallig chuck norris?

:roflol:

"Dag politie, ik heb per ongeluk een lantaarnpaal met de hand afgebroken"

Hoelang heeft hij de telefonist moeten overtuigen dat het niet om een grap ging? :D

het was nachts..

politie geloofde het niet echt haha

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

slaat hij groen uit,als hij zich kwaad maakt?:dunno:
:coffeepc:
lol
rood/paars:P

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

ja een video van een lantaarnpaal zal niet lukken dnek ik:P

maar van auto optillen nog wel denk ik..
jammer dat hij er nix mee doet..

iemand was met zijn ex naar de bios geweest;)
toen heeft hij die jongen het ziekenhuis in geknepen van achter!! ahahhahhaha

nu stop ik met verhalen

begon juist leuk te worden:(

das niks bijzonders, skinnie 'knijpt' regelmatig iemand het ziekenhuis in van achter

Mikediesel,Jan Wagenaar Jimmy laureys allemaal jongens die dat toch ook kunnen?
Hell ik denk zelfs dat uberbeast Sven uit Raalte een eind komt.

Maar goed,nu er ook al beweerd word dat hij lantaarnpaaltjes afknakt en golfjes in de rondte gooit is een filmpje wel op z'n plaats
+jarno hams 7x180kg bp:)

pffffff....

Lekker belangrijk, iedereen kent altijd wel iemand die zogenaamd belachelijk sterk is en er niks mee doet. Je weet de weg naar RawPowerBaarn te vinden.

Welles / Niettus
Echt wel/ Echt niet
Eerst filmpjes dan praten we verder.

die pakt een auto (golf 3) bij de trekhaak met blote handen en tilt em 180 graden rond!

no joke

als je em opnaait word ie echt helemaal gek,hij breekt gewoon een aluminium lantaarnpaal af en belt daarna zelf gewoon de politie.

iemand was met zijn ex naar de bios geweest;)
toen heeft hij die jongen het ziekenhuis in geknepen van achter!! ahahhahhaha

nu stop ik met verhalen

please dont :roflol:

http://www.youtube.com/user/lafertemilon?feature=mhsn#p/a/u/2/uoAxHG8c-2w

filmpje van een wedstrijd van mij in juni 2010 (67 en 87). 70kg nipt gemist in trekken, mijn stoten was super slecht
En hier gaat het eigenlijk om in dit topic natuurlijk.
Mooie prestaties hoor! :bow:
Als er nog eens een vrouw of meisje is die zegt dat het niks voor haar is om te trainen met gewichten, omdat ze dan een "manwijf" word ofzo, ga ik haar jouw filmpje laten zien! :thumb:

Oei die 70kg had je inderdaad net gemist, stoten vind ik best nice alleen meer oefenen op de cleans en meer (front)squaten. Very nice hoor!

Ja dat is idd mijn zwakke punt benen. Maar mijn cleans waren die dag gewoon echt slecht. Normaal gaat het toch iets vlotter.

Terug
Naar boven